יום ראשון, 5 במרץ 2023

שרולי גרין - סינגל

שרולי גרין ב"סינגל" חדש לכבוד פורים

שוב אנו באותו הזמן בשנה, פורים ממש מעבר לפינה, ואני יודע שהאוהדים שלי מחכים בקוצר רוח לשיר החדש שאשחרר. עם רקורד מוכח של אספקת להיטים מוצלחים בעונת הפורים כמו – "Uhh" Ahh" ,"Bizt A Gita Mentch", "Meshiga Git" ו-"Ich Bin Down", אני נרגש להכריז על השיר של השנה – "סינגל"

השיר הזה הוא אחד מני רבים מ"שירי המגירה" שלי שצברו אבק במשך שנים. עם זאת, כשזישי סורקיס שמע אותו, הוא ידע שהעולם צריך לשמוע את המסר החזק ואת העידוד שהוא מכיל, במיוחד בתקופה זו של השנה. זישי היה הכוח המניע מאחורי הבאת "סינגל" לחיים, הוא פיקח על כל היבט של התהליך מעיבוד המוזיקה, השירה ועיצוב העטיפה ועד ליצירת הקליפ והתוכנית השיווקית כדי לוודא שהשיר יהיה מוכן בזמן לפורים. זישי, עשית עבודה מדהימה, ואני אסיר תודה לנצח על מסירותך.

"סינגל" (Single - יחיד \ בודד) הולחן על ידי, והוא נושא מסר עוצמתי של תקווה לכל מי שאולי מרגיש לבד. הוא משמש כתזכורת, שאנו אף פעם לא לבד באמת' כי השם תמיד איתנו. כיהודים, יש לנו מקור מתמיד של תמיכה ואהבה מהשם, מה שמבטיח שלעולם לא נהיה באמת לבד בעולם הזה.

יש לי עוד חדשות מרגשות עבורכם, אוהדים יקרים שלי! כרגע אני עובד על אלבום בשיתוף עם ארגון 'תודה לך השם' המדהים. לאחרונה, הוצאנו את הלהיט "ר' לוי יצחק", שהוא רק אחד מהשירים המדהימים הרבים המופיעים באלבום. אני לא יכול לחכות לחלוק אותו עם כולכם.

תודה על התמיכה והאהבה המתמשכת. אני מקווה שה"סינגל" הזה יביא שמחה ואושר לכולכם.

הפקה ובימוי: זישה סורקיס.
לחן ומילים: שרולי גרין.
הקלטת שירה: יוסי גליק - אולפני שבך.
מיקס ומאסטרינג: אביב ירימי.
תמונת עטיפה: 58.
סרטון מילים מאת: Meilich @Triangle Media.
תוכן: פנחס ראב - קבוצת שיווק יחסי ציבור.
שיווק דיגיטלי: מוטי קליין @MusicOnTime.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.