יום שני, 14 בדצמבר 2020

שמילי אונגר - ניגון חיזוק

המוזיקאי והמפיק אלי גרסטנר ממשיך יחד עם הפילנתרופ ג'רמי שטראוס בסינגל נוסף מתוך - "פרוייקט חיזוק" (The Chizuk Project), פרוייקט שמוגש בחינם לציבור במטרה לחזק ולעודד את עם ישראל, בפרט בעידן וירוס הקורונה.

"ניגון חיזוק" (Chizuk Nigun) - שיר ללא מילים אבל מלא שמחה ואופטימיות, עם ביצוע שירה של הזמר האנרגטי שמואלי אונגר ללחן והפקה של אלי גרסטנר, ועיבוד מוזיקאלי של שי ברק.

"הייתי באמצע העבודות על האלבום החדש שלי - "מדרגות", כשאלי התקשר להזמין אותי להשתתף בפרויקט חיזוק" נזכר הזמר שמילי אונגר שאלבומו השלישי המיוחל הגיע כבר לחנויות ביום שלישי האחרון. “התרגשתי מאוד, אבל עם אלבום מלא לתכנן ולשיר, הזמן שלי היה עמוס. ואז הוא שלח לי את הניגון, שהיה ממש רענן וכיפי, מלא בנגינת גיטרה ואושר, וכמובן שרציתי לעשות את זה.” אונגר אומר שלמרות שמעולם לא שיתף פעולה עם גרסטנר לפני כן, הוא היה מעריץ ותיק של המוזיקה שלו. "האלבום הראשון של מקהלת פרחי בני הישיבות, עם "כל המתפלל", יצא כשגדלתי, ואהבתי אותו. היה מרגש לקבל טלפון מאלי גרסטנר.”

ה־'ניגון חיזוק' הוא מרענן, תוסס וטרנדי לגמרי, מוכן להביא שמחה לבית של כל אחד בחנוכה, כאשר רבים עדיין אינם מסוגלים ליהנות ממסיבות משפחתיות. זה ניגוד מעניין לאלבום 'מדרגות', שבו שמואלי חוזר לשורשים החסידיים שלו, ומתבטא בסגנון מוזיקלי חסידי ואותנטי יותר.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן


5 תגובות:

  1. חזק אך לא חסידי

    השבמחק
  2. חזק!!!! אין עליך!! תמשיך להיות 'משפיע' ע"י שירים תודה.

    השבמחק
  3. חחח
    חה חה חה
    כשאין כבר מה להוציא אז אלו הן התוצאות..
    אבל לפחות זה נחמד אבל מצחיק!!!

    השבמחק
  4. שמילי מתים עליך אתה הזוי שיר שמכניס אנדרנלין מטורף והדיסק חיפשתי קטעים לא מקצועיים אבל פשוט אין אין אין אין אין תודה תמשיך

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.