יום חמישי, 3 בספטמבר 2020

אייל דביר - תשובה


הזמר והיוצר אייל דביר חושף את התהליך הפנימי והמרגש שעבר בשיר מיוחד לחודש אלול, והזעקה שלו פשוט שורטת את הלב.

חודש אלול, ראש השנה ויום הכיפורים בפתח. "תשובה" ו"סליחות" אלו מושגים שהמנייה שלהם עולה בתקופה הזאת, גם בשיח וגם בלבבות, אבל אצל אייל דביר, היוצר והזמר הצעיר, המושג "חזרה בתשובה" לא מסמל רק תקופה של ארבעים יום בשנה, אצלו זה מושג שמלווה אותו כל החיים.

"בשבילי 'תשובה' היא דבר קשה כואב", אומר אייל, "אבל כמו חבלי לידה, בשביל להיוולד מחדש היא הכרחית."

"אנשים שמכירים אותי בטח מרגישים דיסוננס בין השירים שלי לבין איך שהם חווים אותי ב"חיים האמיתיים".
אני נתפס כאדם קליל, מחויך ואפילו ציני, לעומת זאת בשירים שלי (לפחות באלו שכבר יצאו) זה מרגיש כאילו מדובר באדם אחר לגמרי.
זה הכל טמון בתשובה עשיתי, תהליך קשה ועוצמתי שפשוט ריפא אותי וכיבס לי את הנשמה. מבחינתי אני לא בן 26, אני בן 11. הזכרונות של 15 השנים הראשונות לחיי הם כמו סרט שראיתי פעם, כמו תמונות שאני מזהה אבל הן חיצוניות ומנותקות מהגוף ומהנשמה שלי. ואת אייל החדש הזה, שנולד אחרי שה'ניתוח' הסתיים בהצלחה, אני אוהב אותו מאוד, הוא הרבה יותר טוב לעולם והרבה יותר טוב לעצמו."

השיר "תשובה" הוא השיר הרביעי של הזמר והיוצר אייל דביר מתוך אלבום הבכורה. וגם אותו כמו את שלושת השירים הקודמים כתב והלחין אייל בעצמו, על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחראי נדב ביטון.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


3 תגובות:

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.