יום חמישי, 11 במאי 2023

גדי פוקס - מנוחה

היוצר הוותיק גדי פוקס יוצא כעת עם סינגל הבכורה האישי שלו - "מנוחה".

גדי כותב: אני נרגש לשתף אתכם בסינגל הבכורה שלי, כזמר-כותב, התמזל מזלי ליצור מוזיקה עם החברים הכי טובים שלי – "לב טהור" - במשך יותר משני עשורים.

לאחרונה הקלטתי את "שיבנה" עם בני שמואל, שיר שכתבנו יחד בתחילת הקורונה, הרגשתי שהגיע הזמן לסינגל הבכורה שלי – "מנוחה".

השיר "מנוחה", לוכד את תחושת המנוחה, מצב של שלווה שמגיע בשבת. עבורי, ההרגשה הזו בשיאה כשאני הולך הביתה מבית הכנסת בליל שבת עם הבן שלי.
זו שבת. אההה.
תחושת המנוחה היא רגע שכולנו נושמים ונושפים, כשהשלווה של השבת נכנסת לחיינו, זה רגע של רוגע, בו אני יכול לשכוח את הלחצים של השבוע, ולהיות נוכח לגמרי עם המשפחה והחברים.

כתיבת "מנוחה" הייתה יצירה של אהבה ובזמן שכתבתי את המילים והלחן, חזרתי ללילות שבת האלה, כשהלכתי הביתה עם בני, אני כל כך גאה בשיר הזה ובסרטון הנלווה לו, שלוכדים את המהות של מה שאני הכי אוהב בשבת - "מנוחה".

אני מקווה שכאשר תקשיבו לו, גם אתם תרגישו את תחושת השלווה והרוגע.
מוזיקה תמיד הייתה התשוקה שלי, ואני אסיר תודה על ההזדמנות להמשיך ליצור מוזיקה יפה שמדברת אל הנשמה.

תודה,
- גדי פוקס.

לחן וביצוע: גדי פוקס.
הקלטה והפקה: אריה קונסטלר.
קליפ מילים: מתי שריקי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.