יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

ישראל ג'רופי - אבא

משתף את התפילה: ישראל ג'רופי משתף שיר תפילה שחיבר מתוך כאב - אבא

רגע לפני ראש השנה ובעקבות המצב בארץ, הזמר והיוצר ישראל ג'רופי משחרר שיר של תפילה ותחנונים, מרגש במיוחד בשם - "אבא".

את השיר הוא כתב והלחין ישראל תוך כדי שהוא מתמודד עם ייסוריה הקשים של בתו הדרי ע"ה, שהלכה לעולמה בגיל 8 ממחלה קשה. השיר הוכנס למגירה ולאחר מכן ישראל התקשה לחזור אליו ולהקליט אותו.

האירועים הקשים שחווינו בשנה האחרונה, המלחמה הנוראית שהחלה בשמחת תורה ופטירת אביו של ישראל באופן פתאומי, עוררו בו מחדש את הרצון להקליט את השיר הנוגע כדי שכולנו נוכל לזעוק ולהתפלל יחד לאבינו שבשמים שיגאלנו במהרה.

על מלאכת העיבוד וההפקה המוזיקלית המלטפת הופקד המעבד מנחם מוניס שהצליח לבטא באמצעות הצלילים את האווירה המדויקת עליה חשב ישראל.

"את השיר כתבתי והלחנתי כשהדרי הייתה שוכבת בבית החולים", מספר ג'רופי, "זה שיר שפשוט פרץ לי מהלב. הייתי חוזר הביתה בלילה מבית החולים ומרוב כאב ובכי לא הייתי מסוגל לסיים את המילים. אני מודה לה' שהצלחתי לבטא את הכאב והתפילה שלי בשיר ומקווה שגם אתם תחושו את הזעקה שבו".

מילים ולחן: ישראל ג'רופי.
עיבוד מוזיקלי: מנחם מוניס.
קולות: מנחם מוניס וישראל ג'רופי.
יח"צ: מענדי קורנט.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.