יום רביעי, 16 בדצמבר 2020

יעקב יצחק ויינגרטן - א לעכטיגקייט

יעקב יצחק ויינגרטן מגיש לכם את ליבו בשיר חדש: "א לעכטיגקייט".

"כאשר אנו מגיעים ללילה החמישי של חנוכה אני רוצה להציג בפניכם את הלחן שלי שנוצר לאחרונה.

הלחנתי את השיר לפני כשלושה שבועות בדרכי לניו יורק מקנדה כדי להיות עם הוריי היקרים בשבת. התקשרתי לשותפי ולמפיק שלי יוסי וסיפרתי לו על השיר והתחלתי לשיר לו אותו. יוסי התפרץ: "יעקב יצחק, השיר הזה חייב להיות בחנוכה".

בהתחלה לא האמנתי שתוך שלושה שבועות ההפקה הזו תהפוך למציאות, אבל עכשיו נראה שהצלחנו בזה די יפה.

כעת, תנו לי להסביר מעט יותר. לשיר זה יש מקום חשוב בליבי, בשל המילים באידיש שמסבירות את את הלהט שלי בתעשייה הזו.

אני כאן כדי להביא שמחה, אושר והנאה לילדים יהודים מכל רחבי העולם. אני כאן כדי להאיר ו"להדליק" ביהודים את הניצוץ בתוך נשמתם, בדיוק כפי שאני שר בשיר שלי."

לחן: יעקב יצחק ויינגרטן.
הפקה: יוסי שיק.
עיבוד מוזיקלי: דייויד טויב.
הפקה קולית, קולות רקע ומיקס: גרשי שוורץ.
הפקת וידאו: Arrengelt.media
בימוי: סטיב בלאס.
צילום ועריכה: Power On סטודיו.
עיצוב עטיפה: יענקי הלר / YH גרפיקה.
שיווק דיגיטלי: מוטי קליין @ מיוזיק און טיים.
תודה מיוחדת לחיים מאיר פליגמן.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

לצפיה בקליפ:



תגובה 1:

  1. ואו איזה יופי של קול וגם קליפ מושלם!!!!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.