יום שני, 13 במרץ 2023

מידד טסה - רציתי לגדול

הזמר והיוצר מידד טסה משחרר סינגל נוסף - "רציתי לגדול", שיר מרגש ועוצמתי, המספר את קורות חייו של מי שנחשב לילד פלא בתחום המוזיקה.

"אחרי שנים של עבודה קשה, עם עצמי, ועם הסובבים אותי, אני מוציא שיר חדש שמבחינתי הוא כמו ילד שנולד", אומר טסה ומוסיף כי מדובר בשיר שמספר את קורות חייו.
"מאז גיל 9 אני על הבמות, וכעת, אחרי בשלות של המון שנים, הגיעה העת לשחרר את הביוגרפיה הזו שלי, את הדרך שלי, באמצעות שיר שאני מאמין שיגע בלא מעט אנשים, זהו יום מאוד מרגש עבורי".

מילים ולחן: מידד טסה, עידו נמר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: גיא מנטש ויהל דורון (גיא ויהל).
גיטרות, בס, קלידים: יהל דורון.
תכנותים, תופים, קלידים: גיא מנטש.
כינורות וכלי מיתר נוספים: ספי עספורי.
מיקס: גיא ויהל.
מאסטרינג: sterling sound.
ניהול אומנותי: עידו נמר.
ייצוג בלעדי: YBS - יהונתן.
יחסי ציבור: דודי אביטן - גל אורן לרנר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


8 תגובות:

  1. האבתי
    תמשיך להפתיע 💐💐

    השבמחק
  2. שיר יפה מאוד

    השבמחק
  3. שיר מטורף

    השבמחק
  4. שיר מדהים אבל הקליפ לא מובן אני מבקש הסבר

    השבמחק
    תשובות
    1. בשיר ובקליפ שמלווה אליו יש לכאורה 2 נקודות.

      רק לפני כן קצת רקע:
      למידד היה מפיק שהוביל אותו לאורך כל הדרך מאז שהיה ילד עד כמעט התקופה האחרונה.
      בתקופה האחרונה מידד כבר התחתן, והחליט לעזוב את המפיק הקודם שלו, ולצאת לדרך עצמאית יותר.

      נקודה אחת בקליפ - מידד מעביר את המסר שהקריירה המוזיקלית שהוא התחיל מגיל קטן, בעצם לקחה לו את הילדות הנורמלית שיש לכל ילד, ולא תמיד כדאי ל'קנאות' בהצלחות של השני, כשלא יודעים מה אותו אחד מפסיד בתמורה.

      נקודה שניה (פרשנות שלי) - מידד היה כבול כל הזמן למישהו אחר שהוביל אותו, ולא היה חופשי לעשות את המוזיקה שהוא עצמו רצה לעשות, היה כבול לזמנים ולתנאים של אותו מישהו.
      ועכשיו הוא מעביר את המסר שהוא יוצא לדרך עצמאית וחדשה, הוא משוחרר לעשות את מה שהוא רוצה.
      גם השירים הישנים שלו נמחקו מהערוץ שלו ביוטיוב.

      מחק
  5. איך אומרים שנמחקו השירים הישנים מהערוץ? והרי חוץ מהערוץ "מידד טסה - miydad tasa; יש גם את הערוץ 'miydad tasa – topic!

    השבמחק
  6. רצית לגדול - אז תגדל

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.