יום שלישי, 22 בספטמבר 2020

מאור נוף - אמא אצלי הכל בסגר

האמן והיוצר המוכשר מאור נוף מנתניה נולד בבית מוסיקלי, אביו היה מוזיקאי שניגן על שלל כלים שהחלום שלו היה להיות זמר ולהוציא אלבום, אך נפטר בטרם הספיק להגשים את חלומו, כשמאור היה רק בן 4.

בכדי להמשיך את דרכו של אביו, מאור התמקצע בתחום, הקליט שני סינגלים והופיע על במות גדולות ונחשבות. עם הזמן נוצרה בליבו ריקנות. מאור חיפש דרך חדשה שהובילה אותו לעולם התורני, לפני תשע שנים התחתן וחזר בתשובה. ולאחר חמש שנים של שתיקה מוזיקלית, חזר אל המוזיקה ובגדול.

בחודש שבט האחרון, בתום חמש שנות עבודה אינטנסיביות על אלבום הבכורה, לצד ביסוס מעמדו כאחד מהזמרים המובילים במוסיקה הים-תיכונית הדתית, והופעות בשלל שמחות, אירועים, כניסות לחופה, בר מצוות ועוד, שחרר מאור את אלבום הבכורה שלו  'אין עוד מלבדו', שזכה לאהבה גדולה מאמצעי התקשורת, בשל האמת המתוארת בשיריו, לגבי דרכו בתהליך התשובה, העטופה במוסיקה מיוחדת וסוחפת וקול מרגש שנכנס ללב.

כעת מאור נוף משחרר סינגל חדש - "אמא אצלי הכל בסגר", שיר שמתאר את הקושי שעובר על כולנו בתקופה המאתגרת הזו, שבה אנחנו מנועים מלהתקרב להורים, אבל כמובן הם קרובים ללב שלנו, בתקווה שהשיר הזה יחזק אותם ויאיר את חייהם.

מילים  ולחן: מאור נוף.
עיבוד והפקה מוסיקלית: ראובן חיון.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.