יום שלישי, 9 במאי 2023

יוסף ניוקם - לג בעומר (רבי שמעון - אפ-מיקס)

הזמר יוסף ניוקם בביצוע Upmix מלהיב לל"ג בעומר: רבי שמעון

"בוקר אחד כשסיימתי את התפילה, קיבלתי הודעה מאחד מחבריי היקרים, האחים בלומשטיין, שסיפר לי בהתרגשות ששמע זה עתה שיעור מדהים על התנא הקדוש, רבי שמעון בר יוחאי.

הוא סיפר לי שלמד על קדושת התנא וכיצד רבי שמעון התחיל את תהליך הגאולה. ר' שמעון הוא שלימד אותנו איך להסתכל מעבר לפני השטח ואיך לראות את העומק והיופי של כל דבר וכל מי שסביבנו.

כמובן, הוא גם צירף את השיר הזה, שזה עתה כתב, והביע את הסתייגותו ממנו. סיפרתי לו כמה אני אוהב את זה ואיך אני מרגיש שהוא מכיל בתוכו את הלימוד הקדוש שהוא שיתף אותי זה עתה. והשאר, כמו שאומרים... היסטוריה!

השיר שוחרר במקור לפני כמה שנים, ביקשנו מ-DJ Farbreng להוסיף את הסאונד הייחודי שלו לגרסת ה-Upmix כדי לעזור לנו להתחבר לרבי שמעון ביום המיוחד הזה של ל"ג בעומר".

- ג'ואי ניוקם -

לחן: האחים בלומשטיין.
רמיקס: איזי דריהם.
שירה מקורית הוקלטה על ידי דני גרוס.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.