יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

יוסי בייליס - אומן נחמן

למרות כל הקשיים: מתוך הערכה לטסים השנה לאומן, יוסי בייליס מגיש סינגל חדש - אומן נחמן

יוסי בייליס (52), מוזיקאי מוביל בתעשיית המוזיקה היהודית ואב לשניים המתגורר בהוליווד, פלורידה, משחרר סינגל חדש וקצבי בשם "אומן, נחמן" לקראת ראש השנה. בייליס, שלצד עיסוקו במוזיקה פיתח את הפלטפורמה TheKosherBnB.com להשכרת בתים עם מטבח כשר וקרבה לחיים יהודיים ברחבי העולם, מביא בשיר זה מחווה מוזיקלית לחסידי ברסלב וללומדי תורת רבי נחמן.

השיר "אומן, נחמן" נולד מתוך הערכה עמוקה לאלה שמכתתים רגליהם לאומן למרות הקשיים והסכנות הנוכחיות. בייליס, שמעולם לא ביקר באומן בעצמו, מספר: "אני רואה את הכוח של האנשים שהחליטו להגיע לאומן, אני לא מבין איך הם הולכים לשם בכלל בזמנים כאלו, אבל הם מוכיחים רצון להגיע ולהתפלל בעוצמה, אפשר להרגיש את האש הבוערת. מבחינתם - הולכים ולא משנה מה יהיה בדרך, אני מקנא בעוצמה הנפשית הזאת שיש להם."

בייליס מתאר את השיר כ"מלא שמחה ואנרגיה יהודית", המשקף את רוח ההתלהבות והאמונה של העולים לציון הקדוש. "עם כל הלחץ שיש עכשיו בעולם, ובמיוחד בארץ, אני רוצה לאפשר להם  לשחרר קצת את הלחץ, לשחרר את הפחד, להיכנס לשנה החדשה עם עוצמה, עם כוח," הוא מסביר. "עם ישראל עכשיו הוא חזק, עם ישראל לוחם, עם ישראל ינצח! עם ישראל ביחד, ואתם שהולכים לאומן כל הכבוד! תתפללו בשבילנו!"

למרות שהוא עצמו מעולם לא היה באומן בראש השנה, הוא מביע הערכה עמוקה לאלה שעושים זאת: "אני אוהב את החלום של אלו שחולמים ומעריך אותם מאוד, אבל בראש השנה אני רוצה להיות עם המשפחה שלי. מבין את הרווקים שטסים להתחזק שם, אבל אני נשוי, נשאר בבית."

בתקופה זו של מתיחות גלובלית, בייליס מביע דאגה ליהודים באוקראינה ובישראל. הוא אף התגייס לסייע בתחילת המלחמה לספק ציוד שהיה חסר למערכת הביטחון. "אנחנו חיים בדור של גאולה, קיבלנו את הזכות לחיות בדור הזה," הוא אומר. "אני בטוח שאנחנו בהתחלה של הגאולה. העולם משתגע ולא רק בעניין המלחמות. השמאל העולמי השתגע, האומות בכלל במצב לא יציב, תראה מה קורה עם סין, הכל ביחד מוכיח שאנו בימות המשיח..."

כעת, עובד יוסי על אלבום הבכורה שלו. מאחוריו כבר מספר להיטים, והוא מבטיח שיר נוסף שישוחרר בעזרת השם במהלך עשרת ימי תשובה.

מילים, לחן, הפקה: יוסי בייליס.
עיבוד מוזיקלי: יוסי בייליס, חורחה סילבסטריני.
רייזרס: רומנו, פוארטו ריקו.
לופים אלקטרוני: נתנאל חן, פנמה.
מוקלט באולפני דרים סוניק רקורד, הוליווד פלורידה.
מהנדס סטודיו: אריק ואסלו.
מיקס: חורחה סילבסטריני, אריק ואסלו.
מאסטרינג: הוק אנד היי מאסטרינג בע״מ, שמוליק דניאל.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.