יום ראשון, 13 בפברואר 2022

יוסף קוגלר - גומל עלי

הזמר והיוצר יוסף קוגלר מוציא את הסינגל השמיני שלו, שיר קצבי ומרומם שנקרא - "גומל עליי".

את השיר הלחין קוגלר עצמו למילים מקוריות שנכתבו בידי איתן פינקלשטיין.

השיר מתאר איך כאשר מתמקדים בדברים המבורכים של חיינו ויודעים שה' הוא זה שנתן לנו אותם אנו  מוצפים ברגשי הכרת הטוב ורצון להראות לו שאנו מכירים בו כמקור כל הטוב בחיינו ושאנו לא יכולים לשרוד אפילו רגע קטן מבלי הטוב שהוא מרעיף עלינו.

לחן: יוסף קוגלר.
מילים: איתן פינקלשטיין.
עיבוד, מיקס ומאסטרינג: משה סיגל.
עיצוב עטיפה: תני פריש.
יחסי ציבור: יוסי צוויג.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


מילים:

מכל הדברים הכי קטנים שאני רואה בעיני
עד כל הגבוהות שעברתי בחיי
מסתכל על כל הדברים העומדים פה לפני
לא מפחד כי אני יודע ש-ה' בעזרי.

לא יכול להתקיים בלעדיך

איך אני מראה לך שאני מכיר אותך
בכל מכל בכל אתה גומל עלי
איך אני מראה לך שאני מכיר אותך
בכל מכל בכל אתה גומל עלי
עלי, עלי, אתה גומל עלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.