יום חמישי, 10 בדצמבר 2020

אבישי אשל - להאיר את העולם

לכבוד חנוכה הזמר אבישי אשל בסינגל חדש שנכתב בהשראת הנרות המאירות - "להאיר את העולם".

את השיר כתב והלחין אלחנן אלחדד, על העיבוד וההפקה המוזיקאלית הופקדו הצמד יאיר ואייל שריקי.

להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

מילים:

נר גדול זוהר
ונר קטן שוקע
נר שמהבהב
ועוד נר שלא יודע
ואני עומד אל מול פני המנורה
תגיד לי מה הנר שלי ומה
הנר שלך.

רק אבא תן לי
להאיר את העולם
להוציא לגלות
את כל שבתוכי קיים
להמשיך בדרך ולא לוותר
תן לי כח למלאות את כל מה שהיה חסר.

נר שלא כבה
תמיד הוא  כבר בטוח
שאם ביום הוא לא נראה
בלילה הוא זורח
ועוד נר שמש גדול תמיד מזכיר לך
שלכל מקום תמיד תיקח ת'אור שלך.

2 תגובות:

  1. השיר מדליק אבל למה אי אפשר להוריד אותו

    השבמחק
  2. מיוחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.