יום שני, 16 בספטמבר 2024

ישי ריבו - אין לי מלבדך

ויהי ערב ויהי בוקר: ישי ריבו מגיש אלבום חמישי בשם "סוף חמה לבוא", מתוכו יוצא השיר - אין לי מלבדך

לפנות בוקר, בהופעת ענק מול 13 אלף יהודים בניו יורק, שבאו לשיר בעברית!, על במת המוזיקה החשובה בעולם (מדיסון סקוור גארדן), משיק ישי ריבו את אלבומו החדש - "סוף חמה לבוא".

ישי, שהחל לעבוד על האלבום עם מאור שושן כבר לפני כמה שנים, עצר הכול עם פרוץ המלחמה. מכתיבה סיזיפית של שירים באולפן, הוא יצא כמעט כל יום ויותר מפעם אחת ביום, להופיע מול עם ישראל, לשמח אותו, לחזק אותו ועל הדרך לחזק את עצמו. הצוות שלו והוא קיבלו אלפי פניות ממשפחות שכולות, מלוחמים ונפגעי המלחמה, וריבו הרגיש שזה הזמן שלו להתגייס למען העם.

העבודה באולפן טרם תחילת המלחמה, השתנתה, הותאמה, וכך, שירי האלבום החדש 'סוף חמה לבוא', הם שיקוף רנטגן הכי קרוב לאווירה שהייתה באולפן ובלב היוצרים - תנועה בין חוסר יכולת, לפרץ יצירה, בין כאב לנחמה, בין ייאוש לתקווה.

אלבום האולפן החמישי של ישי, יוצא במלאת עשור לאלבום הראשון - "תוכו רצוף אהבה".
באלבום החדש אחד עשר שירים מגוונים ומבטיחים: השיר 'ארץ ישראל', לצד השיר על 'רבי שמעון בר יוחאי', 'לשון הרע' לצד היצירה המרגשת 'לולי תורתך', וכמובן, השיר שמוקדש לחטופים, 'פורחים לשובם'.
(בעקבות המלחמה, רשימת השירים שהייתה צפויה לצאת באלבום השתנתה בעקבות המצב, והותאמה לימים הקשים שעברו עלינו בשנה הזאת)

ישי ריבו: "אני מתרגש מאוד, ברמת פרפרים בבטן.
אין לי הרבה מה לומר, מלבד זה שאני אסיר תודה לה׳ יתברך, על המסע שעברתי, זה לקח לי המון זמן ודרש מכם הרבה סבלנות. וזה לא שלא ניסיתי והקדשתי ימים ולילות, אבל לא תמיד היו לי כלים, למרות הרצון העז. אבל ה׳ ברחמיו המתוקים זימן לי מתנה גדולה, בדיוק בעת בזמן ובדרך שכנראה הייתי צריך ללכת. סוף סוף יש אלבום חדש, עם שירים חדשים, שיוצא ממני אליכם.
תודה ה׳. באהבה גדולה.
ישי.

עם צאת האלבום משוחרר מתוכו השיר - "אין לי מלבדך", סינגל שני שיצא מתוך 11 שירים באלבום החדש.

מילים: ישי ריבו וחנה שפיגל.
לחן: ישי ריבו ואמיר אלייב.
הפקה מוזיקלית: מאור שושן.

ניתן לשמוע את האלבום המלא במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות

קישור לקובץ בגוגל דרייב


8 תגובות:

  1. איזה שיר מהמם!!! סוף סוף ריבו הוציא אלבום
    אין על ריבו!!!!!!!

    השבמחק
  2. איפה אני יכולה להוריד את האלבום של ריבו???

    השבמחק
  3. שרוףףףףףףףףףף על ישי איזה שיר מרגש

    השבמחק
  4. הגיע הזמן שהוא יוציא אלבום לא?!?!
    סתםםם
    יצא נדיר השיר הזה👑👑

    השבמחק
  5. אפשר את שאר השירים באלבום?

    השבמחק
  6. אין עליך ישיייייייי
    חולה עליייךךך
    השירים שלך תמיד על רמהההה♥️♥️♥️

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק אין ישי חיים שלי בלבבבבבב

      מחק
  7. אני חולה על ריבו אין עליו בעולם!!!!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.