יום שבת, 31 באוגוסט 2024

בני פרידמן - ניסים גלויים

עד שידע כל העולם: בני פרידמן בשיר חדש שהוקלט במהלך התקיפה האירנית - ניסים גלויים

כמה שהתגעגענו להמנוני חיזוק, עם סיום ימי חופשת הקיץ השנה שלא דמו לשום שנה, משחרר בני פרידמן להיט חדש וסוחף בשם - "ניסים גלויים".

בתום שנה קשה, מאתגרת וגדושה בכאב ומאידך בניסים, משחרר בני פרידמן שיר חדש שמבטא את כל מה שאנחנו צריכים בעת הזאת. את מילות ההמנון כתבו אלי קליין ואיצי ברי שגם עיבדו והפיקו, והמילים נכתבו אי שם בחודש הראשון למלחמה. הציפיה שלהם היתה מן הסתם שעד שהשיר ייצא המלחמה כבר תסתיים, תקווה שלא ממש התגשמה.

בני, שהגיע ארצה מספר פעמים כדי לשמח את הלוחמים והפצועים, חיפש מילים ולחן עם וייב מעודד, שיוכל להרים את מצב הרוח בארץ ישראל, וגם אצל רבבות היהודים הדואגים בחו"ל.

באחד הביקורים שלו בישראל, בעת שהקליט את השיר באולפן התרחשה המתקפה הגדולה מאיראן. פרידמן חש את מה שחשים ישראלים רבים, אחים שלו לגורל, הפסיק את ההקלטות וירד למקלט. "לא פחדתי מהטילים, הייתי בממ"ד כמו שאר אחיי הישראליים, אבל בבוקר, רק אחרי שראיתי סרטונים של ההתקפה, רק הבנתי כמה קרוב זה היה...".

בני נזכר בציוץ שלו ברשת X ב 16/10, תשעה ימים אחרי טבח שמחת תורה:  "The People Israel And The whole World are about to witness tremendous miracles!", ובעברית: "עם ישראל והעולם כולו עומדים לחזות בניסים אדירים!".

הציוץ של בני פרידמן
צילום מסך: הציוץ ההסטורי של בני פרידמן
 

"כך התחיל בעצם השיר הזה, מאז אני חיפשתי שיר שיבטא נאמנה את הניסים הגדולים שקרו ועוד יקרו לעם ישראל. הצמד אלי קליין ואיצי ברי הצליחו לכתוב בתוך יום אחד את השיר שחיפשתי כל הזמן, שיר על ניסים גדולים.

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין & איצי ברי.
הפקה: יונתן יחיאל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

עידו אמור - נצחונות החיים

הזמר והיוצר עידו אמור משחרר סינגל בכורה בשם - "נצחונות החיים", שיר מחזק, שנכתב על היכולת של כל אחד לעבור את המשברים שיש לו בחייו האישיים.

עידו: השיר הזה נכתב על כל אחד שמרגיש חולשה, שאינו יכול יותר, שאינו מסוגל ליותר. צריך לדעת שהכל אפשרי, רק צריך להאמין בעצמך, ולפעול על פי הרצונות האמיתיים שלך, ולהגשים את החלומות שלך.

עידו עובד על שירים נוספים והשיר הבא מתוכנן לצאת בקרוב.

מילים ולחן: עידו אמור.
עיבוד והפקה מוזיקלית: משיח.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

הפרויקט של הלב ויונתן שחר - ילדי היקר

לקראת פתיחת שנת הלימודים: 'הפרויקט של הלב' מארחים את יונתן שחר בשיר מעצים - ילדי היקר

רגע לפני שנת הלימודים, כשהלב עולה על גדותיו, 'הפרויקט של הלב' מגישים שיר תפילה חדש ומרגש של אבא לבן, בו הם מארחים את הזמר והיוצר יונתן שחר לביצוע השיר.

'הפרויקט של הלב' הוא פרויקט מוזיקלי ייחודי שכתבה היוצרת חגית-שמחה בן-צבי והלחין המוזיקאי ועיתונאי המוזיקה נתנאל לייפר. את השירים בפרוייקט מבצעים מיטב האומנים במוזיקה היהודית.

לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, משיקים בפרויקט שיר חדש בשם - "ילדי היקר", סינגל תשיעי במספר מתוך הפרוייקט. את השיר מבצע המוזיקאי והיוצר יונתן שחר, מהאומנים המשובחים והייחודיים שיש במוזיקה היהודית. שגם הפיק ועיבד אותו מוזיקלית.

השיר נכתב בהשראת בנו של לייפר, והוא שיר אהבה והעצמה לכל הילדים בעולם הזה. לילדים של אבא ואמא, לילדים של הקב"ה, לילדים החיילים והלוחמים ושלהם, לילדים החטופים שמשוועים לחירות, לילדים מאזור הצפון שמתגעגעים הביתה לקהילה ולחיים של שפיות ונורמליות. לכל הילדים הנרגשים המתחילים את שנת הלימודים החדשה ורוצים להרגיש מבורכים חשובים ומועצמים.

מילים: חגית שמחה בן צבי.
לחן: נתנאל לייפר.
ביצוע, עיבוד והפקה מוזיקלית: יונתן שחר.
קלידים, תכנותים, גיטרות: יונתן שחר.
בס: אלעד כהן.
מיקס: אבי טל.
ייעוץ לשוני: חסיה גדיאל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

יום שישי, 30 באוגוסט 2024

מקהלת מתיקין & ר' מרדכי וואלף לנדא - לכה דודי

מחזירים עטרה ליושנה: מקהלת מתיקין ור' מרדכי וולף לנדא מחדשים את הניגון 'דער זאלאשיצער לכה דודי'

מערכת "עתיקין" הוקמה ע"י קבוצת בעלי מנגנים מכל חצרות החסידות, בראשם הרב בנימין נויפלד עם הרב איצלה קרימילובסקי, במטרה להחזרת עטרה ליושנה בתפארת הנגינה הטהורה והמסורה, החדרת ההבנה בצעירים ביופי של הנגינה החסידית המקורית לחצרותיהם השונות. – היצירות והניגונים עם מאמרי התוכן אודותם מופצים לאלפי המנויים בגליון "עתיקין".

כעת לבקשת רבים, מערכת עתיקין החלה גם בהפקת יצירות ושירים בשירה מחודשת ומקצועית על ידי מקהלת "מתיקין" - המקהלה המיוחדת שהוקמה על ידי "עתיקין" במטרה להכשיר בעלי מנגנים שיופיעו וישירו בחתונות ואירועים, כחסידישע היימישע יונגעלייט, בכל מהותם והופעתם, כראוי וכיאות למובחרי אנ"ש, כאשר הדגש העיקרי היא השירה המקצועית והנכונה, בשיא היופי והדיוק, ויוכלו לעורר ולשמח בשמחה אמיתית, במוזיקה ושירה ערבה לאוזני הזקנים והצעירים, שיוכלו לרקוד ולשמוח גם יחדיו.

הניגון המוגש לפניכם כאן "דער זאלאשיצער לכה דודי", הוא הניגון הראשון בסדרה. יצירה מופלאה סוחפת ומלהיבה מאת כ"ק האדמו"ר מזאלישיץ רבי משה קלינגברג זצ"ל, שהיה בעל תפלה ובעל מנגן נפלא והיה מפורסם בתפלותיו הזכות והטהורות וחודרות כליות ולב, התגורר באנטוורפן והיה מגיע לעתים תכופות לירושלים עיה"ק, שם היה עורך את שולחנותיו הטהורים, רבים מבני ירושלים עדיין זוכרים ומתרפקים על קולו המתוק ולחניו.

משפחת הורביץ מ"שירת הלווים" בראשות אביהם הרה"ח ר' פנחס זצ"ל, היו אורחים קבועים אצל הזאלישיצער רבי, את הניגון הזה זכינו לשמוע וללמוד מפיו של הרה"ג ר' משה הורביץ זצ"ל.

הפקה וניהול תוכן: מערכת עתיקין.
עיבוד: נפתלי לנדסמן.
שירה: ר' מרדכי וואלף לנדאו - מקהלת מתיקין.
עיבוד קולי והפקה מוזיקלית: ליפא הירש.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

מאיר גרין - יבוא עלינו

לראות את הטוב שבטוב: מאיר גרין חוזר עם המון תקווה ושיר חדש - יבוא עלינו

מאיר גרין (31), אב לשניים פלוס ותושב ניו יורק, משחרר סינגל חדש ומרגש בשם - "יבוא עלינו". כמוזיקאי מוכשר שהמוזיקה היא נשמת אפו, גרין ממשיך להפתיע ולרגש את קהל מעריציו עם יצירה חדשה זו.

"יבוא עלינו" הוא פרי שיתוף פעולה יוצא דופן בין גרין לבין המלחין המוכשר ליאור אברמוב והתמלילנית הנודעת צליל קליפי, שידה בכתיבת שירים לטובי האמנים בישראל. גרין מספר: "כששמעתי את השיר הזה לראשונה, הוא מיד תפס לי את האוזן". אבל כשכבר רצה את השיר, הודיעה המלחינה כי זמר אחר כבר בחר בו, גרין לא ויתר: "הרגשתי שמשמיים השיר שלי, המשכתי להתקשר בכל שבוע, עד שיום אחד הוא סוף סוף הגיע אליי".

השיר נולד בתקופה מאתגרת ומורכבת, ומבטא תפילה לימים טובים יותר. "אנחנו בתקופה עמומה וערפילית", מסביר גרין, "השיר הזה מבקש מאלוקים שכשיגיע הזמן, יגיע בטוב, ושהטוב יהיה בהיר וברור". ולא שחסרים דברים טובים שאנחנו מצפים שיגיעו בטוב: ממשיח ועד החטופים והחיילים שלנו שיחזרו בבריאות ובאופן ברור וטוב. "כמו שמש שזורחת בשמיים, כמו רוח שעולה מן המדבר - אנחנו מייחלים שדברים יהיו ברורים כמו שיש לך שמש בחוץ. שבענו מעניינים מורכבים, רוצים טוב ושיהיה ברור".

גרין מקווה שהשיר יגע בלבבות המאזינים: "אני מצפה שהשיר יחולל בלב השומעים חיבור, חיוך, וייב טוב. שיר טוב שינעים להם את הדרך, את הזמן שלהם, שיעזור להם לעבור את הקשיים. אם הצלחתי להזיז למישהו משהו בלב, לרגש מישהו, לעזור למישהו לעבור תקופה קשה - היה שווה הכול".

עם מספר להיטים מצליחים מאחוריו, גרין פונה כעת לכיוון חדש בקריירה. הוא חבר למפיק המוערך מנדי הרשקוביץ, מוזיקאי דגול ואחד המפיקים המובילים בעולם המוזיקה היהודית בארצות הברית. שיתוף פעולה זה מבטיח להביא את המוזיקה של גרין לקהלים חדשים ונרחבים.

גרין מדגיש את האופי האוניברסלי של יצירתו: "אני רוצה ליצור משהו שיהיה אוניברסלי. לא מחפש להגיע לקהל מסוים, רוצה להגיע לכל אדם יהודי עם אוזניים ולב, וכל אדם שיכול להתחבר לשיר הזה, שרוצה להתחבר למסע שלי. זאת המטרה שלי, שיבואו עלינו ימים טובים".
רק שהם יהיו בהירים, כן?

מילים: צליל קליפי.
לחן: ליאור אברמוב וצליל קליפי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ליאור אברמוב.
הפקה: מנדי הרשקוביץ.
קליפ: שרולי ברונכר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


יום חמישי, 29 באוגוסט 2024

מיכאל אזולאי & יוסף חיים שוואקי - כי עימנו

במפגש מסקרן: מיכאל אזולאי מארח את יוסף חיים שוואקי בסינגל חדש - כי עימנו

מפגש מקרי באולפן הוליד דואט פופי עכשווי ומסקרן, מיכאל אזולאי מארח את יוסף חיים שוואקי לדואט חדש ומלהיב - "כי עמנו", שיר שאותו הלחין מיכאל בעצמו, כשעל העיבוד חתומים הצמד אבי ריימי ויאיר בודנר.

כשיוסף חיים שוואקי הקדים בכמה דקות לסשן באולפנו של אבי ריימי, הוא לא דמיין שתוך דקות ספורות הוא יצא משם עם דואט, כמו מיכאל אזולאי שהיה כבר בסיום הקלטות השירה לפרויקט.

את "כי עמנו" בלחנו של מיכאל, שמע יוסף חיים בכניסה לאולפן, כשבאותו הרגע הוא הודיע: דואט!, וכך נרקם לו שיתוף פעולה מיוחד שהוליד להיט.

לחן: מיכאל אזולאי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אבי ריימי, יאיר בודנר.
גיטרות: נועם בורג (חרגול).
עיבוד קולי וקולות: אביגדור רוט, יאיר בודנר.
הפקת שירה: אבי ריימי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

שלמה אשר - אפשר לחזור

שיר של נחמה: שלמה אשר מפתיע ומרגש עם סינגל חדש - אפשר לחזור

השיר, שנכתב בתוך תקופת מלחמת 'חרבות ברזל' מספר את הסיפור של כל אחד ואחד מאיתנו שמרגיש מרוחק וזקוק לנחמה.

הלחן והמילים שנכתבו על ידי המלחין נפתלי שובל ('קול דודי' - קובי ברומר, 'לא עזבת' - משה קליין) מצליחות לחבר כל אחד אל התחושה של העם, הזקוק לחיבוק מהבורא, לקימה מתוך החושך והדלקת האור הרוחני והנפשי לעבודתנו כאן בעולם.

שלמה כותב: "כשהגעתי למילים 'יודע איפה מי שאבד' הצטמררתי מהמחשבה על החטופים ועל כל הילדים האבודים שאנחנו לא יודעים היכן הם, אבל הבורא, אבא הטוב יודע ונמצא שם איתם.

"מאידך, מדבר השיר על הרחוקים מדרך ה' שאמנם הם מרגישים נטושים, אך בכל מקום ובכל שעה נמצא שם ואוהב וממתין לשובם.

"מודה לבורא עולם על השליחות לחבר ולרגש בעזרת השיר הזה, המטרה הנעלה והמקודשת ביותר בשיר הזה היא לפתוח את הלב של כל אחד ואחד להתרגש ולדעת בידיעה ברורה שה' יתברך לא עוזב אף אחד ומחכה לתפילה שלנו, לדיבור הישיר שלנו אליו.

"ובמיוחד בימים אלו, שהעם שלנו מצפה כל כך לשובם של החטופים, לחזרתם הביתה יחד עם כל החיילים שלנו, הנחמה האחת והיחידה היא בקרבה גדולה יותר לה'. התקווה שלי היא שכל אחד, לאחר שמיעת השיר הזה, ירגיש איך ליבו נפתח להתקרב לה' באהבה עזה יותר".

מילים ולחן: נפתלי שובל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: איתמר שקדי.
תופים: אמיר אהרון.
קלידים ותיכנותים: איתמר שקדי.
גיטרות, בס, עוד ובנג׳ו: מיקי אביעוז.
הפקת שירה וקולות: איתמר שקדי.
מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס.
קליפ מילים וגרפיקה: אבישי לוי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


סנדי דינקל - הלהיטים תשפ”ד


הלהיטים של השנה: סנדי דינקל משיק קליפ בכורה במחרוזת להיטים של שנת תשפ"ד

לקראת סיום שנת תשפ"ד מגיש הזמר סנדי דינקל את קליפ הבכורה שלו  'הלהיטים תשפ"ד', מחרוזת אנרגטית מחויכת ומרגשת ממיטב הלהיטים של השנה האחרונה, המלווה בקליפ חדשני לוהט במיוחד.

זה לא סוד שסנדי מביא רוח חדשה ומרעננת למוזיקה החסידית, גוון קול הסוחף, ההגשה הייחודית, והאנרגיות. כל אלו וכמובן סייעתא דשמיא הפכו אותו תוך זמן קצר לשם נחשק בסצנת החתונות בכל המגזרים.

במחרוזת החדשה בחר סנדי להמשיך את הקו המגוון שלו, ולשלב במחרוזת את הלהיטים מכל הז'אנרים והסגנונות. כשלמלאכת העיבוד רתם את המעבד והמפיק יענקי כהן.

לקליפ ליהק סנדי את מיטב הנגנים מעולם השמחות היהודי, הקלידן רפי שטיין, המתופף נחמן פראנק, והגיטרסטים שרוליק קלצקין ואיציק עקשטיין שהוסיפו נופך חסידי תוסס לאווירת הקליפ.

רשימת השירים במחרוזת:

באה השמחה - ביצוע במקור: שמוליק סוכות | לחן: בנצי שטיין, מילים: נטע לוין, בנצי שטיין ואלי קליין.
קידוש - ביצוע במקור: ארי היל & משה דוד וויסמנדאל | מילים: ריבניץ, בנצי שטיין.
פייער - ביצוע במקור : שמילי אונגר | לחן : ר' דוד קאופמן.
אתה זוכר - ביצוע במקור: מרדכי בן דוד & ישי ריבו | לחן: הערשי ווינברגר.
דרשו - ביצוע במקור: שמילי אונגר | לחן: הערשי ווינברגר.
גוף ונשמה - ביצוע במקור: יעקב שוואקי | מילים ולחן: אבי אוחיון.
מילה של נחמה - ביצוע במקור: יענקי היל | לחן ומילים : אלי קליין.
אגוטע נאכט - ביצוע במקור: שרולי גרין, טנקיו השם | לחן: שרולי גרין.

עיבוד והפקה מוזיקלית: יענקי כהן.
בימוי עריכה וצבע: הרשי סגל.
צילום: נתי אלבר.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אלדד טסה - כל הנשמות

כישרון מבטיח: אלדד משיק את סינגל הבכורה שלו - כל הנשמות

לאחר שנים של התבשלות אמנותית מאחורי הקלעים, פורץ הזמר והיוצר אלדד עם סינגל בכורה מסקרן בשם - "כל הנשמות", שיר שאותו הלחין בעצמו, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של אפי שיינר.

אלדד, או בשמו המלא אלדד טסה, ואם זה מצלצל לכם אז כן, אחיו של מידד, כתב והלחין שירים למגירה, מהם גנב מידד כמה לעצמו, בוחר להשיק את הדרך המוזיקלית שלו עם סינגל מרגש ונוגע 'כל הנשמות'.

'כל הנשמות' הוא שיר תודה ותפילה לאדון הכל, שיזכה וזיכה אותנו לשמור על נפש ונשמה טהורים, כי בסוף כולם רוצים את אבא שבשמיים, כל היקום, כל מה שיש בו נפש.

אלדד כותב: בכתיבת שיר זה, מצאתי הזדמנות להתבונן בכוח הנשמה ובקשר העמוק שלה אל האינסופי. הנשמה היא הניצוץ האלוקי שבנו, וכשהיא  מייחלת להתקרב אל המקור שממנו היא באה - אל "אדון הכל" שמחיה את כל הנשמות, היא קוראת אל האינסופי להאיר את פנינו, להעניק לנו את הקדושה, החיבור, הכוח והשלמות, ובכך אנו מאפשרים לנשמה להתממש במלואה ונותנים ביטוי והכרת תודה על  נפש טהורה שקיבלנו מאיתו יתברך.

אנחנו מבקשים ומתפללים שהשם יתן לנו כח לשרוד את האתגרים וההתמודדויות שיש לנו בעולם ע"י חיבור והארה של הנשמה אל הקב"ה וכשכולנו  ביחד באחדות בתפילה, הנשמות מתחברות למעלה לאור גדול שבעזרת השם יביא  אלינו ישועות ונחמות.

מילים: אלדד טסה, אלעד מגידיש, אפי שיינר.
לחן: אלדד טסה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אפי שיינר.
גיטרות: אפי שיינר.
עוד וקאנון: גל חבר.
תכנותים וקלידים: אפי שיינר.
קולות: אלדד ומידד טסה.
מיקס ומאסטרינג: אפי שיינר.
צילום סטילס: משה זלטופולסקי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שלישי, 27 באוגוסט 2024

אייל צרפתי - הכל ממך

פותח בתודה: אייל צרפתי אומר תודה לבורא עולם עם סינגל ראשון - הכל ממך

הזמר המבטיח אייל צרפתי משיק את סינגל הבכורה שלו - "הכל ממך", שיר חדשני, אנרגטי ומפתיע, הקורא לשמחה והודיה לבורא. בכל עת, ובעת כזו בפרט חשוב להוקיר תודה ולא לשכוח לרגע שהכל מאת ה' יתברך.

אייל צרפתי: "מוזיקה בעיני זו דרך מופלאה לגשר בין עולמות שונים, לחיבור שלנו עם הקב"ה, ודרך לספר את העולם הנסתר לנגלה. חלמתי על סינגל ראשון בנושא הכרת תודה. כל מה שיש לנו ,לא מובן מאליו בכלל".

אייל צרפתי שמופיע באירועים פרטיים כבר המון שנים מסתמן כווירטואוז, עם גוון קול ייחודי ונוגע, בדרכו המוזיקלית החדשה פותח עם השיר הקצבי והמשמח הזה, "הכל ממך" בדרך לאלבום ראשון שחומריו נרקמים בימים הקרובים ע"י טובי היוצרים בארץ.

מילים ולחן: רמי לב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דניאל חן.
קלידים תיכנותים ובס: דניאל חן.
גיטרות ובגלמה: יונתן צוברה.
גיטרות נוספות: רמי לב.
קולות: דניאל חן.
מיקס ומאסטרינג: דניאל חן.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

דודי משי - אין ייאוש (רמיקס - דיג'יי אלי ארביב)

אין ייאוש בעולם: גרסת הרמיקס של דיג'יי אלי ארביב ללהיט של דודי משי

בעיצומה של עונת האירועים, משיק הזמר דודי משי את הרמיקס הרשמי ללהיטו "אין ייאוש" שזכה להצלחה.

משי הלחין וכתב בהשראת מילותיו של רבי נחמן, כשעל ההפקה המקפיצה והאנרגטית אחראי DJ אלי ארביב, והתוצאה לפניכם.

לחן: דודי משי.
עיבוד והפקה מוזיקלית, קלידים, תכנותים וסמפולים גרסת סינגל: ראובן חיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית, קלידים, תכנותים וסמפולים גרסת הרמיקס הרשמי: DJ אלי ארביב.
קולות: ראובן חיון, דודי משי.
מיקס ומאסטרינג: אלי ארביב.

קישור לגרסה המקורית של השיר

קישור לקובץ בגוגל דרייב


 

יום שני, 26 באוגוסט 2024

מקהלת מלכות, אושי לנדסמן וגדולי הזמר החסידי - א קבלת פנים און בני ברק

קבלת פנים עם 24 שירים: מקהלת מלכות, אושי לנדסמן, ו־15 גדולי הזמר מישראל ומארה"ב במחרוזת קבלת פנים מושקעת במיוחד

שנה חלפה מאז ראה אור הפרק הראשון בסדרת 'א חתונה אין בני ברק' (חתונה בבני ברק) שזכה לתשואות בכל שכבות המגזר ונבחר כ'קליפ השנה' של תעשיית המוזיקה החסידית אשתקד.

והפעם, פרק שני בסדרה, מפציע שוב מבין סמטאותיה של העיר הצפופה בישראל, הלא היא העיר השמחה ביותר בישראל - בני ברק! העיר, שמדי לילה נישאים בה עשרות זוגות מאושרים בדרכם לבנות עוד בית נאמן בישראל, הפכה למשכנן של החתונות היהודיות התוססות והמרגשות כל כך שהפכו לחלק בלתי נפרד מהווייתה של בירת התורה והחסידות.

הפרק הנוכחי מוקדש לשעת ה'קבלת פנים' - הרגעים הנעלים המהווים הכנה למעמד החופה הנרגש, אותם מאפיינים שירי ערגה וכיסופין, ניגוני הימים הנוראים וגם קטעי חרוזים – גראמען בלע"ז - אותם משמיעים טובי המשוררים באוזני החתן טרם ילבש את הקיטל הצחור ויצעד בסך לחופה.

תחת שרביט הפקתו של המעבד ואמן החתונות אושי לנדסמן ובקונסטרוקציה מוזיקלית ראשונית מסוגה מבית היוצר ה'מלכותי' של פנחס ביכלר שאמון על הפלייליסט, הקונספט והעיבוד הקולי, התכנסו לאולם בני-ברקי אחד לא פחות מ־15 ענקי הזמר מכל הסוגים כשכל אחד עולה לבמת המוזיקה ומשמיע את ניגונו ובהמשך מצטרף לשולחן קבלת הפנים לשירה האדירה.

היוצר והגראמער האגדי של ארה"ב ה"ה מוטי אילוביץ עלה במיוחד ארצה ליטול חלק בפרויקט הזה, כשהוא מופקד על חלק החריזה ודברי הכיבושין של הפרויקט. אתו עמו נגלה כאן את יואלי קליין ומשה שטקל, בנימין לייפער וחותנו יוסל לייפער, אלי וייס ומוטי גולדמן, האחים ברוך ויזל ומוטי ויזל, אהרלה סאמט ומאיר אדלר שגם מפתיע עם לחן חדש 'שכל המלאכים' שהולחן לשמחת הנישואין של משפחת הנגיד ר' אייזיק לפקוביץ מניו-יורק ונחשף כאן לראשונה, יוסי ניילנדר ועקיבא גרומן, חיים פולק ויואלי דווידוביץ.

לצד לא פחות מ־12 חברי מקהלת מלכות ותזמורת בת עשרות נגנים, משתתפים כאן גדולי נגני הכליזמר היהודי כמו יהודה לוברבום ושני נגני הקלרינט אבריימי בלטי וארי ברנד שחוברים לדואט קלרינט ראשוני מסוגו בתעשייה עם נעימת התפילות של הימים הנוראים.

ניהול פרויקט: אברהם יצחק שידלא.
הפקת מוזיקת אולפן: שלוימי בוקשפן.
הפקת יום צילום: מוטי פרידמן.
בימוי ועריכה: הערשי סגל.
יחסי ציבור: בפרונט.

 קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


מוישי באדנסקי - האב אמונה

תורה תהא אמונתי: מוישי באדנסקי בסינגל מרגש - האב אמונה

אמן הרגש החסידי מוישי באדנסקי, משחרר סינגל חדש ומיוחד בשם "האבּ אמונה", שיר שנוגע בלבבות ומעורר השראה בקרב כל מי ששומע אותו.

השיר החדש יוצא לרגל שמחת הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת אימו שנפטרה לפני כשלוש וחצי שנים.

שירה ולחן: מוישי באדנסקי.
עיבודים: מוישי כהנא.
קלידים: מוישי כהנא.
גיטרות: אבי סינגולדה.
כלי נשיפה: דור אסרף.
תופים: אבי מזרחי.
עיצוב עטיפה: ברוך שולביץ.
יח״צ: בעריש פילמר.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

מילים:
תורה צוה לנו משה מורשה קהילת יעקב
תורה צוה לנו משה, משה זאגט אונז איבער די הייליגע תורה
משה מורשה קהילת יעקב די תורה וואס געבט אונז דער הייליגער בורא
תורה צוה לנו משה לאמיר לערנען די תורה מורשה קהילת יעקב
תורה צוה לנו משה, משה זאגט אונז איבער די הייליגע תורה
משה מורשה קהילת יעקב די תורה וואס געבט אונז דער הייליגער בורא
תורה צוה לנו משה לאמיר לערנען די תורה וויל דאס איז דאך די בעסטע סחורה.

תורה תהא אמונתי האב אמונה אין די הייליגע תורה
ואל ש-די בעזרתי כוחות געבט דיר די הייליגער בורא
תורה צוה לנו משה לאמיר לערנען די תורה מורשה קהילת יעקב
תורה תהא אמונתי האב אמונה אין די הייליגע תורה
ואל ש-די בעזרתי כוחות געבט דיר די הייליגער בורא
תורה צוה לנו משה לאמיר לערנען די הייליגע תורה וויל דאס איז דאך די בעסטע סחורה .

יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

מיכה גמרמן & חיים אלטמן - ישימך

מיכה גמרמן מארח את המלחין חיים אלטמן בסינגל חופות חדש - ישימך

בעיצומה של עונת החתונות, מפתיע הזמר מיכה גמרמן מברזיל בשיר חופה מרגש בו הוא מארח לדואט את המלחין חיים אלטמן, כשעל העיבוד המושקע - מאסטרו בני לאופר.

"ישימך" -שיר שמביע בתחינה וברגש את הברכה המסורתית בה מתברכת הכלה על ידי אביה ביום חופתה, בצירוף התפילה לרבקה - "אחותנו את היי לאלפי רבבה"!

(אמנם ברכת לבן לרבקה לא הייתה בכוונה טובה, אבל היום אנחנו משתמשים בברכה בכוונה טובה, ועיין בספר טעמי המנהגים קונטרס אחרון תתקנ - בהערות).

לחן: חיים אלטמן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: בני לאופר.
עיבוד קולי: שלומי בוקשפן.
מיקס ומאסטר: חיים מוזס.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

דניאל יטיב - הבוחר בשירי זמרה

ניגון מעורר: דניאל יטיב בסינגל קליפ חדש – הבוחר בשירי זמרה

לאחר שני סינגלים מוצלחים ממשיך הזמר והיוצר דניאל יטיב עם סינגל שלישי בסגנון מעט שונה - "הבוחר בשירי זמרה", שיר קייצי ומרענן המלווה גם בקליפ ייחודי. הפעם המילים מן המקורות והלחן של דניאל עצמו. העיבוד וההפקה המוזיקלית של הזמר והיוצר שמואל פרדניק ועל ההפקה דוד פדידה.

השיר מלווה בקליפ ייחודי ומושקע בבימויו של לירון אפוטה המדמה את הצלילים של השיר יוצאים מכלי הנגינה וממלאים את העולם. דוד פדידה מנהלו של דניאל יטיב, מסביר "בכל שיר אנחנו מחפשים להביא משהו שונה וייחודי. לאחר שני שירים מוצלחים שדניאל כתב בעצמו, החלטנו להוציא שיר בסגנון שונה שיאיר עוד זווית ביצירה המוזיקלית של דניאל".

דניאל יטיב מספר: "רציתי להביא לידי ביטוי בשיר 'הבוחר בשירי זמרה' את הערך של שירה וזמרה, וכמה שהניגון הוא כלי עוצמתי בעבודת ה'. כדברי ספר החינוך (מצוה שפד): "לפי שהאדם מהיותו בעל חומר צריך התעוררות גדולה אל הדברים כי הטבע בלי מעיר יעמוד כישן ואין דבר שיעוררהו כקולות הניגון, וכל שכן קול החצוצרות שהוא קול הגדול שבכל כלי הניגון" יהי רצון שנזכה להשתמש בניגון בצורה הכי טהורה שיש."

מילים: מן המקורות.
לחן: דניאל יטיב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שמואל פרדניק.
ייעוץ אמנותי: מאור שושן.
מיקס ומאסטרינג: שי סיון.
הפקת קליפ: ארי המניק.
הפקה, בימוי, צילום, עריכה, קולורינג ואפקטים: לירון אפוטה.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


מרדכי שפירא - ותבוא

הנחמה שעוד תגיע: מרדכי שפירא בסינגל חדש מתוך תקוה לגאולה השלמה - ותבוא

״בחרתי את המילים האלה", אומר מרדכי (מורדי) שפירא, "כי הן מילות של תקווה. אנחנו נמצאים בתקופה שבה נראה כאילו ההמשך אינו ברור". מאז שמחת תורה נחשפנו ל כל כך הרבה נרצחים, כל כך הרבה משפחות שכולות, כל כך הרבה כאב, כל כך הרבה דמעות, והחטופים והחטופות שעדיין נמצאים בעזה. אבל אנחנו צריכים לזכור שאנחנו חיים בעולם של הסתר פנים. ומאחורי הסתר הפנים הזה, יש את הרצון האלוקי שמכוון רק לטוב. כי הקדוש ברוך הוא ברא את העולם רק למטרה אחת, לעשות לנו טוב. נכון, זה הניסיון שלנו - לראות את הטוב גם בתקופה הזו. אנחנו תמיד מנצחים. וזה בדיוק מה שהשיר הזה משדר״.

בתוך שבועיים יוצאים שני שירים חדשים של מרדכי שפירא. השיר הקודם "גאולה" עם חבורת לב טהור וכעת השיר החדש - "ותבוא".

"עניין המשיח והגאולה נמצא במחשבות שלי כל הזמן, אבל בתקופה הזאת במיוחד, זה משהו שממלא את הראש ואת הלב שלי כמעט כל רגע. אנחנו חיים בתקופה שבה הכאב והסבל מרגישים בלתי נתפסים, וזה מה שגורם לי לחשוב עוד יותר על הגאולה. הרצון לראות את עם ישראל חוזר לשלווה ולשלום. יסוד האמונה הוא לחכות כל יום למשיח. ולכן, בעיניי, השירים האלה הם דרך להחזיק את התקווה הזו חיה בלבבות של כולנו, ולזכור שהגאולה יכולה להגיע בכל רגע. זה המסר שאני מנסה להעביר דרך המוזיקה שלי, במיוחד עכשיו״.

השיר נכתב על ידי אלחנן אלחדד. "זה אחד הכותבים המוכשרים והמרגשים ביותר שאני מכיר. כשהוא הביא את המילים והלחן, ידעתי מיד שזה הולך להיות שיר מיוחד. העבודה באולפן עם אליה נתנאלי הייתה תהליך מרתק. מה שעשינו באולפן היה לא רק ליצור מוזיקה – אלא ליצור חוויה, מסר, משהו שהמאזין יוכל לקחת איתו הלאה".

הציפיה של שפירא שהשיר יחולל תחושת עידוד וחיזוק אצל מי שישמע אותו. "אני רוצה שהשיר ייתן למאזין רגע של התבוננות, שיראה את הניצוץ של האור בתוך החושך, שיזכור שיש תמיד סיבה להאמין בטוב ובגאולה. אם השיר מצליח לגעת בנפש של מישהו ולתת לו כוחות להמשיך, להאמין, ולראות את התקווה שבאופק – אני יודע שהוא עשה את העבודה שלו״

מילים ולחן: אלחנן אלחדד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אליה נתנאלי.
הפקה: מעוז עבדי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אברהם הלל - רוצים יותר

כוחנו באחדותינו: אברהם הלל מחזק בסינגל קליפ חדש - רוצים יותר

הזמר אברהם הלל יליד מרסיי שבצרפת, הוא אחד האמנים המובילים כיום בתחום המוזיקה היהודית ברחבי אירופה. עם קולו הייחודי וכישרונו כקלידן, הוא מצליח לשלב בין תרבות המוזיקה הצרפתית לבין העולם היהודי, וליצור סגנון חדש ומרענן שכבש את ליבם של רבים וכעת יוצא בסינגל קליפ חדש קייצי ומרענן, הנקרא "רוצים יותר", בלחנו של אלחנן אלחדד המוכשר, ובעיבוד מוצלח במיוחד של שמואל כהן.

אברהם הלל מופיע באירועים כגון חתונות, כנסים, חופות ובתי מלון ברחבי היבשת. השילוב המיוחד של נגינה עם קלידים וקול נוגע בלבבות רבים ומביא את המסר היהודי בצורה חדשנית ומרעננת.

השיר "רוצים יותר" נולד מתוך הרצון לחזק את תחושת האחדות והאמונה בעם שלנו. במילים ובמנגינה, השיר משלב בין תקווה לכוח פנימי שמובילים אותנו להמשיך ולצעוד קדימה, למרות כל האתגרים והקשיים.

השיר מדבר על הדרך הארוכה שעשינו כעם, על הכוח שבאמונה והערכים של ארץ ישראל, ועל החשיבות של אחדות בינינו. גם ברגעים הקשים ביותר, כשהכול נראה אפל, יש בנו את הנקודה של אור ותקווה שמובילה אותנו לניצחון.

המסר המרכזי בשיר הוא שהכוח שלנו נמצא באחדותנו. כשאנחנו מאוחדים, אין דבר שיכול לעצור אותנו. זו ההבטחה שקיבלנו – יחד, עם האמונה שלנו, אנחנו נתגבר ונישאר חזקים לנצח.

"אני מקווה שהשיר יעורר בכם השראה ויחזק את תחושת האחדות והאמונה", אומר אברהם הלל.

לחן ומילים: אלחנן אלחדד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שמואל כהן.
‎גיטרות: נועם בורג חרגול.
‎מיקס ומאסטרינג: שמואל כהן.
צילום ועריכת וידיאו: ‏Yossi -Yossi YAÏCHE - STUDYOS Photo & Video - LIONEL AZRIA.
עיצוב עטיפה: :Re<marqu>able.
יחסי ציבור: מענדי קורנט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


יוסף נטיב & אייל רוט - בדרך אל האור

דואט שכולו אור וניצחון: יוסף נטיב ואייל רוט משתפים פעולה בסינגל ראשון - בדרך אל האור

סיפור חייו של אייל רוט בן השמונה-עשרה הוא סיפור על נחישות, אמונה, והרבה אור חום ואהבה עצמית ומהמשפחה הסובבת. כמו ילדים רבים בארץ, מגיל צעיר אייל מתמודד עם התקפי חרדה בעוצמות משתנות שגרמו לו לריחוק חברתי והסתגרות פנימה ובתוך הבית, ובעקבות כך התקשה ללמוד ונאלץ לעבור בין מסגרות לימודיות שונות במהלך כל השנים. אך המשפחה לא הפסיקה לעטוף ולתמוך, ובאחת ההזדמנויות אמא של אייל המליצה לו על שיעורי פיתוח קול. וכאן נכנס לתמונה, יוסף נטיב.

יוסף נטיב – מוזיקאי, זמר ויוצר. הנחשב לאחד היוצרים הייחודיים והמבטיחים של המוזיקה היהודית עם קול מלאכי מיוחד ומלטף, שבאמתחתו שלושה אלבומים ושלל שיתופי פעולה אומנותיים ומוזיקליים שזכו להצלחה רבה. מה שלא כולם יודעים, שבמקביל לקריירה המוזיקלית נטיב עוסק בחינוך מוזיקלי ומחזיק בתואר ראשון ותעודת הוראה בתחום זה.

אייל הגיע אל יוסי, והחיבור היה עוצמתי כבר מהרגע הראשון אך מלווה בלא מעט אתגרים. הזמן והשיעורים עשו את שלהם, ואייל הלך ונפתח, הלך והתפתח. והמעיין המוזיקלי התפרץ והתגבר.

"בדרך אל האור" הוא יצירה משותפת של השניים שכתבו והלחינו את השיר ביחד ומבקשת להעביר מסר של תקווה ואמונה לכל מי שעבר או עובר מסלול דומה ש"הלב מרגיש שיהיה טוב ולא חשוב מה יעבור הולך בדרך אל האור..."

לשיר צולם וידאו-קליפ שנותן משמעות ויזואלית למילות השיר.

מילים ולחן: יוסף נטיב ואייל רוט.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יוסף נטיב.
שירה, קולות: יוסף נטיב ואייל רוט.
גיטרות חשמליות, תכנותים, פסנתר: יוסף נטיב.
מיקס ומאסטרינג: אבי טל אולפני מידיקול.

קישור לצפיה בקליפ ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב


משה קליין & בני פרידמן - בין כוכבים

חיבור של כוכבים: משה קליין מארח את בני פרידמן בדואט של העונה - בין כוכבים

ימים ספורים לאחר צאת אלבומו החדש ('רגעים גדולים'), משחרר משה קליין את אחת מפנינות האלבום, דואט מרתק של קליין יחד עם הזמר בני פרידמן, עם מילים מחזקות ומרגשות - "בין כוכבים".

מילים ולחן: אלחנן אלחדד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יאיר ואייל שריקי.
עיצוב גרפי: דודי קרויזר.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

יום חמישי, 22 באוגוסט 2024

אייזיק האניג - קול ביער

הקול קול אייזיק בעשרה קולות: אייזיק האניג באלבום חדש ונוסטלגי - קול ביער

לא בכל יום מוציא הזמר החסידי הנודע אייזיק האניג אלבום חדש. למען האמת, עבר עשור מאז שהזמר הוותיק הוציא רצועה מוזיקלית כלשהיא. זה לא בגלל שהוא לא רצה, אלא מכיון שהוא עובד למעלה מעשור על פרויקט מוזיקלי עליו גדל, שירים שיש להם משמעות ועומק שהוא רצה להכניס מחדש לעולם המוזיקה.

האלבום החדש והמדהים שכותרתו "קול ביער" כולל סה"כ 10 רצועות, כששמונה מתוכם מלאי תחושה נוסטלגית, עם השירה החמה והמרגשת של אייזיק באופן שמחמם את הלב ומרגש את המאזינים.

חלק מהרצועות הם מחרוזות שמכילות כמה שירים, כל רצועה נקראה על שם הקול של התוכן שלה - קול יעקב, קול שוועתם, קול תחנוני, קול ביער, קול ברמה, קול תודה, קול השופר, קול דודי, קול ערב, קול תפילתי. 

באלבום ישנם גם שני שירים חדשים שפחות מוכרים לציבור, האחד הוא של גדול המלחינים ר' משה גולדמן ע"ה, שמעולם לא הוקלט קודם לכן.

האלבום המושקע 'קול ביער' הופק על ידי בנו של אייזיק - יוסי האניג וכולל עיבודים מיוחדים של המאסטרו יהודה גלילי.

"האלבום החדש והנוסטלגי הזה, הוא שילוב של ישן וחדש כאחד" אומר אייזיק. "שירים אותנטיים עליהם גדלתי, בעיבוד מושקע עם חידושים יפים והרבה לב ונשמה. אנו מקווים שזה יביא לכם תחושת כמיהה ורגש, חום ואושר במוזיקה כמו השירים של פעם."

עם צאת האלבום משוחרר מתוכו רצועת הנושא המחרוזת - "קול ביער" שכולל גם את השירים "הבן יקיר", "שומר ישראל", "יחדשהו".

הניגון 'קול ביער' מיוחס לסבא קדישא משפולי שהיה אומר זאת לפני קריאת שמע שעל המיטה, ולפני תיקון חצות, מתוך געגועים והשתפכות הנפש על גלות השכינה וגלות ישראל. ואין לנו השגה בעומק של המנגינה.
(אייזיק מבצע את שני הבתים הראשונים מתוך ארבעה בתים, כל בית נאמר בשלוש שפות - לשון הקודש, יידיש ואוקראינית)

הפקה מוזיקלית: יוסי האניג.
עיבוד מוזיקלי: יהודה גלילי.
עיצוב ושיווק: GCNY Marketing.
עיצוב עטיפה: רוס פרופאס.
קליגרפיה: דוד גולדשטיין.
מדיה דיגיטלית ויח"צ בחו"ל: JMI.
יחסי ציבור בישראל: מענדי קורנט.

את האלבום ניתן להשיג בחנויות הדיגיטליות (ניגון מיוזיק ומוסטלי מיוזיק), בנוסף ניתן להאזנה מלאה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות

קישור לשמיעת תקציר האלבום ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב

יום רביעי, 21 באוגוסט 2024

נהוראי אריאלי & נתנאל ישראל - שיווי משקל

האחיין והדוד לא מאבדים את הדרך: נהוראי אריאלי ונתנאל ישראל בדואט חדש - שיווי משקל

לאחר אין ספור בקשות מהקהל זה סוף סוף קורה, נהוראי אריאלי והדוד שלו נתנאל ישראל משתפים פעולה  לראשונה ומוציאים שיר חדש שנקרא "שיווי משקל" בסגנון פופ לטיני מלווה בקליפ קייצי.

נתנאל ונהוראי: "תמיד רצינו להוציא שיר ביחד ולא הזדמן לנו, הנה זה קורה! השיר מדבר על האיזון שצריך להיות לכולנו בפרט בימים אלה, כל אחד בחיים עובר רגעי משבר וצריך להבין שזה חלק מהתהליך שכולם עוברים ולהסתכל תמיד על הטוב גם אם אנו נמצאים בתהום.

מילים ולחן: נהוראי אריאלי, נתנאל ישראל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור חיים.
גיטרות: נעם בורג (חרגול).
מיקס: מאור חיים.
מאסטרינג: זוהר ברטוב.
צילום ועריכת קליפ: יהודה לביא.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


איציק אשל & אלפא - גאולה


רוצים גאולה: איציק אשל מגיש סינגל חדש יחד עם איציק קרייף - גאולה

לאחר ההצלחה המסחררת של השיר "רבי נחמן - רבנו הקדוש" בעיבודו של 'אלפא' שזכה למליוני צפיות ביוטיוב וכבש את כל רחבות האירועים, איציק אשל ואלפא משתפים פעולה בשנית ומוציאים להיט קיץ חדש בשם - "גאולה", והלוואי ונזכה לגאולה השלמה והאמיתית בקרוב ממש.

המילים, הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית של איציק קרייף המכונה אלפא.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


שמחה בירנהאק - מעין עולם הבא

יזכו לרוב שמחה: שמחה בירנהאק נכנס לאווירת השבת עם שיר חדש - מעין עולם הבא

הכוכב העולה שמחה בירנהאק, משחרר סינגל וקליפ חדש בשם - "מעין עולם הבא", השני במספר. שיר שבתי סוחף ומרגש שיכניס אתכם לאווירת שבת מושלמת, הלחן של משה קאליש, העיבוד וההפקה המוזיקלית של יהודה גלילי.

במקביל לעבודה האינטנסיבית כזמר חתונות מבוקש, מקפיד שמחה לייצר חומרים חדשים ומושקעים, כשהפעם הוא מגיש את "מעין עולם הבא" עם רגש מיוחד והגשה מדוייקת, המלווה בקליפ מושקע, המשלב אלמנטים אותנטיים ומשעשעים משולחן השבת היהודי.

לחן: מוישי קאליש.
עיבוד: יהודה גלילי.
עיבוד קולי: הרשל בריסק.
מקהלות: מיכאל ווינברגר.
הפקה: סטייג' ארט.
תסריט, בימוי ועריכה: שרולי ברונכר.
צילום: נחמן אלבר.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


יום שלישי, 20 באוגוסט 2024

גדליה אקסוס - תענוג התורה

משיבת נפש: ר' גדליה אקסוס משיק סינגל בכורה ומחזק בלימוד התורה - תענוג התורה

הרב גדליה אקסוס שליט"א, מחבר ספרים ומגיד שיעור בישיבת "מנחת חינוך", אשר בין עיסוקיו התורניים הענפים, הוא גם אמן ויוצר מוזיקלי נדיר מסוגו, כשבאמתחתו עשרות להיטים בעלי טקסט מקורי ומיוחד, אשר לוקחים את השומעים למחוזות נעלים.

אחר בקשות חוזרות ונשנות משומעי לקחו, משיק הוא כעת את הסינגל הראשון שלו, מתוך מילותיו הנדירות והקדושות של ה"אור החיים" בפרשת ראה הבאה עלינו לטובה בשבוע הבא. וכידוע, כאשר האוה"ח הקדוש מדבר על התורה הקדושה, כבר הלב מתלהב להתענג ולהתלהט אחריה, בפרט מילים אלו המדברות על תענוג התורה ועל האושר של הזכייה בשמיעת התורה המתוקה והיקרה מכל.

מילות השיר הם: "כי השמיעה בתורה הוא תענוג מופלא ומחיה הנפש כאומרו 'שמעו ותחי נפשכם', והמרגיש בטעם התורה תשיחנו נפשו כי עליו לשלם גמול טוב למתן מתנה טובה מופלאת". ולאחריהן מגיעות המילות של דוד המלך בתהילים: "תּוֹרַת ה' תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ, פִּקּוּדֵי ה' יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב".

ייחודיותו של הרב גדליה היא, שמלבד ששיריו חולשים על מגוון סגנונות בסקאלה המוזיקלית, זאת ועוד שהמה פורצים מתוך מעמקי לבו בעת לימוד התורה, מצוי מאוד שתוך כדי עיון במאמר מוסרי או אחר השתפכות בתפילה, מתבודד הרב גדליה רגע קט ואז כמין בת קול יורדת מן השמים ויוצקת לו לחן מושלם לטקסט הנבחר.

לעומת שיר זה המלא רגש וכיסופי דבקות, בקרוב ממש אמור בעז"ה לצאת להיט קצבי ומרקיד על סוד האותיות הנזכר במסכת שבת דף ק"ד, שוה לחכות. ואנו תפילה, שנזכה לשמוע עוד מיצירותיו העמוקות והמיוחדות, ונתעלה בהם לדבקות בתורה ובנותנה.

לחן: גדליה אקסוס.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי לאופר.
קולות שניים: גדליה אקסוס, אלי לאופר.
קולות מקהלה: צבי לאופר, יעקב רוטבלט, אלי לאופר.
תופים: אבי אבידני.
בס וגיטרות: נחמן אילביץ.
פסנתר וסינטי: אלי לאופר.
כינורות: יבגני וחבורתו.
הוקלט באולפני גל קול - אולפני פאר - אולפני שלוימי בוקשפן.
מיקס ומאסטרינג: אביב ירימי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


חיים ישראל, שמוליק סוכות, בנצי שטיין - אלו ואלו

תמיד אפשר לשוב: דואט משולש של חיים ישראל יחד עם שמוליק סוכות ובנצי שטיין בלהיט חדש - אלו ואלו

אחרי החיבורים המרגשים שהולידו להיטי ענק במוזיקה היהודית, חובר עכשיו גדול הזמר המזרחי חיים ישראל לכוכב האהוב שמוליק סוכות שיחד מתארחים שוב באכסניית המלחין ובעל המנגן בנצי שטיין ביצירה חדשה ומרגשת - "אלו ואלו".

המילים על פי הגמ' במסכת סוכה (דף נג.) בעניין השירות והתשבחות שהיו אומרים בשמחת בית השואבה, "אלו ואלו (חסידים ואנשי מעשה יחד עם בעלי תשובה) אומרים אשרי מי שלא חטא, ומי שחטא ישוב וימחול לו".

לחן: בנצי שטיין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
לחן פתיח: אלי קליין.
מילים: בנצי שטיין.
תסריט בימוי, עריכה וצבע: הרשי סגל.
הפקה: נטע לוין.
צילום: יוסף שלסט.
עיצוב עטיפה: זעירא.
יח״צ: בעריש פילמר.
הפקה וייצוג אמנים נטע לוין.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אלחנן שטיינמץ - עוד נשימה

כל נשימה היא מתנה: יוסי פרנקל מגיש להיט קייצי חדש של 'פצצת האנרגיה' אלחנן שטיינמץ - עוד נשימה

אלחנן שטיינמץ, שהתפרסם לאחרונה כזמר אנרגטי במיוחד ש"טורף" את במות ההופעות והחתונות, משחרר כעת את הסינגל השני שלו - "עוד נשימה".

השלאגר המרענן מבית מדרשו של המלחין אלחנן אלחדד ובעיבודו המקסים של איתמר שקדי, וגם הוא, כמו סינגל הבכורה המרגש של שטיינמץ "ארץ אל תכסי דמם", זוכה לקליפ חדשני משולב AI שנוצר בסטודיו של לאה מנדלסון.

מילים ולחן: אלחנן אלחדד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: איתמר שקדי.
גיטרות: נועם (חרגול) בורג.
קלידים, תיכנותים וסימפולים: איתמר שקדי.
מיקס ומאסטרינג: עדי פרז.
הפקת שירה וקולות: איתמר שקדי.
עיצוב עטיפה: לאה מנדלסון - מנדלסון מדיה.
אנימציה ו Ai: מנדלסון מדיה.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום שני, 19 באוגוסט 2024

יואלי ווייס - אפשר לתקן

כל עוד הלב בוער: יואלי וייס בסינגל חדש - אפשר לתקן

הזמר והיוצר יואלי וייס מוציא שיר חדש בשם "אפשר לתקן", שיר שנותן תקווה לכל יהודי באשר הוא, כי כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן.

יואלי: הרבי הקדוש, ר' בונם מפשיסחא, נהג תמיד לומר לקדוש ברוך הוא: "גאל אותנו כיהודים ולא חלילה כגויים".

כמו כן, אפשר לפרש את הפסוק, "אש תמיד תוקד על המזבח לא תכבה", גם על הלב היהודי שלעולם אינו יכול לכבות. אפשר גם לפרש את המשפט "כל זמן שהנר דולק" - כל עוד היהודים עדיין בוערים - "אפשר לתקן", עדיין יכול הקדוש ברוך הוא להביא את ה"תיקון העולם" הכללי.

כל זמן שהנר דולק
ווי לאנג מיין נשמה ברענט
ווילאנג ס'ברענט מיין פייער
אפשר לתקן

הפקה: דובי טסלר.
לחן וביצוע: יואלי ווייס.
עיבוד מוזיקלי ועיבודי מקהלה: ליפא בראך.
מיקס ומאסטרינג: ליפא בראך.
עיצוב עטיפה: יענקי פרל.
צילום: צבי שטרן.
שיווק דיגיטלי: מוטי קליין.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


דוד ברגר - געגועים

לב מלא געגועים: דוד ברגר בסינגל חדש עם השתוקקות לקרבת ה' - געגועים

בשיחה כנה עם ה' יתברך, הזמר והיוצר דוד ברגר שופך את כמיהתה העמוקה של כל נשמה להתחבר לבוראה, באמצעות מנגינה יפהפייה ומהפנטת של השיר החדש - "געגועים".

ליבותינו משתוקקים ומלאי רצון להתאחד מחדש עם הבורא. יש כל כך הרבה מרחק. כל כך הרבה כאב. ובכל זאת, הרצון האיתן להתחבר שוב נותר קיים כבתחילה.

בעולם שנראה חסר תקווה, תן לשיר הזה להצית מחדש את הרוחניות שבתוך נשמתך.

הפקה: משה קראוס - אולפני MK.
מילים, לחן וביצוע: דוד בערגער.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מנדי ותולי ליפסקר.
פסנתר וקלידים: מנדי ליפסקר.
תכנות: מנדי ותולי ליפסקר.
גיטרות: מיקי אביעוז.
קאנון: אמיר אלאייב.
מקהלה: דייויד טויב, משה קראוס, מנדי ותולי ליפסקר.
מיקס ומאסטרינג: רון תיכון.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

משה קליין - תמיד ניסים

אלבום ישראלי מושקע: משה קליין משיק אלבומו השני במספר - רגעים גדולים

כ־3 שנים עברו מאז הוציא הזמר משה קליין את אלבום הבכורה שלו, וכעת ממשיך עם אלבום שני במספר בשם - "רגעים גדולים", אותו הוא מוציא לקראת סבב מופעים עם שירים מתוך האלבום החדש בארץ ומחוצה לה. האלבום מכיל שלל להיטים ושיתופי פעולה עם טובי המוזיקאים.

משה קליין מהכוכבים המובילים בסצנת המוזיקה הישראלית – חסידית, צבר בשנים האחרונות קהל מאזינים עצום במגזר ומחוצה לו, עם להיטים גדולים שכבשו את תחנות הרדיו ורחבות הריקודים.

'רגעים גדולים' הוא אלבומו השני של משה, שהתבשל באולפנים בשנים האחרונות ותוכנן לצאת בתחילת החורף האחרון, מכורח הנסיבות האלבום נדחה, והחל לצאת בשלבים עם טפטוף של סינגלים, כשכעת המוצר המוגמר והעטוף יוצא בצורה רשמית.

באלבום תוכלו לצאת למסע ישראלי יהודי מרגש, עם שירים מרגשים, סוחפים ומלהיבים. באלבום מארח משה את גדול הזמר בני פרידמן לדואט מסקרן 'בין כוכבים' ואת גד אלבז עם 'לנסות' שיצא כסינגל, למלאכת הפקת האלבום רתם משה את טובי המוזיקאים, כשבראשם ניצחו על מלאכת הניהול וההפקה צמד האחים המוכשרים יאיר ואייל שריקי.

עם צאת האלבום מוגש מתוכו השיר "תמיד ניסים", המילים והלחן של אלחנן אלחדד, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראיים הצמד יאיר ואייל שריקי

מילים ולחן: אלחנן אלחדד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יאיר & אייל שריקי.
גיטרות: אריאל אהרון.
קלידים ותכנותים: יאיר ואייל שריקי.
קולות: יאיר ואייל שריקי.
מיקס: עדי פרז.
מאסטרינג: ארן לביא.
עיצוב גרפי: דודי קרויזר.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לשמיעת תקציר האלבום ביוטיוב 

- הקובץ הוחלף והועלה מחדש -

קישור לקובץ בגוגל דרייב


איציק וינגרטן & שמחה ליינר - איזה לילה

רוקדים כל הלילה: איציק וינגרטן משיק אלבום בכורה מתוכו יוצא להיט חתונות חדש יחד עם שמחה ליינר - איזה לילה

אחרי שהוציא בשנים האחרונות להיטי ענק שזכו להצלחה מסחררת (״אתה תשיר״, ״שמח תמיד״) הזמר והיוצר המבטיח איציק וינגרטן משיק את אלבום הבכורה שלו, "1". האלבום מציג שילוב ייחודי בין פופ חסידי למוזיקה ישראלית עכשווית.

האלבום כולל את הלהיטים "יש אלוקים" ו"בר יוחאי", אשר כבר זכו לאהדה רבה בקרב הקהל. בנוסף, האלבום מכיל תשעה שירים חדשים, הממשיכים את הקו המוזיקלי הייחודי של וינגרטן, כולל דואט מיוחד עם הזמר שמחה ליינר מארה״ב.

וינגרטן שיתף פעולה עם מוזיקאים מובילים בתעשייה, ביניהם יואל וויס, אלחנן אלחדד, אבי טל, אבי סולי, שלמה בכר ואורי אברהם.

עם צאת האלבום משוחרר מתוכו השיר "איזה לילה", בו הוא מארח לדואט את הזמר שמחה ליינר.

לחן: איציק וינגרטן.
מילים: אברומי ישראלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יואל וויס.
גיטרות: נועם חרגול, יואל וייס.
בַּס: יואל וייס, אבי יפרח.
תופים: אשר פדי.
תכנותים: יואל וייס.
קולות רקע: מורדי וינשטיין, יואל וייס, איציק וינגרטן.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

ישי שין - נגעתי בחלום

החלום שעוד יתגשם: ישי שין בשיר של תקווה ונחמה - נגעתי בחלום

הזמר והיוצר ישי שין משחרר סינגל מרענן וחדשני ברוח התקופה - "נגעתי בחלום", שיר שכתב והלחין ישי מתוך תקווה ואמונה שעוד יגיעו ימים טובים ונזכה לראות את הטוב.

ישי שין: כולנו ניסינו לגעת בחלום בשנים האחרונות, מהתקדמות טכנולוגית פורצת דרך בדמות הבינה המלאכותית ועד להתקדמות בתקשורת האישית בן אדם לאדם, בין החלומות של כולנו כחברה, לחלומות של כל אחד לו ולמשפחתו, ואז זה קרה לנו...

רצף של אירועים הגיעו בזה אחר זה במבול בלי סוף, מנגיף הקורונה דרך מלחמות קשות, קרע בעם, קרע בדף, קרע בלב... משפטים מהשיר כמו "חיפשתי אור בקצה המנרה" מביאים איתם רפרנס ברור ליום הקשה משמחת תורה האחרון, והמלחמה שלאחריו.

בכאב גדול, אבל גם במילת נחמה ברורה, שנזכה לקבל את כל חטופינו חיים בריאים ושלמים, שכל חייל שנלחם עבורנו יחזור בריא למשפחתו ולחיים שהוא השאיר מאחור...

שנזכה לראות רק ניסים, ולהיגאל כבר במהרה, ולמרות התקופה המתוחה והציפיה לאיזו שהיא תגובה איראנית כזו או אחרת...

חשוב לנו לזכור, שלא תעזור בהלה. וגם אם יתהפך העולם  ולא נשאר לנו כלום, נחזיק בבורא עולם הכי חזק שאפשר, נקום, ונתחיל מהתחלה..

האזנה נעימה ומרגיעה. ישי.

מילים ולחן: ישי שין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: נועם יוסף צפרי.
גיטרות אקוסטיות, קלידים, ותכנותים נוספים: אבשלום דריקס.
ייעוץ לשוני: יהודה שמעה.
גרפיקה: הדס נעים.
צילום: יגאל דוד רבי.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

הערשי בלייך - מלך מלך

מתעוררים לבוקר חדש: הערשי בלייך מגיש את השיר החדש שלו - מלך מלך

הערשי בלייך הוא שם ידוע במוזיקה החסידית עם השירים הייחודיים שלו. כעת הוא ממשיך שוב עם עוד שיר נהדר בשם - "מלך מלך".

מלך העולם, כשאנחנו מתעוררים בכל בוקר, אנחנו מודים לו על כל מה שהוא עשה ועל עצם קיומנו, השיר הזה מביא איתו את המסר של להתחיל כל יום באנרגיה חיובית.

לחן: יצחק גליק.
עיבוד והפקה מוזיקלית: די ג'יי שמילי לנדאו.
גיטרות מאת: אבי סינגולדה.
קליפ: KC Productions
שיווק דיגיטלי: Motty Media.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


דיג'יי פארברנג & איזי דריהם - שם שם

דיג'יי פארברנג (DJ Farbreng) מארח את איזי דירהם (IZZY) בסינגל חדש - "שם שם", שיר נוסף בהפקה של צוות הארגון 'תודה לך השם'.

"אִם אֶסַּק שָׁמַיִם שָׁם אָתָּה וְאַצִּיעָה שְּׁאוֹל הִנֶּךָּ."

רבי נחמן חושף את סוד החיבור להשם בפסוק זה מתהילים קל"ט.
דוד המלך מכריז שלא משנה היכן אנו נמצאים, אנו תמיד עם ה'. כשאני עולה לשמיים, אתה שם - ברגעים הרוחניים הגבוהים ביותר שלי, אני מאוחד עם ה'. אבל אולי חשוב אף יותר, כשאני יורד למעמקים, כשאני מתמודד עם חושך ומרגיש מנותק, אני לעולם לא באמת לבד.

המציאות היא שאין מקום נטול נוכחות ה', אין מצב רחוק מדי מכדי להתחבר אליו מחדש. בכל רגע, לא משנה כמה רחוקים אנו חושבים שאנו נמצאים וחשים, ברגע שאנו מכירים בכך שהשם נמצא איתנו שם, כבר עשינו את מה שנראה בלתי אפשרי. התחברנו אליו שוב!

הפקה מוזיקלית: מנדי פורטנוי.
אולפני פארברנגבל (Farbrengable Studios).

קישור לקובץ בגוגל דרייב