יום שלישי, 26 בפברואר 2019

אסף הרוש - כל מה שהיה



אסף הרוש הוא זמר ויוצר חוזר בתשובה שהחל לפלס את דרכו לתעשיית המוזיקה בשנה שעברה, תוך כדי התחזקות ולימוד תורה.

כעת משחרר אסף את הסינגל השלישי - "כל מה שהיה", אסף כתב את המילים, על הלחן העיבוד וההפקה המוזיקאלית הוא עבד יחד עם מאור שושן.



מילים:

וחושב, עליי מאין באתי
ולאן אני עתיד מכאן חזור

ושואל, נכון זה רק הגעתי
מתי אלך ואיפה אעצור

יש כל כך הרבה דברים עוד לבקש
לבקש

יש לשמור חזק מאוד על מה שיש
מה שיש

ותגיד לי איך אוכל הפעם לעלות, להשתנות, לראות, לגדול ולאהוב
את כל מה שהיה

ותגיד לי איך אוכל הפעם לא לרעוד ולא לפחוד נכון,
אני יודע שבסוף זה לא יהיה לי קל, זה לא

וחושב, עליי לאן הגעתי
מכל מה שהספקתי לחלום

כל המקומות בהם עברתי
עשו אותי מי שאני היום

יש כל כך הרבה דברים עוד לבקש
לבקש

יש, עוד להאמין במה שיש
מה שיש

ותגיד לי איך אוכל הפעם לעלות, להשתנות, לראות, לגדול ולאהוב
את כל מה שהיה

ותגיד לי איך אוכל הפעם לא לרעוד ולא לפחוד נכון,
אני יודע שבסוף זה לא יהיה לי קל, זה לא

ותגיד לי איך אוכל הפעם לא לרעוד, למצוא אמת,
לחשוב שיש עוד טעם בדברים,
זה לא יהיה לי קל, זה לא.

2 תגובות:

  1. וואו איזה שיר פשוט ועוצמתי ביחד, וצבע קול נדיר...נהיה לי צמרמורת...!

    השבמחק
  2. השיחר מהם! עוצמתי מחבר!! מלא משמעות וחיזוק , יאלה מחכים לעוד !!!
    קול מהמם ונוגע

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.