יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

שמואל פרדניק - הריני

הכל כרצונך הטוב: שמואל פרדניק בשיתוף פעולה עם ארגון 'תודה לך השם' מגישים שיר חדש של ביטחון בה' - הריני

הזמר והיוצר המצליח שמואל פרדניק, מתארח בפרויקט המוזיקלי של הארגון 'תודה לך השם' בסינגל־קליפ חדש ומלא באנרגיות חיוביות - "הריני".

רבי נחמן (שיחות הר"ן ב) מלמד אותנו על הכוח העמוק של אמונה שלמה בה' יתברך. זו דרך פעולה חיונית למסור את כל הפעולות, ואפילו הדאגות שלך, לרצון ה'. על ידי מסירת הכל עליו, אתה משחרר את הנטל מכתפיך. אין צורך לדאוג או להטיל ספק בעצמך, כי כבר מסרת את התוצאה לזה שיודע מה הכי טוב בשבילך.

האמון העמוק הזה משחרר  מהחרדה שאנו חווים כשאנו מבינים שאיננו שולטים בכל דבר. אם ה' רוצה תוצאה שונה ממה שדמיינת, אתה יכול לקבל זאת בשלווה, בידיעה שזה בדיוק מה שלטובתך האמיתית.

לבטוח בה' בכל ההיבטים של חייך, גדולים כקטנים, מאפשר לך לחיות בתחושה של רוגע וודאות, ללא הלחץ לנסות כל הזמן לשפר ולנהל את חייך בצורה טובה יותר. בכניעה להבנה זו טמונה הדרך לשלווה פנימית אמתית, לזרום עם רצון ה', בידיעה שהכל יקרה כפי שצריך.

הרב ארי פרקש עורר במלחינים - האחים בלומשטיין והמפיק איזי דריהם, את ההשראה להפוך את הרעיון הזה לתפילה מוזיקלית, אותה תוכלו לומר - "שהכל יהיה כרצונך, כי טוב רצון ה' יתברך".

לחן: האחים בלומשטיין ואיזי דריהם. (והלחן של השיר "טוב לי תורת פיך").
הפקה ועיבוד מוזיקלי:  איזי דריהם.
הקלטת קולות: שמואל פרדניק.
וידאו קליפ: מתי שריקי.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

לצפיה בקליפ:


ציטוט מתוך שיחות הר"ן, שיחה ב:

טוב מאד להשליך עצמו על השם יתברך ולסמוך עליו.

ודָרכִּי, (של ר' נחמן) כשבא היום, אני מוסר כל התנועות שלי, ושל בני והתלויים בי על השם יתברך, שיהיה הכל כרצונו יתברך, וזה טוב מאד. גם אזי אין צריך לדאוג ולחשוב כלל אם מתנהג כראוי אם לאו, מאחר שסומך עליו יתברך. ואם הוא יתברך רוצה בענין אחר הוא מרוצה להתנהג בענין אחר כרצונו יתברך.

וכן כשמגיע שבת או יום טוב, אזי אני מוסר כל ההתנהגות וכל הענינים והתנועות של אותו השבת או היום טוב להשם יתברך, שיהיה הכל כרצונו יתברך. ואזי איך שמתנהג באותו השבת ויום טוב שוב אינו חושב וחושש כלל שמא לא יצא ידי חובה בהנהגת קדושת אותו היום, מאחר שכבר מסר הכל להשם יתברך וסמך עליו יתברך לבד.

מילות השיר:

ריבונו של עולם הריני בידך
עשה בי כרצונך

שהכל יהיה כרצונך

כי טוב טוב רצון ה' יתברך

טוב לי טוב טוב לי
טוב לי טוב לי לי טוב

הריני משליך עליך
כל תנועותי מחשבותי רצונותי דיבורי ומעשי
שהכל יהיה כרצונך

תגובה 1:

כל תגובה תפורסם רק לאחר בדיקה, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

נא לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. לא נאשר תגובות כאלו.