יום שלישי, 21 בפברואר 2023

עידן דהרי - אבא גדול

לאחר שנים במוזיקה: הזמר והפייטן עידן דהרי מוציא סינגל עוצמתי ומרגש בשם אבא גדול

שנה וחצי לאחר שהוציא את סינגל הבכורה שלו "אנא שמור עלי", הפייטן, הזמר והיוצר עידן דהרי ממשיך ומשחרר סינגל נוסף, מרגש ועוצמתי - "אבא גדול".

בשיר, שכולו מלא אמונה, מביע עידן במילים פשוטות את האהבה לאבא שבשמים, "יש לי אבא גדול שאותי אוהב, יש לי אבא גדול שרק לי דואג, אותי לא עוזב ועלי שומר, אין כמו אבא שלי עלי הוא לא מוותר".

עידן: "לפעמים אנו נתקלים בקשיים ובהתמודדיות, לעיתים קשה לנו להודות גם על הדברים שנראים לכאורה לא לטובתינו, אבל תמיד אנו צריכים לזכור, שסוף כל סוף, הכל מגיע אלינו מאבא שלנו הגדול... כשנבין ונפנים, יהיה לנו הרבה יותר קל להודות ולהבין, אבא שלנו לא מוותר עלינו אף פעם!"

מילים: עידן דהרי.
לחן: יוסף לוי אגמי.
עיבוד והפקה מוזיקאלית: יוסף לוי אגמי.
מיקס מסטרינג: מאור חיים.
קולות: נהוראי אריאלי, מאור חיים, יוסף לוי אגמי.
הוקלט באולפן: מאור חיים.
קליפ מילים: אבישי לוי קליפ מדיה.

קישור לצפיה בקליפ מילים - יוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב

מילות השיר:

 יש לי אבא גדול שאותי אוהב
יש לי אבא גדול שרק לי דואג
אותי לא עוזב ועלי שומר
אין כמו אבא שלי עלי הוא לא מוותר.

לא דואג למחר
יש לי את היום
אתה שומר עלי
כל רגע כל מקום
כמו עיוור הולך
בעולם נודד
מחייך ורוקד
אז מי דואג???

יש לי אבא גדול
שאותי  אוהב
יש לי אבא גדול
שרק  לי דואג
אותי לא עוזב
ועלי שומר
אין כמו אבא שלי
עלי הוא לא מוותר.

ועכשיו רק תשמח
כי הכל עובר
אין יאוש בעולם
כבר כל אחד אומר
24 שעות
נתן לי הבורא
תאהב תצחק תרקוד
יש מי  ששומר.

יש לי אבא גדול
שאותי  אוהב
יש לי אבא גדול
שרק  לי דואג
אותי לא עוזב
ועלי שומר
אין כמו אבא שלי
עלי הוא לא מוותר.

4 תגובות:

  1. שיר מחזק!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. שיר יפה!!!!!!

    השבמחק
  3. קול נדירררר

    השבמחק
  4. שיר מטורררררףףף פשוט מטורף העיבוד והאפקה המדהימים של האלוף האלופים יוסף אגמי [אגב הוא חבר שלי טוב] פשוט מטורף אין לי מה להגיד

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.