יום שלישי, 12 בספטמבר 2023

יואל דוד גולדשטיין - וכתבנו בספר החיים

לקראת אלבום חדש: יואל דוד גולדשטיין בסינגל לימים הנוראים - וכותבנו בספר החיים.

מאז יציאת אלבום הבכורה שלו לפני למעלה מעשור וחצי, לזמר והמלחין יואל דוד גולדשטיין, יש קהל מעריצים שדורשים ממנו לפרסם חומרים חדשים.

בשש השנים האחרונות הוציא יואל דוד שלושה סינגלים ושתי מחרוזות. לאחרונה הוא נכנס לאולפן עם המפיק והמלחין הוותיק איצי וולדנר והשניים עברו מעבודה על שני סינגלים לאלבום מלא. באלבום החדש, המיועד לצאת בעוד כחודשיים, יש יצירות של איצי וואלדנר, אלי שכטר ויואל דוד עצמו עם עיבודים של דייויד טויב, ליפא בראך וזליג פרובלסקי. האלבום החדש על תשעת שיריו הוא עבודה של למעלה משנתיים באולפן.

אחד מהשירים באלבום נקרא "וכותבנו בספר החיים", והולחן על ידי אלי שכטר. יואל דוד ממש התחבר למילים האלה אחרי ששמע את הסקיצה הראשונית. "המילים האלה הן חלק מתפילה מיוחדת שאנחנו אומרים בראש השנה לפני תפילת מעריב", אומר יואל דוד. "עם ישראל מושווה לאחות קטנה. זוהי תפילה המדברת על הקרבה של עם ישראל לה' ובקשה מה' להפנות את רחמיו על "אחותו" הסובלת. "האמירה הזו משכה את ליבי ומיד התחברתי לשיר".

לשיר המיוחד יש עיבוד יפהפה של ליפא בראך המוכשר, שמכניס אותך לאווירה של אותו הרגע בו אנו משמיעים את המילים הקדושות הללו לפני ה' יתברך.

שתהיה לכולנו שנה טובה, שכל התפילות יתקבלו ברצון, ונזכה לגאולה בקרוב.

הפקה: איצי וולדנר.
לחן: אלי שכטר.
עיבוד: ליפא בראך.
מיקס ומאסטרינג: שלמה וכטר.
עיצוב עטיפה, קליפ מילים ויחסי ציבור: יוסי צווייג.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.