יום שלישי, 19 במאי 2020

קובי ברומר - עולים לירושלים


לקראת יום ירושלים משיק קובי ברומר סינגל חדש ואנרגטי בשם 'עולים לירושלים', מילות השיר מתארות את הכמיהה והתשוקה לעיר הקדושה אליה עולים כל עם ישראל מכל קצוות תבל.

את השיר הפיק דוד פדידה, מנהלו האישי של ברומר, על הלחן אחראי אלי קליין שגם כתב את המילים יחד עם אסתי הרשקוביץ, וכמובן עיבד מוזיקלית יחד עם איצי ברי.

"כתושב ירושלים אני מרגיש זכות גדולה לייצג את העיר בהופעותיי בארץ ובעולם" מספר קובי ברומר, "יש לי חיבור עמוק לעיר ולקדושה שלה, מיד כששמעתי את מילות השיר היה לי ברור שאני אבצע אותו. מקווה שאנשים יתחברו ויאהבו כמוני, בסוף ירושלים היא הבית של כולנו.


14 תגובות:

  1. שיר מושלם תודה!
    👍👍👍

    השבמחק
  2. מה אתם מצליחים להוריד?
    לא מצליח
    וגם אי אפשר לסמן אהבתי
    משו השתבש לדעתי

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה טיבי תקנו לך
      עכשיו אפשר להוריד

      מחק
    2. אתה עדיין בכנסת פיש פיש לא ידעתי וקובי חולים עלך

      מחק
  3. קובי התותח אתה תהיה בחתונה שלי יהיה מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. חמוד קובי
      אין עליך
      בהצלחה בקול חי מיוזיק!!! היה מאלף היום התכנית הראשונה שלך
      סתם שתדעו בקול חי מיוזיק כל יום בארבע
      תודה!
      :)

      מחק
  4. נחמד,הא מהשיר הזה התחילה הקריירה לקול חי מיוזיק ואח"כ למופע ביום ירושלים......

    השבמחק
  5. עשו את עסקת חייהם קול חי מיוזיק

    השבמחק
  6. שיר מושלם!
    ממש אהבתי!!
    וקובי אתה תותחח!!
    חוליםם עליךך

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.