יום ראשון, 8 בספטמבר 2019

אבי בבאי - בכל כוחי


בדרך לאלבום הבכורה שמופק בימים אלו אצל טובי המעבדים, הכותבים והמלחינים, ממשיך הזמר אבי בבאי עם סינגל שלישי מתוכו המתאים לימים אלו של ימי התשובה.

"בכל כוחי" - שיר שכתב ברק יוסיפוב ללחן טורקי, עם עיבוד והפקה מוזיקאלית של עדי נתנאלי ושמואל אהרון.

גיטרות ובגלמה: עומרי זליג.
כינורות: רוניוס.
מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס.



מילים: 

בלב נרגש פונה אליך
אותי באהבה תמיד תקבל
ענה לי ברוב רחמיך
כי זה יצרי שאותי מבלבל
ופעמים גם כשטעיתי
וכשצעדתי בדרך מעורפלת
ממך אני תמיד ביקשתי
אנא הושט לי יד למד אותי ללכת.

אליך, קורא אני רק בשמך
אין בלעדיך, אנא שמע תפילתי
עיניי נושא אל השמים
פונה אליך בתפילה
בכל כוחי אשמור חוקיך
אתה אבי אני בנך.

דרכים רבות אני עברתי
עד שמצאתי דרך אמיתית
ועל כל הדרכים גברתי
כי איתך כרתנו את הברית
ורק איתך יש לי עוד עושר
רק איתך יש עוד תקווה בחיים
בלילה וגם בבוקר
תמיד אזכיר שמך מלך המלכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.