יום שבת, 28 בספטמבר 2024

זאנויל ויינברגר - מן המיצר

לחן חדש של ראש הישיבה: זאנוויל ויינברגר ומקהלת מלכות בביצוע מרגש - מן המיצר

לקראת ימים הנוראים החליטו בישיבות 'תפארת ישראל' להוציא לאור את לחנו של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ישראל מאיר דרוק אשר הולחן על מילות דוד המלך בספר תהלים - "מן המיצר קראתי י'ה ענני במרחב י'ה".

מילים אלו שנאמרים בכל בתי הכנסת ברגע המיוחד ביותר בשנה - קודם תקיעת השופר בימי ראש השנה, משמעותיים במיוחד לראש הישיבה משום שראש הישיבה משמש גם כבעל תוקע בפני מאות מתפללים בהיכל הישיבה בירושלים, ואשר על כן הלחן מקבל משמעות אחרת.

לפניכם הביצוע המיוחד והבלתי נשכח שביצע גדול הזמר של כל הזמנים ר' זאנוויל ויינברגר לצד מקהלת מלכות יחד עם המנצח המופלג ר' פנחס ביכלר ובליווי תזמורתו של המעבד ר' יענקי לנדאו במעמד כבוד התורה - הכנסת ספר תורה שעשו ידידי הישיבה להיכל הישיבה בירושלים לצד סיום מסכת נזיקין אותו ערך ראש הישיבה במסגרת שיעורים על סדר הדף שמקליט רה"י מידי יום למערכת 'קול הלשון'.

בשיאו של המעמד הצטרף רה"י לשירה לצד מאות מבחורי הישיבות כשבראש בחורי הישיבה הגדולה 'נתיבות חיים' בית שמש. את כלל האירוע כמו אירועים דומים לקח על עצמו הרה"ג ר' אברהם אקשטיין שמפיק מוזיקלית את אירועי הישיבה ואף הפיק את הקליפ המיוחד במסירות מיוחדת.

שירה: ר' זאנויל ויינברגר.
קולות: מקהלת מלכות בניצוח ר' פנחס ביכלר.
עיבוד וליווי מוזיקלי: ר' יענקי לנדאו.
הפקה מוזיקלית: הרה"ג ר' אברהם אקשטיין.
עריכת קליפ: ר' הרשי סגל.
יחסי ציבור: בפרונט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.