יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

הרב דביר טל ותלמידי ישיבת תורת החיים - אני לדודי

ועלי תשוקתו: הרב דביר טל ותלמידי ישיבת תורת החיים בשיר מעורר לתשובה - אני לדודי

בתוך חודש אלול, ולקראת הימים הנוראים, משחרר הרב דביר טל סינגל חדש, סוחף ונוגע ללב בו הוא מארח את תלמידיו מישיבת תורת החיים "אני לדודי", הלחן של דביר, העיבוד וההפקה המוזיקלית של אלדד רצון, יחד עם דביר.

תכירו את הרב דביר טל, מוזיקאי ואמן בנשמה, שמקדיש את רוב יומו לעבודת הבורא, סדר היום שלו סובב בשיעורי תורה אותם מוסר במוסדות תורת החיים ועוד, שיעורי גמרא והלכה, יחד עם שיעורי אמונה והתקרבות לבורא, אותם הוא משלב עם עולם היצירה והנשמה בהתוועדויות מוזיקליות מרוממות. דביר הוא אחיו של המוזיקאי האהוב הראל טל. "אני לדודי" הוא הסינגל השני של דביר, אותו הלחין תוך לימוד וליבון של מגילת שיר השירים בתקופה זו.

דביר כותב: הכאב הנורא שעברנו בשמחת תורה, העלה בתוכנו זעקה: "אתה באמת לגמרי איתנו"?; 'ביקשתיו - ולא מצאתיו'! ובכולנו מנקרת השאלה, איך השנה נתמודד נפשית עם כל חגי תשרי הבאים עלינו לטובה? החידוש העולה משיר השירים, הוא שהוא מחכה לעצם הגעגועים שלנו "אני לדודי" - או אז נזכה שהקב"ה ישיב לנו בחסדו "דודי לי', וככל שנתגעגע ונבקש את ה' יותר, כך הוא יתגלה בעוצמה ובאהבה, 'אני לדודי – ועלי תשוקתו'.

אחים יקרים, אנחנו איפשהו לקראת השלב האחרון, הצמא נוראי ורבים אפילו לא יודעים למה הם צמאים, הריחוק מה' חמור מן המוות, "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו" – ולדאבוננו יש אלפי נשמות חטופות ולבבות חטופים!
אז דווקא ככל שנתגעגע יותר ונבקש יותר את ה' – כך ימהר הדוד לגלות אהבתו... "אני לדודי – ועלי תשוקתו". וכך, הבקשה עצמה מביאה לשמחה גדולה – "ישמח לב מבקשי ה'".

מילים: מקבץ פסוקים משיר השירים.
לחן: דביר טל.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלדד רצון.
קלרינט: שלמה אליה טל.
גיטרות ומצילות: איתן אביחי.
מקהלה - ישיבת תורת החיים: אברהם פרג'ון, מנחם צבי אטיאס, חיים כפיר, הראל סוראני.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.