יום ראשון, 23 ביוני 2024

אהרל'ה סאמט - וארשתיך

לכבוד התורה ושמחת בר המצווה: אהרל'ה סאמט בסינגל מיוחד לשמחת הכנסת ספר תורה להיכל ביהמ"ד "תפארת ישראל" - וארשתיך

"וארשתיך", הוא שיר מיוחד שהולחן ע"י רבינו ראש הישיבה במיוחד לרגל שמחת הכנסת ספר תורה להיכל ביהמ"ד "תפארת ישראל" שבגבעת הישיבה, בראשות רבינו ראש הישיבות הגאון הגדול רבי ישראל מאיר דרוק.

השיר שהולחן במיוחד למעמד המרגש סובב על מילות התפילה שנאמרות בכל בוקר בשעת הנחת התפילין - "ומשפע מצוות תפילין יתמשך עלי להיות לי חיים ארוכים ושפע קודש, וארשתיך לי לעולם וארשתיך לי באמונה וידעת את השם" וזאת משום שביום האירוע חוגג בנו של תורם הספר תורה הי"ו - הבה"ח יצחק נ"י את יומו הראשון בו הוא מתחיל במצוות הנחת תפילין. את השיר מבצע ענק הזמר של כל הזמנים ר' אהרל'ע סאמעט המוגדר לזמר הבית של מוסדות 'תפארת ישראל'.

כאמור השיר הוא פרי לחנו של ראש הישיבות הגרי"מ דרוק, שכבר ידיו רב לו בלחניו הגדולים שפורטים על מיתרי הלב, כאשר כבר 3 שירים מתוך לחניו יצאו לאור עולם;  הראשון שבהם - 'דבקה נפשי' אותו מבצעים אהרל'ה סאמעט ומוטי ויזל. השני - 'מודים' אותו מבצע אהרל'ה סאמעט בעיבוד והפקה מוסיקלית של מאסטרו יואלי דיקמן. השלישי - 'מודה אני' שם שוב הופקד מאסטרו יואלי דיקמן על העיבוד והפקה של השיר כאשר את השירה ביצעו ענק הזמר מלונדון ר' שלוימי גרטנר וכמובן ר' אהרל'ה סאמעט.

הפעם על מלאכת העיבוד והפקה המוסיקלית הופקד המעבד הצעיר והמוכשר ר' יונתן בלוי שעיבד והפיק מוזיקלית את השיר וכבר ידיו רב לו בהפקות שירים גדולים בתקופה האחרונה.

יו"ל ע"י ישיבות 'תפארת ישראל' בארה"ק.
לחן: הגרי"מ דרוק.
עיבוד והפקה מוזקלית: יונתן בלוי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.