יום שלישי, 3 בספטמבר 2024

יואלי דופלט - מי ימלל

מנגן בחסד: יואלי דופלט מגיש את אלבום הבכורה שלו - שירו שירו

יואלי דופלט מתגורר בבורו פארק עם משפחתו, שם הוא חבר צוות ב"חבורה של ברוקלין" (Chaburah.org) ומנהל את עסק פינוי פסולת הבנייה שלו - "גולד אינדסטריז".

דופלט ומשפחתו חיו בירושלים במשך 15 שנים. הוא היה מלמד פופולרי ב"קשר", ובמקביל היה המייסד והבעלים של "יואלי'ס קייטרינג", ליד ישיבת מיר בבית ישראל. רבים מאלו שלמדו בארץ ישראל בין השנים תשס"ב ל-תשע"ו, כנראה אכלו בשולחן השבת הציבורי של יואלי, בשכונת שמואל הנביא.

איכשהו, הוא מוצא זמן לשבת ליד הפסנתר בכל יום. התשוקה שלו למוזיקה ניכרת היטב באלבום הבכורה החדש שלו, שהופק על ידי המפיק המוערך יוחי בריסקמן ועובד ברובו על ידי המעבד הוותיק והאגדי משה לאופר, לצדם של לייב יעקב ריגלר וליפא בראך.

האלבום, שנקרא "שירו שירו", מציג מבחר מגוון מעניין מלחניו המרגשים של יואלי דופלט, שנוטים לגעת בנשמת המאזין בדרך מרגיעה, אך מעוררת מחשבה. כשתקשיבו לקולו היפה, תחושו בחיבור שלו למילים, שיצר לבסוף את הלחן הייחודי.

במשך שנים רבות, דופלט ניגן בסקסופון במסגרת להקות שהרכיב לאירועי חסד בלבד, אך לצד זאת תמיד אהב לכתוב מנגינות ומילים לשירים מקוריים משלו. זהו הצעד הראשון שלו לשתף את הקהל הרחב בשיריו.

בעולם של מוזיקת פופ וטראנס, יואלי דופלט לוקח אותנו למקום אחר, לבבי יותר, מעורר נשמה ומעורר מחשבה.

עם צאת האלבום מוגש מתוכו השיר "מי ימלל", הרצועה הראשונה באלבום.

קישור לשמיעת תקציר האלבום ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.