יום שלישי, 30 במאי 2023

שוע רוז - הושיעני

שוע רוז משיק את סינגל הבכורה שלו - הושיעני

הזמר והיוצר שוע רוז משתמש בתשוקה השורשית שלו למוזיקה, כדי לעורר השראה ולחבר אנשים אל הקב"ה. לאחר שהתגורר שנים רבות בירושלים, הוא מתגורר כיום בלוס אנג'לס, קליפורניה, שם הוא ידוע בעיקר בזכות הקומזיצים מעוררי הנשמה ומחרוזות הריקודים המלהיבות שלו.

המילים העוצמתיות של השיר הן מתוך 'חובת התלמידים' שחיבר הקדוש, ה'אש קודש' זצ"ל. מילים אלו מבטאות תחינה מהמקום העמוק ביותר בנפשו של אדם, המשתוקק נואשות לטעום את המתיקות שבתורת השם.

"ריבונו של עולם, אני כל כך רוצה לרצות לאהוב ללמוד תורה.
אין דבר מתוק יותר. אני מתחנן בפניך, אנא הרשה לי להיכנס. אני כל כך רוצה לטעום את המתיקות של נצחיות תורתך".

"הושיעני גם אני ארגיש את נועם מתיקותה"

הפקה: שוע סורשר.
הפקה ווקאלית: איצי וואלדנר - @studio6, Lakewood NJ.
לחן: ר' רוז ושוע רוז.
עיצוב עטיפה: flashofdesign.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

תגובה 1:

  1. הרב הזה הוא רב מצוין, הוא מקרב יהודים

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.