יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

ישי ריבו - סדר העבודה - הופעה חיה

 

כאמור בשבוע הבא יצא המארז המדובר עם שיריו ודואטיו של ישי ריבו באלבום חדש. כל השירים הם גרסאות LIVE על הבמה, משלל הופעות שלו, דואטים עם זמרים אורחים ועוד.

בינתיים, בכל יום, עד צאת האלבום, משוחרר מתוכו ביצוע נוסף (שעולה לערוץ של ישי ביוטיוב).
והיום משוחרר מתוכו השיר "סדר העבודה" שהוקלט לייב במשכן לאומנויות הבמה, ויצא במקור באלבום "אלול תשע"ט".

●●● לשיר היומי השבוע אני מחובר במיוחד...
הרעיון סביב ״סדר העבודה״ התחיל לפני 3 שנים  בתפילת מוסף של  יום הכיפורים, אז הרגשתי  צורך עז לכתוב סביב זה משהו, וזה לקח לי שנה שלמה , כל פעם קצת  עד שהרגשתי בשל לצאת עם זה לעולם.

יש משהו בקטע הזה שהוא מאוד עוצמתי, אולי כי כל הציבור כורע משתחווה פיזית בבית הכנסת ב״ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד״, ובכל שנה מחדש זאת ההרגשה הכי קרובה שלי לכהן הגדול ולבית המקדש.
אני מרגיש שהנשמה מתגעגעת לפלא הזה שהגוף שלנו טרם זכה לו...

רבים שואלים אותי "מה השיר הכי אהוב עליך?"
אז האמת, זאת שאלה שאין לי עליה תשובה
מהסיבה שכל שיר הוא חלק ממני.

אבל אם אפשר לומר מה השיר שאני הכי גאה בו
אם זה דרך הרעיון, הכתיבה ותהליך ההפקה ההרפתקני שהוא עבר -
אז אני בוחר ב״סדר העבודה״.

הביצוע מההופעה הקסומה הזאת בערב כיפור אשתקד, בת״א,
בעיני אפילו  עולה על המקור...

מקווה שהחוויה המיוחדת הזאת תעבור גם אליכם
כתיבה וחתימה טובה
אהובים ❤️ ●●●


את האלבום החדש - #במה_קהל_אהבה, ניתן להזמין בקניה מוקדמת בקישור הזה.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


8 תגובות:

  1. מדהיםםם!!!
    השיר הזה מעביר בי צמרמורת כל פעם מחדש!!
    לחן וזמר אלוווווף!!

    השבמחק
  2. ואוווווו
    ממש כל פעם מחדש מעביר צמרמורת ומרגש עד דמעות(!)
    מסכים לגמרי!
    נראה לי גם מי שאין לא רגש חזק מדי מתרגש מזה!!
    איך אפשר שלא...
    תודה על השיר המושלם!!

    השבמחק
  3. מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    השבמחק
  4. מוווושששלללללםםםםם

    השבמחק
  5. אין מה להגיד שיר מטורף ישי איך זה מרגש דמעות זה מה שיש לומר
    ישי אנחנו מתים עליך אין עליך כל פעם מרגש מחדש
    ברוך שם כבוד מלכותו

    השבמחק
  6. מרגש ביותר במיוחד הסוף באמת עוקף את המקורי!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.