יום שני, 7 ביוני 2021

נחמן תורג'מן - רצונות טובים


הזמר נחמן ישראל תורג'מן ממשיך עם סינגל שני בשם "רצונות טובים", גם השיר הנוסף הוא גרסת כיסוי לשיר ישראלי, עם מילים חדשות אותם כתב ומבצע נחמן ישראל.

המילים מדברות על אדם שיום אחד קם ואומר: זהו אני מתחיל הכל מחדש, ולמחרת קם ופתאום ירד לו כל החשק שהיה לו אתמול, וזהו תפילה לבורא עולם שיחזיר את האור והחשק לעבוד אותו ולהתחיל התחלות חדשות.

מילים ושירה: נחמן ישראל תורג'מן.
לחן: צליל קליפי וערן קאשי.
מיקס ומאסטרינג: אביחי הריסון.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

מילות השיר:

מהיום אני חוזר להשם, לא שומע בכלל לס"מ
מהיום אני מתחיל להתחזק, לא נותן לו אותי למחוק
מהיום אני קם יותר מוקדם, די קשה לי לבזבז כך את כל החיים
מהיום אני לומד מהצדיק, שמזכיר לי שהתאוות לריק
מהיום אני מתחיל להיות בנאדם, גם שואף להיות הכי מושלם
מהיום אני מדבר עם השם, ובטוח שהכל פה עוד יתגשם
מהיום אני מודה על הקשיים, לא מקנטר
מדבר רק עם אלוקים, וגם כשהחיים מסתבכים, ולי נראה שכלל
לא נצא מהם

ומה איתי מחר, לא יודע מה קורה לי, ירד לי האור
רוצה שיחזור, אבא תעזור, כל החשק מתמוסס לי
אז אבא עכשיו, חלץ אותי כבר מהבור.

מהיום אני מנסה להתגבר, ממהר לנער את מה שעלי עובר
מהיום אני מתחיל להתחדש, מהיום אני דלוק כמו אש
מהיום אני חי בשמחה, ויוצא מהרמה, לא רק לדקה
מהיום אני זוכר לחזור לאבא, לא דיברנו שבועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.