יום שלישי, 24 בספטמבר 2024

זלמן שטוב - ניגון ברכת כהנים

חתימה טובה: זלמן שטוב חותם את אלבום הבכורה עם ניגון לקראת החגים - ניגון ברכת כהנים

הזמר והיוצר זלמן שטוב, משחרר סינגל אחרון מתוך אלבום הבכורה שצפוי לצאת בקרוב, האלבום החדש נמצא בעיצומו של קמפיין הדסטארט (שמסתיים בעוד 5 ימים) לתמיכה בהשקת האלבום שמלווה בספר מיוחד עם הסיפורים שמאחורי השירים.

כעת רגע לפני החגים, משחרר זלמן סנונית מרגשת וכל כך מתאימה לימים אלו - 'ניגון ברכת כהנים' המיתולוגי, אותו מבצע זלמן בהגשה סוחפת כמו שרק הוא יודע, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של יפתח דקל.

זלמן, עומד כעת לקראת ימי הסליחות, כשבעיצומם צפוי המעמד המסורתי של הסליחות הראשונות, ובמקביל עובד נמרצות על אלבום הבכורה שילווה בספר מיוחד שכולו קירוב לבבות, לו העלה אף קמפיין הדסטארט, בוחר לשחרר את 'ניגון ברכת כהנים' דווקא כעת, ימים אחדים טרם ניכנס לתקופת החגים, המלווה בניגון המיוחד הזה.

זלמן כותב: מתוך השירים באלבום, היה שיר אחד שלא הצלחתי להחליט מה הוא יהיה, בהתחלה זה היה שיר של אבא שלי, אח"כ שיר שלי באנגלית, עד שחבר קרוב ואדם שידע להאיר את העולם באור של חסד, אהבה וחכמה - רבי יעקב רבינוביץ נפטר באמצע ההקלטות לאלבום, ואז נפל לי האסימון, איזה ניגון  צריך להיכנס - הניגון הכי עמוק של ימים נוראים, הניגון שהכהנים שרים בברכת כהנים של מוסף.

מילים: מתוך הטבת חלום שאומרים בזמן ברכת כהנים.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יפתח דקל.
גיטרות ותכנותים: יפתח דקל.
קולות: זלמן שטוב, יפתח דקל.
חצוצרה: אביאור רוקח.
קונטרה בס: מיכאל אדוארדס.
מיקס: יפתח דקל.
מאסטרינג: ירון סאפר.
עיצוב גרפי: רייצ'ל פיוקס.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.