יום חמישי, 14 במאי 2020

שלמה הלשטוק - הראה לי את הדרך


הזמר והיוצר שלמה הלשטוק ממשיך להפתיע עם סינגל חדש ומקורי - "הראה לי את הדרך".

שלמה כתב, הלחין וגם הפיק מוזיקאלית את השיר, על המיקס והמאסטר אחראי שלמה רג'ה.



לצפיה בקליפ:



מילים:

רק אתה נותן לי את הכח לעמוד
כי בלעדיך לא יכולתי להמשיך לצעוד
גם כשאני נופל אתה תמיד שומר עליי
מציל אותי כל פעם מפניי
אז נכון שלפעמים אני מרגיש רחוק
לפעמים כל כך כואב ואני רוצה לצעוק
אבל דווקא מתוך הכאב תמיד אתה דואג
איכשהו להפוך מר למתוק
יום עובר והנה שוב מצאתי את עצמי
שוקע בתוך הכאב שוכח מי אני
מזל שיש לי אבא שתמיד עלי שומר
ויודע בדיוק מה אני עובר
אבא הראה לי את הדרך
אלוקים הראה לי את האור
יותר מדי אולי ובערך
ואני לא יודע איפה לעצור

אלוקים הראה לי את האור
למד אותי את הרוע מהשורש לעקור
למד אותי לרצות למד אותי לסלוח
תן לי חיים ומלא אותי בכח
אבא כוון אותי בדרך ישרה
הובל אותי ליעד תסמן לי מטרה
כל כך הרבה דרכים היום לאבד עניין
אני רוצה להיות קרוב אליך תן לי רק סימן
אבא למד אותי מה הם הגבולות
איפה לא בסדר וצריך עוד לשנות
בלילות השאר אותי שמח ושפוי
אני רוצה להיות טוב תאמר שיש לי עוד סיכוי
אבא תן לי כח להמשיך לצעוד
לצלוח את כל הדרכים לשאוף לעוד
להגשים את החלומות שלי תמיד לרצות יותר
תעזור לי להחזיק בכח ולא לוותר

אבא הראה לי את הדרך...

כי בחיים כמו בחיים הכל בא והולך
רק מה שיישאר זה אם תמשיך לחייך
במקום לשקוע בצרות תפסיק להסתבך
ואם אתה לא מבין אני ילמד אותך איך
פשוט לא להקשיב למה שכל אחד יגיד
לקחת את החיים באיזי אין מה להפסיד
רגליים על הקרקע עם עיניים לעתיד
תחשוב על מה שטוב זה יחזק אותך תמיד

אבא הראה לי את הדרך...

9 תגובות:

  1. קול מדהים ומיוחד כשרון גדול

    השבמחק
  2. קול מדהים ומיוחד כשרון גדול
    סתם דפדפתי ופתאום נדלקתי

    השבמחק
  3. שלמה הלשטוק עובד עם שלמה רג'ה והוא ה רג'ה הבא במוזיקת הראפ וכמובן הראפר החסידי הבא

    השבמחק
  4. וואוו מרגש ואמיתי

    השבמחק
  5. אאאאאאאאאאאאלללללללללללללללווווווווףףף

    השבמחק
  6. אחד הגדולים והאלופים בזאנר הזה
    שלמה תכבוש את הציבור החרדי עם הכישרון הנדיר שלך!!!!!!!!!!

    השבמחק
  7. מדהים אליפות

    השבמחק
  8. ממש מרגש ומחזק לא להאמין

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.