יום ראשון, 2 ביוני 2024

אלכס קלייר - רוץ | Alex Clare - Run

'תודה לך השם' בשיתוף פעולה עם הזמר והיוצר הבינלאומי, אלכס קלייר, עם סינגל - קליפ חדש - רוץ (Run)

צוות הארגון 'תודה לך השם' והאמן המוערך אלכס קלייר, משתפים פעולה עם סינגל חדש בשם - "רוץ" (Run), שיר שעוסק בעומק הגילוי העצמי והצמיחה האישית.

הסינגל יוצא מתוך האלבום המלא הבא שלהם, שהופק על ידי מנדי פורטנוי, משלב מלודיה אנרגטית עם מילים מאתגרות מחשבתית, ויוצר חוויה מוזיקלית מרתקת במיוחד. הקליפ לוקח את הצופה למסע קולנועי של גילוי עצמי, עם עלילה ייחודית ותפנית.

השיר, הושפע מהרעיון של חשבון נפש ומעודד את המאזינים להתמודד עם ה'שדים' הפנימיים ולחבק גם את המקומות הפגועים שבהם. הקצב האנרגטי של השיר והמילים שלו משקפים את המרדף הבלתי פוסק שאנו חשים לעתים קרובות בחיים, ומכריחים אותנו לפנות ולהתמודד עם הכוחות הפנימיים המעכבים אותנו.

"שיר זה הוא קריאה לפעולה לכל מי שהרגיש מוגבל על ידי פחד או חוסר ביטחון" אומר אלכס קלייר. "הוא עוסק בהכרה בכוח שבתוכנו להתגבר על אתגרים ולחיות חיים עם מטרה".

במרדף שלנו אחר חיים המחוברים לה', אנו לעתים קרובות חשים נרדפים על ידי כוחות חיצוניים. עם זאת, המכשולים האמיתיים לעתים קרובות שוכנים דווקא בתוכנו - הפחדים, הספקות וחוסר הביטחון, הם אלו שמונעים מאיתנו לשחרר את כל הגדולה הגלומה בנשמתנו.

אך על ידי התמודדות אמיצה עם יריבים פנימיים אלה, אנו מגלים בעצמנו את הכוח להשתחרר מהמגבלות. חיבוק הפגיעות והתמודדות ישירה עם המגבלות שבנינו לעצמנו, מאפשרים לנו לחרוג מכל המכשולים ולהוציא לאור את הגדולה שכבר בתוכנו.

מסע זה של גילוי עצמי, למרות שהוא מאתגר, הוא בסופו של דבר מטלטל. הוא מוביל אותנו להבנה עמוקה יותר של עצמנו, מטרתנו בחיים והקשר שלנו עם השם.

השיר "רוץ" הוא עדות ליכולתם של 'תודה לך השם' ואלכס קלייר ליצור מוזיקה שמצליחה לגעת במאזין ברמה רגשית עמוקה. עם המסר מלא ההשראה והמלודיה הממכרת, השיר ודאי יהפוך ללהיט עבור אלו המחפשים שינוי אישי והארה רוחנית.

אודות אלכס קלייר:
אלכס קלייר פרץ אל זירת המוזיקה העולמית עם השיר שלו "Too Close", שהפך ללהיט בינלאומי גדול. למרות ההצלחה הגדולה שלו, קלייר בחר לתת עדיפות לחיים הדתיים שלו ולחיי המשפחה, ודחה הצעות מפתות לחוזים גדולים במטרה להתמקד בדרך רוחנית יותר. גם כשיצר מוזיקה, העבודה של קלייר הייתה מכוונת יותר לקהל כללי ולא כללה נושאים יהודיים גלויים.

בשונה מהחומרים הקודמים של קלייר, החומרים החדשים שיצאו בפרויקט נועדו לגשר על הפער בין העולמות החילוניים והדתיים, ולהביא מסר של התבוננות פנימית וצמיחה רוחנית. הסינגל החדש בולט במיוחד משום שזהו קליפ המוזיקה היהודי הראשון והחשוב של קלייר. השיר "רוץ" הוא חלק משיתוף פעולה רחב יותר עם 'תודה לך השם' ליצירת מוזיקה המתכתבת עם נושאים וערכים יהודיים.

המסע של קלייר מכוכב פופ בינלאומי אל חיים המוקדשים לאמונה ולמשפחה בירושלים הוא גם מלהיב וייחודי. ההחלטה שלו ליצור מוזיקה בנושאים יהודיים היא עדות למחויבותו למסורת שלו ולרצונו להוות השראה לאחרים.

אודות 'תודה לך השם':
'תודה לך השם' הוא ארגון המוקדש לעידוד חיים שמחים ומשמעותיים של יהדות. בארגון ישנה מחלקת הפקת מוזיקה מובילה, הידועה בגישתה החדשנית וביכולתה ליצור מוזיקה שחוצה ז'אנרים. שיתופי הפעולה שלה עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשייה בשנים האחרונות, הפכו את היצירה המוזיקלית שלה למוכרת ואהובה בכלי התקשורת השונים.

לחן: האחים בלומשטיין.
הפקה, עיבוד מוזיקלי והקלטות: מנדי פורטנוי.
מיקס ומאסטרינג: שי סיון.
תופים: ברק אהרון.
בס: דני שניידרמן.
גיטרות: זיו שלו.
קולות רקע: מנדי פורטנוי.
עיצוב ושיווק: יעקב יוסף.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.