יום שלישי, 30 בינואר 2024

רולי אזרחי - הוציאה

מבקש לצאת אל האור: רולי אזרחי בסינגל חדש ומרגש - הוציאה

האמן, המפיק והמלחין הנודע רולי אזרחי, חוזר עם סינגל חדש ומרגש - "הוציאה", המסמן את חזרתו לסצנת המוזיקה לאחר הפסקה של שנה. רולי אזרחי, הידוע ביצירותיו ועיבודיו המרגשים, לוקח את המאזינים למסע רב עוצמה עם היצירה החדשה שלו.

רולי מספר על ההשראה שמאחורי השיר החדש “הוציאה" ומסביר כי המצב הנוכחי בישראל ובעולם הדגיש את המשמעות של השיר. בזמנים מאתגרים אלה, הוא מאמין שיש כמיהה קולקטיבית לחופש ולשחרור ממאבקים אישיים. השיר מתעמק בחוויות האישיות והמשותפות שלנו, ומספק מקום מפלט מוזיקלי לאלו המחפשים נחמה.
"השיר הזה הוא השתקפות של הזמנים בהם אנו חיים", אומר רולי אזרחי. "בתוך האתגרים הנוכחיים, הרגשתי צורך ליצור יצירה שמהדהדת בכמיהה האוניברסלית להשתחרר מבתי הכלא האישיים שלנו ולמצוא אור בחשכה".

"הוציאה" אינו רק לחן יפה; זוהי קריאה מעומק הלב לשחרור, הן ברמה האישית והן ברמה הקולקטיבית.
עם רולי אזרחי שאחראי ללחן ולעיבוד המוזיקלי השיר מבטיח שילוב ייחודי של מילים וצלילים מרתקים שמדברים ישירות אל הנשמה.

כשהשירה הנעימה של רולי תתנגן, המאזינים ימצאו את עצמם נמשכים אל עולם שבו הקול הפנימי מקבל קול, מושיט את ידו אל ה' בבקשה לשחרור מכבלי הסבל האישי.

זמן יציאתו של "הוציאה" לא יכול להיות נכון יותר, והוא מציע פסקול נוקב עבור אלה המנסים לנווט את המורכבות של המציאות הנוכחית שלנו. רולי אזרחי מזמין חובבי מוזיקה להצטרף אליו למסע התבוננות פנימית זה, כשהוא מאמץ את כוחה המרפא של המוזיקה כאמצעי להתעלות מעל המאבקים שלנו.

לחן מילים שירה ועיבוד: רולי אזרחי.
תופים: ברק אהרון.
בס: אריה וולניץ.
קלידים גיטרות ותכנותים: רולי אזרחי.
מיקס ומאסטרינג:  V-gold Beat productions.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.