יום שבת, 30 במאי 2020

שרולי ברונכר & נתנאל ישראל - יא סאלאם


צמד הפופ היהודי שרולי ברונכר ונתנאל ישראל מסתערים על הקיץ עם להיט מרענן ומקפיץ במיוחד העונה לשם "יא סאלאם".

הסינגל החדש של הצמד שלא נח לרגע, מדבר על חלומות ושאיפות שיש לכל אחד מאיתנו, ואיך עם קצת פרגון ועידוד מצד הסובבים אותנו, אפשר להגיע הכי רחוק שיש.

את השיר מלווה קליפ צבעוני בליווי רקדני קפוארה שיכניסו אתכם מיד לקצב ולגרוב.

מילים ולחן: שרולי ברונכר ונתנאל ישראל.
עיבוד תכנותים ומיקס: שרולי ברונכר.
קולות: יונתנן לברון.
הוקלט באולפן של שרולי.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן




לצפיה בקליפ:

201 תגובות:

  1. כתבתי בעבר ואכתוב שוב:
    פניה ממני לשרולי ולנתנאל אני מכיר המון בחורים שאוהבים לשמוע אתכם..
    רק האופי הלבוש והגישה שלכם, קצת סולדים מזה, מה בסך הכל ביקשנו קליפים אולי קצת אחרת ממה שאתם רגילים ?
    תכבדו את האנשים ששומעים אותכם ואוהבים את השירים שלכם..
    שוב אכתוב נא אל תקחו את זה אישי...

    השבמחק
  2. אין כמוכם
    תמשיכו ביחד
    אתם עושים את השירים הככככככככככככי יפים במדינה

    השבמחק
  3. הייתי אומר שזה קצת מידי גוויי בלשון עדינה
    אני לא הייתי רוצה שילדי ישמעו כאלה דברים
    אני חושב שקצת איבדנו משהו והלכנו רחוק מידי....

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הזמרים כבר איבדו את זה היום ולא דווקא הם,זאת גדר שנפרצה מזמן בכל המוזיקה היהודית

      מחק
    2. אנונימי אתה צודק אבל היום יש לנוער החרדי נסיון ענקקקקקק לשמוע שירים לא יהודים בגלל הקצב כי זה קצת נותן להם ריגוש ולכן הם נותנים להם סוג של תחליף למוזיקה לא טובה ממש,אני אישית פגשתי באנשים שכמעט נפלו והמוזיקה הזאת החזיקה אותם.

      מחק
    3. צודק אני מדבר כי זה גם אצלי

      מחק
    4. את לא צודק בכלל לה כי זה דתי

      מחק
  4. לאנונימי אני אישית לא מסכים איתך
    זה הם וגם אל תסתכל בקליפ שלהם

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק לגמרי לא אוהב לא צריך

      מחק
  5. יא אלופייייים.
    כל פעם אתם נותנים לנו צבע אחר.
    תמשיכו לשמח את עם ישראל.
    אוהב אותכם

    השבמחק
  6. שרולי כול הכבוד גבר וגם נתנאלי

    השבמחק
  7. כל הכבוד אתם בסדר גמור

    השבמחק
  8. רק שאלה, כל החברה שמגבים את הקליפים שלהם, האם נראה להם שההשקפה התורנית (תורה שקיבלנו בסיני, לא אחרת כמובן), מגבה את הדברים הללו,

    השבמחק
  9. סליחה אני חושבת שמה שהאנונומי אמר ממש ממש ממש נכון!!!
    זוועה ממש מחקים גויי ביותר מנסים ל

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא יפה את אל תשמעי אבל אנחנו כן

      מחק
    2. יש מלא דוסים ששומעים אותם זה לא מתאים

      מחק
  10. לא נורמלים מה הסיפור שלהם

    השבמחק
  11. מי שלא רוצה ממש לא חייב לצפות או להאזין
    לא מוצא חן בעיניך תעשה אחורה פנה
    אף אחד לא ביקש ממך להיות המחנך של הדור

    השבמחק
  12. תפסיקו לקרוא לעצמכם חרדים

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיק אתה צדיק הדור התקדם אני מדבר ברצינות אני עובד עם נוער זה לא השיטה מה שאתה אומר כאן השיטה היא פתוחה יותר לא להיות חניוקים

      מחק
    2. צודק לגמרי

      מחק
  13. ממש שיר יפה
    אבל מצפים למשהו שונה...
    תנו גיוון כל הזמן אותו סגנון

    השבמחק
  14. שיר יפה מאד! קיצי ומרענן...

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא נראה לי שזה
      חורפי קריר..

      מחק
  15. גם אני חושב שהם קצת הגזימו אבל חברים גם אתם הגזמתם ירדתם עליהם ברמות לא נורמאליות
    אני חושב שגם שאומרים תגובה לא נחמדה "בלשון המעטה"
    אפשר ורצוי ביותר להעביר אותה בצורה מכובדת ולא מזלזלת
    זה דעתי בנושא!!
    בתקווה להבנה להתראות והמשך יום טוב!!!

    השבמחק
  16. תפסיקו לעשות קאברים השיר הזה הוא קאבר של נועה קירלללללללללללל

    השבמחק
    תשובות
    1. נכוןןן על ההתחלה זה היה נשמע כמו השיר טיקיטאס של נועה

      מחק
    2. עם כל ההפגנת ידע הזאת השיר הזה חסידי בשבילכם ואין לכם זכות להעיר בכלל וכל הפוסל במומו פוסל

      מחק
    3. יוזבד בנטליאן22 ביולי 2020 בשעה 11:28

      ל"מלך העולם" מאיפה אתה יודע שזה שיר של נועה קירל?
      אלא כנראה שאתה שומע זמרים וזמרות חילונים/ות,
      אז עדיך לשמוע את שרולי ונתנאל ולא אותם.

      מחק
    4. היי חבריה זה ממש לא של נועה קירל זה שיר מקורי שלנו לחלוטיןןןן

      מחק
    5. איזה שיר של נועה קירל זה?
      נא לא לבלבל ת'סכל!

      מחק
  17. אם יש לאתר הזה סינון מסוים, הייתי מציע לחשוב על סינון של השירים הללו, אנשים שמעוניינים בשירים חילוניים יכולים לדאבוני להסתדר בין כה בצורה אחרת,
    וכל האלה שמגיבים לתגובות מעין שלי במענה כגון המחנך של הדור וכדומה, תגובתי: יופי של אינטלגנציה ושיח מתורבת, להם מותר לשבחם ולהללם, ולהתנהל בשיח מטורלל, של מי מהזמרות החילונייות הקאבר שמאבר הזה, ולמישהו שבא עם דברי חוכמה קצת, טענות ולא סתם בירבורים, אין להם תשובות אלא סתימת פיות, מחנך של הדור וכו', למה כשאני מייצג טענות יהודיות אני נהפך למחנך של הדור, ואילו ההתכביות מעין שלכם אינה למשל הטפה לחילוניות, בינו זאת

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיב מה הבעיה בשיר זה עכשו הוא מתנגן לי באוזן זה שיר יפה מאוד ולכול אחד יש את רבותו בנושא

      מחק
    2. מאפוא היצאה הזואת ליקרוא לעצמך בני גנץ

      מחק
    3. יש פה עוד כל מיני שמות מוזרים מה נדלקתה דווקא על בני?

      מחק
  18. הייתי רוצה להציב פרדוקס הזוי בפינכם, בנושא שיטת הסינון של האתר, הרי זה ברור שמטרת הסינון למנוע מאיתנו חשיפה והיתקלות בתכנים לא ראויים, וא"כ שאלתי, מדוע שיטת הסינון כ"כ שיטחית, וזמר עם כיפה עובר זמר גלוי ראש לו, אז כך בנוגע לשירים רואיים מזמר חילוני אני מבין היטב את סינונם, כי זה גדר ברור, ומהשה השקפתי ברור שאנו לא נשמע שיר ראוי מזמר שממתעב פיו בשיר אחר כאסלת ביוב, אבל לאידך גיסא בזמרים חרדים השירים שטיות כזמרים הללו, מדוע אינכם מסננים, מהי השטחיות הזו של כיפה כן גלוי ראש לא ????????????
    אני כבר מחכה לתגובות הנאיביות, של כל המטורללים שיכתבו מחנך הדור וכדומה, חברה תגיבו עניינית ותכבדו עצמכם,

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק בכל מילה
      ואני רק רוצה להוסיף שלא יקפצו לי עם הקלישאה שלהם שאם לא הם אז ישמעו את הזמר הגוי כי כל הבעיה בזמר הגוי שהשירררררר הוא גוי אבל מה מעניין אותי מי זה ששר האם הוא שומר שבת או לא [אני לא מדבר על שירת נשים שזה כבר סוגיה אחרת] וא"כ אני לצערי באמת כבר לא מבין מה הענין של הצמד פופ ה"חרדי" הזה לשבת ולעשות חיקויים וקאברים לשירים חילוניים מי שמעוניין בכזאת מוזיקה (לא תורנית בלשון המעטה) שילך לשמוע את המקור וחבל על הטירחא שלהם
      בלי לפגוע באף ובאמת עם תקוה ורצון לשינוי כי באמת סה"כ מדובר פה בשני כשרונות מוזיקלים וחבל שאת השירות שהם רוצים לתת לציבור שלנו חלק רחב מהציבור לא יכול לשמוע בתקוה להבנה ושוב סליחה עם פגעתי במשהו

      מחק
    2. אתה יכול לקורא לי מטורלל וכו' זה לא מעניין אותי אבל אני רוצה דבר אחד רק אחד שאני מאחל לך נחת מהילדים צדיק אני הוא שרואה כמה נפילות יש בגלל דברים ואנשים כמוך ולמי שיש שאלות שיכתוב

      מחק
    3. מישהו שחושב כאן26 באוגוסט 2020 בשעה 13:24

      1.למה זה כל כך אכפת לכם?
      2. מה אכפת לך אם יקראו לך המחנך של הדור?
      3. תן לי לנחש שעברת את גיל ה-35. אנשים כמוך לא יכולים להבין את מנגינת הלב של הדור הצעיר והרגיש שאני חלק ממנו. לפעמים שירים שנשמעים לך מופרכים יכולים להעיר לי את הנשמה ולקרב אותי לריבוש"ע. אני בהחלט מעריך אנשים כמוך וגם את הביקורת שלהם אבל כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו באמת. שנה טובה ומתוקה רבינו!

      מחק
    4. צר לי לאכזב אותך בעניין גילי, אני בחור ישיבה בן 19 וחצי

      מחק
  19. ההוא שמצדיק את הביקורת, אך מציע לעזוב אותם, שיסביר עצמו,
    מדוע שלא אעביר ביקורת על משהו שנוגד עקרונות חשובים שיא, א. השקפת התורה מעולם לא הייתה ליברלית של חיה ותן לחיות, ב.גם בלי זה זכויותינו הלגיטימית בהחלט, להגיב כאוות נפשינו, וזה אף ראוי, עד כמה שלשיטתנו, יש פה חציית גבולות לעבר השני של המתרס. מצפה להסבר!! (לא חושב שאקבלו)

    השבמחק
    תשובות
    1. רציתי רק לגבות אותך, בתור אדם שעוסק עם ציבור וקצת מכיר הלך רוח של נוער.
      כל הכבוד על הטענות...

      מחק
    2. תגיד מה אתה נרמאלי כמה אתה יכול לכטוב

      מחק
    3. צודק לגמרי
      שירים בלי טיפת תוכן ואולי מישהו פה שכח שיש איסור מפורש מהתורה (לא חומרה לא צדקות איסור מפורש!!!) של לא ילבש איך אדם שקורא לעצמו חרדי מתאפר צובע שערו מקווה בשבילך שיחזרו ללבוש היהודי

      מחק
    4. איזה איסור יש פה אני לא מבין תכתוב אולי זה יראה לכולם אחרת

      מחק
  20. כל השירים אותו דבר, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  21. תכלס כמה שאני לא אוהב אותם {יותר נכון את השירים שלהם}
    השיר הזה וחמוץ מתוק באמת שירים קטלניים
    יש בשירים הנ"ל איזשהו גרוב מעניין ומקפיץ
    תודו לא????

    השבמחק
  22. חברה!! זה הזמן להצטרף למשוב הלא שטיחי ורדוד, האינטליגנטי, שהחל סוף סוף כאן,

    השבמחק
  23. צודק לגמרי

    השבמחק
  24. צודק לגמרי, סוף סוף משהו מדבר לעניין, מזדהה עם כל מילה, מצפה לראות האם מישהו יצליח להתמודד עם הטענות הרציונליות שלו

    השבמחק
  25. הלו, רד מהם מה עשו לך

    השבמחק
  26. די חלאס אם הדו שיח המגעיל הזה!!!
    גם אני חושב שהם קצת הגזימו
    כל אחד ישאר אם הדעה שלו ונגמור עם זה
    לא ככה????

    השבמחק
  27. די כל אחד מנסה להיות פה המחנך של הדור
    "קשוט עצמך תחילה ואחר כך קשוט אחרים"....
    ואגב קשוט הפירוש היא:"תתקן" למי שלא יודע....

    השבמחק
    תשובות
    1. לא צריך לסתום פיות, המגילה שכתב כאן האחרון צודקת בכל מילה, ולאיזהשהו מישהו מהעוקבים כאן, אין תשובה ראויה..

      מחק
    2. אתה לא שם לב שגם אתה נהייתה המחנך של הדור מר אנונימי 2 מתחיל להביא לי פה פסוקים ובאמת העשרתה אותי בידע שכתבת שקשוט זה תתקן תודה רבה באמת בזכותך עכשיו אנחנו יודעים מה זה מודים מקרב לב אוהבים אותך אחינו😍🥰😘

      מחק
  28. יואווו אנונימי 1 איזו מגילה קוטלל!!
    אין מילים...
    אתה סותר את עצמך פחחחח

    השבמחק
  29. השיר מהמם! אבל את הקליפ לא היצלחתי ליראות

    השבמחק
  30. השיר מוצלך מאוד

    השבמחק
  31. טוב תפסיקו עם השטויות יאללה מי שרוצה לראות ולישמוע מי שלא רוצה אז שישתוק 😏

    השבמחק
  32. אולי תוציאו שירים יותר ברמה
    ולא על כל מילה להוציא שיר
    אלה רק את המובחרים

    השבמחק
  33. חכו עוד שעתיים הם מוציאים עוד שיר😂😂😂😂😂

    השבמחק
    תשובות
    1. נכוןןןןןן!!!!!!!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      מחק
  34. פנייה לכל החברה שהגיבו לטענות, שום דבר לא היה ענייני הכל היה מטורלל לגמרי, ולההוא מקשוט עצמך: האם לדעתך איני אמור לבקר אחד שעושה חטא למשל, מה אם מצוות לדןג' הוכיח תוכיך, לא באתי לתקן אותם, לא חשבתי לנסות, באתי לזועק את אמונתי והשקפתי, וזה לגטימי לחלוטין ואף חיוני,
    מדובר בהחדרה עלובה של תכנים חילוניים לתוכינו ואני לא אזעק??? האיך אתה שותק??
    מהיכן שאובה המדיניות הזו של כל אחד בדעה שלו, האם יש פה ח"ו דעה אחרת, אדרבה, גבר תאמר לי אותה!!
    ורצוני להבין היכן סתרתי עצמי?? זה לההוא מ"הפחחח"

    השבמחק
    תשובות
    1. תשחרר לא קרה כלום אתה יכל לרדת מהמחשב

      מחק
    2. אל תתיחס אליהם!!!!!!!!
      אתה פשוט צודקקקקקק

      מחק
    3. אם אתה מגדיר את עצמך חרדי שומר תורה ומצוות ומוכיח אחרים אז אני יוכיח אותך למה יש לך אינטרנט בבית ולמה אתה גולש בו אם אתה חרדי קודם תוכיח את עצמך אחר כך את אחרים

      מחק
    4. אני מקבל את הביקורת המוצדקת, אף שהטעם שיש לי אינטרנט די חיונית, ויש לו סינון של נטפרי.
      אך על כל פנים לא חושב שזה דומה כלל, וגם אם כן, זה לא פוטרני מלחוות את דעתי, שאגב אינה דעתי אלא דעת התוה"ק, ומכך כל המעבר הזה לפס אישי, בעיני לא עניני ולא רלוונטי, ואף די מטופש בלשון המעטה,
      כלל נקוט בידך כשאדם עובר לפס אישי או לטענה שאיננה עניינית, מורה הוא בזה שפיו נסכר מלהתמודד עם הטענה עצמה, ובעצם מעניק ליריבו ניצחון על מגש של כסף, עד כאן.

      מחק
    5. אם אתה מדבר מצד זה אני חושב שעכשו תתחיל ללמוד מהתחלה הכול למה בגלל שיש חוסר בהשכחה בהרבה שהתורה אמרה הוכך תוכיך את עמיתך זה בשעה ששמעים ויש איזו שהיא עברה אין פה כלום וזה מצווה אז קדימה שב תלמד

      מחק
    6. הלו אנונימי כמה אתה מקשקש בשכל אם אתה באמת דואג להם ולכל עם ישראל שיושבים ורואים כאלה קליפים לך תלמד גמרא ותתפלל על כולם שיחזרו בתובה
      תפסיק להתעסק בויכוח הקטנוני הזה
      נשמע שמשעמם לך
      כבר נמאס לקרוא את כל ההתכתבות החסרת מטרה הזאת

      מחק
  35. יוסקה' התותח2 ביוני 2020 בשעה 9:43

    חברה יש לכם בעיה עם הדברים שלו, תסבירו אותה תהיו חכמים, מה הקטע הזה של הלגלוג, תציבו עמדה חלופית,

    השבמחק
  36. מה נראה להם, חילונים אנחנו לאן הגענו?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הכבוד, צודק בהחלט !!1

      מחק
    2. אנונימי 1 אהבנו את הביקורת!
      היא נכונה וחבל שהיוצרים לא מבינים את זה
      הדור שלנו עם כל הטירלולים אוהב והכי מתחבר לשירים עם מהות
      (לדוג: כמה השמעות יש לישי ריבו,עקיבא>נתן גושן וכו
      לעומתם?
      ואת המסקנות תבינו לבד....

      מחק
    3. אתם רוצים תוציאו אתם שירים! ניראה אותכם מיתחרים!

      מחק
  37. ביטול תורה,לשון הרע...

    השבמחק
  38. אחלה גברים מי שמפריע לו שלא יראה וישמע וישמע מה שליבו חפץ זה הכן לא מיועד לו
    ולא מגיע לו לראות ולשמוע את זה
    ביי לכולם .
    תודה לשרולי המלך תמשיך עם כל הכוח !!!!!!

    השבמחק
  39. אנונימי
    מאוד התחברתי לתגובות שלך...!!
    אל תשים לחבר'ה כאן כלום. זכותך לאמר דברי טעם
    אבל בכול אופן אנסה להסביר תעשיית המוזיקה היא תעשייה מפותחת ולא תמיד יש שם דברים חלקים המתאימים למגזר שלנו מי שפתוח או שזה מתאים לו ולדרגתו הרוחנית -לא יבין על מה הרעש.
    בשבילו כאילו פגעו בו. מוזיקה זה בכול אופן תרבות הפנאי.
    קח את ההופעות המעורבות , את חילולי ד' שזמרים שנראים כמו רבנים מחזיקם סמארטפון (לא באתי לדבר ויש כף זכות על העניין) אתה מבין שלכל אחד מפריע משהו אחר?
    לי מאוד מפריע אחד מהדברים לעיל, אבל השירים לא עושים לי כלום (חוץ מקליפים ספציפיים)כל אחד והרגישות שלו.
    אתה יכול להגיד גויים גם על הטראנסים שנכנסו לעולם החתונות החסידי..זה לא יגמר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה איתך ועם אנונימי לגמרי...

      מחק
    2. חכם אתה ! כל מילה אמת!

      מחק
  40. אין עליכם

    השבמחק
  41. לא משהו אישי אבל זה שיר זוועה סורי אבל מה הקשר בין מילה למילה?
    וטיפ קטן אם אתם רוצים להיות חרדיים את תחשבו אם זמר חרדי רגיל לדוגמא מורדכי שפירא היה צובע את השער והולך עם כאלה בגדיים סתם טיפ קטן אבל נורא חשוב
    בהערכה אייל

    השבמחק
    תשובות
    1. מאה אחוז מסכימה עם אייל סתם חבל עליכם הרבה היו יכולים לשמוע אתכם אבל מאסו בכם תחליטו אם אתם חרדים או לא (שרולי...? מי אתה מה אתה מגדיר את עצמך? חבל אפשר להצליח גם אם נראים הרבה יותר חרדים !

      מחק
  42. לכל "החרדיים" שאמרו שהשיר לא מתאים כי הוא של נועה קירל
    אז מי שמכיר אותה לא בדיוק חרדייייייייייי

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק ביותר!!!!

      מחק
    2. למה הם חייבים לשמוע שיר ולהעתיק את חלקו או לעשות קאבר מה הם מקנים??????????? לא הבנתי?????

      מחק
    3. הבעיה שזמרים יכולים להיות לפעמים איזה דמוית חיקוי
      נו. ביננו אל תגידו שמי שאוהב מאוד זמר מסוים לא ירגיש בנח לפעמים קצת על קטן להתלבש או לדבר כמוהו...
      וז חלק מהפסול המדובר
      עדיין -הם עושים עבודה יפה ויש שירים בסדר גמור!
      יש כמה צדדים למטבע הזאת היא.

      מחק
    4. האהבתי

      מחק
    5. מישהו פה לא מכיר את המושג חוזר בתשובה ?
      תגידו אתם אם לא יכול להיות שהיה לאדם אינטרנט פרוץ והוא התחזק ושם חסימה , בגלל זה הוא אמור להחביא את הידע שלו ?
      במיוחד שלדעתו היה כרן משהו לא הוגן , שכאילו גנבו את השיר והציגו אותו כשלהם .

      מחק
  43. לדעתי זה יפה אבל! אם שרולי מתאפר ועובר על לאו וכו' לדעתי לא הייתי נותן לילדי לשמוע את השירים שלו, ברגע שהוא יהיה יותר חרדי זה יהיה יותר טוב ומה הקשר כי שירים זה משהו של הנפש וכמה שהנפש יותר נקיה כך השיר יותר נקי זה הכל
    !!!!!!!!!!!!
    ותסלחו לי שאני נשמע משגיח כי תכלס אין מי שחולק על זה
    ואם כן יש משהו בקשה שיכתוב

    השבמחק
    תשובות
    1. שמשי יש לך את זה צןדק בכל מילה ודרך אגב אתה לא משגיח כי זה בא לך מהלב אני ספציפי גם חשבתי כמוך

      מחק
    2. שטיות זה מגיע מקנאה

      מחק
  44. אגב, אם קריטריון בעינכם, נטפרי מסנן את הקליפים שלהם

    השבמחק
  45. זה אני האנוני מהמגילות,
    חברה!! שתבינו,
    מדובר בתקדים ושפל חדש, הצמד המטורלל הזה, מכניס אצלינו לחרדים ז'אנר חדר, ממש מקפיא את האמבטיה, שבלאו הכי לא מי יודע מה חמה,
    חרדי שאכפת לו, שצופה בסרטונים הללו, צריך להתפלץ!!
    לא נכון למדוד זאת אוביקטיבית, בתור שיר חילוני, השיר והקליפ לא גרועים אין בהם תועבה וכו' אך מכיון שזה מיוצא כשיר חרדי זה מזעזע, ובשביל זה הרעש הגדול,

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כמו שאמרת האמבטיה לא קרה יש לנו את גדולי ישראל שהם המנהגים שלנו וזה הערה קטנה

      מחק
    2. אולי כבודו יבאר איך ומה קשורים גדולי ישראל לעניין,

      מחק
  46. אברהם חיספן5 ביוני 2020 בשעה 6:06

    שאפו לאנונימי מביא כבוד!!

    השבמחק
  47. קליפ מושקע ומהממם ממש אהבתיייייי שיר מהממם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מושקע ואיזה גרביים שמים שם "רקדנים" שסבתא שלי רוקדת יותר יפה מהם אם הם רוצים להשקיע שיביאו משהו טוב

      מחק
  48. שיר מופרז מדי

    השבמחק
  49. אני לא מבינה השיר הזה פשוט שלמות הקליפ עוד יותר מה יש לכם??????????. שרולי נתנאל אתם אלופיםםםםם אל תקשיבו לאחרים כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. ברורררררר לא להקשיב לאחרים אתם הכי הכיייייי מושלמים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!שראיתי בחיי 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
      איןןןןןן עליכם תמשיכו ככה מחזיקה אצבעות

      מחק
  50. שאפו על השירים מלאי שמחת חיים
    אבלללל לעניות דעתי לא חייבים לעשות בכל שיר קאבר של איזו זמרת
    לא באופן אישי

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בכלל לא קאבר זה הם הלחינו מה כולם מבלבלים ת'מוח

      מחק
    2. זה שאתה לא מכיר שירים זה לא אומר שהם הלחינו אותו אז לפני שאתה כותב תיבדוק
      זה שיר של נועה קירל אם אתה מכיר

      מחק
    3. יש לך חשיבה טובה

      מחק
  51. נכון גם אני חושבת הקליפ מהממם והשיר גםם מושלם ומי שיש לו הערה בע' תשמרו את זה בפנים מה זה החוסר טקט הזה??? לא אהבתם אל תכתבו כלום מה הקטע להגיב? אתם היתם רוצים ההפך? זה ממש לא יפה תחשבו כמה לשון הרע זה יוצר וכמה זה פוגע פשוט מאוד אהבתם??תגיבוו לא? אל תגיבו תודה רבה

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הקשר????
      על כל שיר יש צד טוב ופחות טוב אבל בשיר הזה הצד הגדול בשיר הזה הוא גדול
      וזה לו כדי להעליב אלא להיפך כדי שאולי הם ילמדו מזה ויוציאו שירים יותר נורליים

      מחק
  52. שיר חמוד,רק חבל שעד שאתם מתראיינים ברדיו אתם מורידים את כל הערך וחושבים שאתם באים להצחיק.. תנצלו את הרדיו לשיווק ולא להיפך...(וסתם שאלה לשרולי אתה צפוני? או מה? מה זה הדיבור הזה?)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הבנתי שרולי ונתאנל עונים פה תשובות כי אני לא ראיתי אני רק רואה ששואלים אותם שאלות ולא בידיוק הבנתי אם הם באמת מגיבים או שאנשים עושים את זה בשביל הקטע???????

      מחק
  53. הערות ניתנות מכיון שהציבור האנ"ש רןצה ומעוניין לשמוע את הצמד שבאמת מוצלחים נתנאל אם הקול הפלאי שלו ושרולי כישרון מוזיקלי
    רקקקקקק הם חצו את הגבול במקצת..........
    מקוה ומחכה לשינוי

    השבמחק
  54. מה זה הביקורת הזאת שכל אחד ישמע מה שבאלו בלי לחנך את אף אחד אני גם חושבת שזה שיר לא הכי חרדי אבל אין שום סיבה לדבר כך ומי שלא אוהב שלא יגיב כלום אין שום חיוב בתורה להגיב זה פשוט תחסכו את זה

    השבמחק
  55. תשובות
    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      מה זה השם הזה???🤣🤣🤣

      מחק
  56. א. מה הקשר בין המילים.
    ב. כל השירים אותו דבר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  57. טוב חאלס עם הדיונים שרולי ונתנאל פשוט גברים אחל זמרים
    שרולי ונתנאל תמשיכו עם כל הכוח והמרץ אין עליכם אוהבים אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק מה אתה אומר אולי תהיה היועץ שלי לעיני אסטרטגיה

      מחק
    2. יעני הגבר שסוגר את הדיון

      מחק
  58. אחלה של שיר
    שאני שומע אותו אני כבר רואה את עצמי בחוף הים
    סחתיין עלייכם

    השבמחק
  59. די די די זה לא יפה הם עבדו על זה זה לא הוגן ולכול המחנכים תוציאו את החשב מהבית אפילו שזה לצורכי עבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אדון גנץ, תפסיק להשפילך בהחדרת חוסר רלוונטיות בטענותיך.

      מחק
  60. מה עניין חוסר טקט לכאן?
    זה המקום לתגובות, מרוצות או לא.
    בכלל לא בטוח ששרולי ונתנאל קוראים את זה...

    השבמחק
  61. זה לא יפה שאי אפשר להוריד שיר במילים אחרות זה סתימת פיוות

    השבמחק
    תשובות
    1. את הסינון רכשת מבחירה לא?

      מחק
  62. שרולי ונתאנאל!!
    עם כל הכבוד שלכם אתכם צריכים להתאים עצמיכם לציבור!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חרטה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
  63. אתם שרים שרים יפים
    אבל מעניין מתי עד מתי שרולי ישאר בתור זמר חרדי כי לפי המצב זה נראה שעוד מעט הוא לא יקרא כך

    השבמחק
  64. תרגעו ומהר אחד השירים היפים בעולם ומי שלא אוהב ושלא ישמע ולא יעלה לאף אחד לתת תגבה טובה זה לא יעזור לרדת עליהם מפריעה לכם משהו תדברו איתם מה כול המגיבים אשמים מפריע תלך לבקש מהם בעצמם

    השבמחק
  65. המסר והמילים של השיר פחות אהבתי
    אבל השירים שלהם ממש מקפיצים ומרוממים אותי תמיד שאני עצובה
    וכיף לישמוע אותם
    ועצה שלי אליכם תתחילו את היום עם השירים האלה ויהיה לכם יום אחד פי כמה יותר טוב

    השבמחק
  66. הגזמתם אבל מת עליכם

    השבמחק
  67. אנונימי צודק בהל מילה וכאן זה המקום לל תגובה..
    ומעבר לכך יש מצוה של הוכח תוכיח...
    וחבל שיש כאן כאלו שקוראים לעצמם חרדים ומקררים אחרים!!!!
    כל הכבוד שהעלת את הנושא הזה הרבה זמן אני כבר חושב שזה לא מתאים לציבור שלנו!!!!!!!!!!

    השבמחק
  68. שיר מושלם קיצי צבעים של הקיץ מקפיץ ברמותתתתתתתתתת

    השבמחק
  69. מושלם השיר המושלם

    השבמחק
  70. אין עליכים תמשיכו יגברים

    השבמחק
  71. רק לפני כמה זמן שמתי לב ששרולי בעל כישרונות אדירים מאיפה זה בא לו???

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש ככה אפילו נירא לי יותר ממה שאתה חושב
      פשוט אלוף האלופים!!!!!!!
      סתם שאלה למה אתה לא שר בשירים שלכם ??????
      קולך פשוט שלמות חוץ מכל הקשרונות

      מחק
  72. שרולי-מנסה-להיות-ראפר-אבל-זה-לא-ילך-לו-עד-שישמע-את-אפוקליפסה

    השבמחק
  73. יאללה כמה חירתותים תפיקו לכתוב דברים לא טובים פשןט שמעו ושתקו או שתגיבו יפה מה הקטע ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה אהבת יש כאלה שלא אי אפשר לבקש מבן אדם שלא אהב להגיב רק דברים טובים אבל כן אפשר להגיב כבני אדם ולא כרוצחים.

      מחק
    2. צודק בכל מילה

      מחק
  74. שרים הכי יפה בעולם תמשיכו!!!

    השבמחק
  75. איך מפילים את השיר הזה הוא לא נותן לי יש לו חסימה של נטפרי

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אחד הסיבות שבגינם רכשת סינון

      מחק
  76. מה כואב לכם אתם ילדים לא בא לכם אל תשמעו את השירים אלו ומי שלא בא לו שהילדים שלו ישמעו את השיר הנ"ל ואחרים שלא ייתן להם אפשרות גישה לאינטרנט ויתחיל ללמוד איך מחנכים ילדים א. כי יש מלא שזה שומר עליהם שלא ילכו רחוק
    ב. כי לדבר לשון הרע זה איסור כולל גם על זמרים ואם יש אפשרות שלא תצטרך להגיב זה אחלה של דבר תודה בהמשך אחלה יום

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הכבוד חינוך למופת מה הסוד שלך לחינוך כזה מיוחד תודה עשמח למענה מהיר

      מחק
  77. השיר הכי יפה מכל השירים שלכם אני אוהבת מאוד את הקליפים שלכם מלא השקעה רואים תמשיכו

    השבמחק
  78. לא הבנתי מה יש לאהוב בשיר מילים מיוחדות ולחן מדהים:אין מסר מטורף:גם אין אז מה קצת מה שנקרא היום דאנס טראנס טראקים אני לא חושב שיש כל קשר בין זה ל"מוזיקה"

    השבמחק
  79. לא היו כמותכם מעולם. אתם מיוחדים, אני ואשתי שומעים רק אתכם. אני אישית משוגע על שרולי והפוזה שלו. מביא שמחה ללב. הלוואי שהיה לי חבר כזה.

    השבמחק
  80. אני אישית זה מאוד מעצבן אותי שכל הזמן חייב להיות סגונון גווי כזה אני ממש לא מתחבר לזה

    השבמחק
  81. א. זה אחלה שיר, אתם מטורפים!!
    עלו והצליחו!!
    ב. כל מה שרב האנשים כובים פה זה לשון הרע גמורררררר!
    אז בבקשה.....

    השבמחק
  82. שיר ממש חמוד!!
    ודי עם הלשון הרע שלכם!

    השבמחק
  83. יש לכם כמה ימים עד כפור לחזור בתשובה

    השבמחק
  84. זוג מוזר ולא לעניין...

    השבמחק
  85. יאלופים תמשיכו לעשות שירים מקפיצים ומשמחים ומי שלא מתאים לו אולא טוב לו יום טוב בייייייייייייייייי

    השבמחק
  86. אני אישית מבטיח שכל אלו שכותבים שצריך לשנות את הסגנון שלכם זה אלו ששומעים הכי הרבה את השירים שלכם

    השבמחק
  87. וואלאהההההההההה פצצות מתקתקות
    ותתכוננו שעוד מעאט יתפוצצו כי התאריך שלכם מתחיל לעבור ואתם כבר דיי מקולקלים

    השבמחק
  88. וואו אני רואה שהכמות תגובות שלכם מלחיצה קצת אוקי אז אני לא יהיה בשום צד של הוויכוח רק דקה שימו לב שאתם לא יודעים מה המניעים שלהם ומה המטרות שלהם זאת אומרת יש מצב שהכוונה שלהם היא להחזיק נושרים או כאלה שקשה להם ויש מצב שהם רוצים להכניס מוזיקה חדישה יותר לציבור החרדי אז סליחה שאני אומרת הוויכוח שלכם לא תקף כי אין לכם מושג מה האמת...אבל עדיין אני אגיד שאני אישית הפסקתי לשמוע שירים חילונים או גויים והנה השירים בסגנון הזה זה מה שעוזר לי להחזיק מה לעשות זה הדור שלנו....

    השבמחק
  89. שרולי ונתאנל אני ממש אוהבת אוהב את השירים שלכם אין לי איך להסיג הרבה שירים וקליפים כי(נטפרי חוסם)יש לכם דרך להציע לי שיהיה לי את כל השירים שלכם כי חסר לי כל מה שחסום בנטפי חבל אני כל כך נהנאה לשמוע קול של שרולי פצצהה!!!!!! ונתאנל התונים מאיפה זה בא לך טוב תעדכנו איןך אני יכול להסיג ת השירים תודה!!!!!!!!

    השבמחק
  90. בואנה האנונימי הזה משועמם👀

    השבמחק
    תשובות
    1. לוקח לו הרבה זמן להקלד הוא לא רגיל אגב שיר מטורף

      מחק
  91. משהי... יש פה כל כך הרבה אנונימי למי התכוונת ואגב שתי הודעות לפניך זה אני כתבתי...

    השבמחק
  92. משהו יודע איך מוחקים תגובה שלי?????????

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אתה מסתכל עלי סתכל על התגובה5 בנובמבר 2020 בשעה 14:47

      אני לא...

      מחק
  93. הוא לא משועמם פשוט לוקח לו הרבה זמן להקליד

    השבמחק
  94. באנ'ה אתם לא חושבים שהגזמתם סתמו תפ'ה שלכם . ואללה אני בטוח שהם לא פחות מיכם אז יאלה מי שיש לו עם זה בעיה שבכלל לא יכנס אליה, סבבה?!
    אני בטוח שאתם לא היתם שמחים '' בלש' המעטה'' אם היו מדברים עליכם ככה. וואלה ת'אמת שאתם ירדתם עליהם יותר מידי על הקאברים אבל מה אתם גם יודעים של מי הם אז מה החכמה בכל העיניין הזה?
    לא שאני צדיק גדול גם אני לפעמים מתפתה. אבל מה נסגר איתכם עדיין לא הבנתי !!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.