יום ראשון, 22 בספטמבר 2019

גד אלבז - אדון הסליחות


ימי הרחמים והסליחות פותחים את שערי השמיים והלב וכך גם הזמר המרגש גד אלבז (37) מפתיע בסינגל חדש ונוגע - "אדון הסליחות".

את המילים כתב אורי שכיב ללחן והפקה מוזיקאלית של גד אלבז.

בנימה אישית מגד אלבז:
"חודש אלול הוא חודש מאוד מיוחד עבורי כי זה החודש בו נולדתי. תמיד רציתי ליצור שיר על התקופה הזאת על החיבור שלי אליה, ישבתי באולפן וניגנתי לעצמי בגיטרה את הלחן, אורי שכיב שמע את המנגינה מהחדר השני וישר והתחיל לזמזם את השיר יחד איתי. הוא התלהב, שאל אותי אם הוא יכול לכתוב למנגינה כמה מילים וכמובן שעניתי בחיוב. ברגע שאורי הקליט לי את המילים הבנתי שהכול מכוון ואין מקריות בעולם. החיבור שלי ושל אורי יצא שיר אמיתי וכנה שאני בטוח שכשתשמעו אותו תצליחו להתחבר לאמת הפנימית שלכם".

מילים: אורי שכיב.
לחן, עיבוד והפקה מוזיקאלית: גד אלבז.
קולות: גד אלבז ואיציק דדיה.
פסנתר: שי בכר.
גיטרות: גדי בן אלישע.
בס: עידן דיין.
תיכנותים: גד אלבז, ג'יסון גולד.
אולפן הקלטת גיטרות: ערן ינקו.
הוקלט והופק באולפני: ג'ייסון גולד בניו יורק.
מיקס ומאסטרינג: אורן עמנואל.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.