יום שלישי, 19 בספטמבר 2023

יוסי ברג - בזאת אני בוטח

יוסי ברג נכנס לעולם המוזיקה עם סינגל הבכורה - בזאת אני בוטח

יוסי ברג, זמר ויוצר, (29) החליט לצאת לדרך מוזיקלית חדשה, הסנונית הראשונה מתאימה מאוד לימים אלו - ״בזאת אני בוטח״, הלחן שלו וההפקה המוזיקלית של עדי נתנאלי.

בארסנל השירים של ברג, מחכים שירים שיצר כבר בגיל 10 (״התיישבתי לא פעם על ספסל ברחוב בשביל לכתוב״), המוזיקה זורמת בעורקיו והוא כאן בשביל להגשים את חלומו.

יוסי ברג: ״שנים רציתי להשקיע במוזיקה ולא התאפשר לי, עד שהחלטתי שאת החלום שלי לרגש את כל עם ישראל אני חייב להגשים. יש לי הרבה שירים מגוונים, ואני כאן לתת את כל כולי. מקווה שתאהבו ותתרגשו.

לחן: יוסי ברג.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עדי נתנאלי.
גיטרות: צביקה ברגר.
הקלטה ומיקס: אלי קליין.
עיצוב עטיפה: איילה פנציארי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.