יום ראשון, 17 בפברואר 2019

אליקם בוטה - מה עלי לעשות


אחרי שני קאברים מוצלחים, חוזר הזמר והיוצר אליקם בוטה בסינגל מקורי חדש - "מה עלי לעשות".

"מה עליי לעשות" – בלדת רוק מסולסלת המדברת על המסע היום-יומי במשעולי החיים "בימים של קדרות ובלבול", והזעקה "מה עליי לעשות, אבא נתב לי את הדרך".

את השיר כתב, הלחין ועיבד עמוס כהן.



מילים:

שבילים שפסעתי
פגשתי המון אנשים
בדרכים שהלכתי
לא ראיתי אפילו אדם
שבסוד כך יאמר לי
מהי התשובה לחיי

אז לא רוצה שוב לוותר
תמיד לומד עוד יותר
אני מבטיח
לא, לא, לא, לא אשבר

מה עלי לעשות
אבא נתב לי את הדרך
מה עלי לעשות
אם טעיתי כשלתי
אל תעזבני לבדי
מה עלי לעשות

בימים של קדרות ובלבול
חוסר הבנה משתלט על הגוף
לא מתייאש עד שאמצא את האדם
שבסוד כך יאמר לי מהי התשובה לחיי

2 תגובות:

  1. מעורר תחושות גועל (עם עין מודגשת)

    השבמחק
    תשובות
    1. שיר מהמם. וכ"כ נוגע מתאים להרבה אנשים בצמתים של החיים.
      למה לא לחשוב לפני שמקלידים?

      מחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.