יום שני, 9 בספטמבר 2024

יוסי צוקר - עוד ישמע

משמעות חדשה: יוסי צוקר חוזר עם שיר חופות חדש - עוד ישמע

הזמר והיוצר יוסי צוקר, פותח את עונת החתונות בארה"ב עם סינגל חדש - "עוד ישמע", שיר שקט אותו הלחין בעצמו.

לפני כחודש, 'פרויקט אייכה' ארגן מופע ייחודי ויוצא דופן במיקום בלעדי בניו יורק, שהציג את כישרונותיו של הזמר והיוצר יוסי צוקר, שלאחרונה זכה להצלחה עם הסינגל שלו "אני כאן", שיתוף פעולה להקת "היום השמיני" והזמר והיוצר מישראל, מתי שריקי, מתוך אלבום ה-EP שיצא לכבוד ג' בתמוז.

הסגנון של יוסי צוקר בכתיבה, והמסר של 'פרויקט אייכה' ייחודיים ואינם דומים לשום דבר אחר. המוזיקה שואבת השראה ממסורות יהודיות שונות ומשלבת אלמנטים של רוק, פולק ומוזיקת עולם. האווירה של 'פרויקט אייכה', היא רוחנית באופייה עם מילים שעוסקות בנושאים כמו גילוי עצמי, צמיחה אישית והחיפוש אחר משמעות ומטרה בחיים.

עם סיום הקיץ ופתיחתה של עונת החתונות בארה"ב, צוקר משחרר את הסינגל החדש שלו - "עוד ישמע".

"כשמקשיבים לשירים עם מילים דומות, זו המנגינה שבסופו של דבר נותנת לשיר משמעות חדשה ואולי אפילו מסר חדש", אומר צוקר ומוסיף, בניגוד לגרסאות אחרות של 'עוד ישמע', הגרסה הזו איטית וסבלנית יותר, מאפשרת תפילה כנה יותר להגשמת נבואתו של ירמיהו".

לחן וביצוע: יוסי צוקר.
הפקה ועיבוד מוזיקלי: מנדי פורטנוי.
הפרויקט בחסות: פרויקט אייכה.

פרויקט 'אייכה' הוקדש בחלקו לעילוי נשמת דוד מיכאל בן הר' שלמה צבי מרדכי. דוד קאופלר שהתגורר בשכונת הר נוף, בירושלים. הוא מתואר הכי טוב במילים: "הולך תמים.. דובר אמת בלבבו לא רגל על לשונו", "והוי מקבל את כל האדם בסבר פנים יפות.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.