יום שבת, 1 בפברואר 2020

שרולי ברונכר & נתנאל ישראל - בא לי גם


הם חתומים על שורת להיטי פופ, הם ידועים כאלה שתמיד יביאו למוזיקה היהודית טוויסט וחדשנות, אבל הפעם הם לוקחים את זה שלושה צעדים קדימה.
צמד הפופ היהודי שרולי ונתנאל נוטלים את הז'אנר המוסיקלי הכי נפוץ כיום בעולם - טראפ היפ הופ, ומנגישים אותו לעולם הערכים היהודי.

"עד כמה שידוע לנו, אנחנו הראשונים במגזר שעושים מוסיקה כזאת" מספרים השניים "ואנחנו תמיד אוהבים להביא לקהל שלנו משהו שונה, חדש וייחודי, מבלי להתפשר כמובן על התוכן הערכי".
בטראק הגרובי מדברים השניים על תרבות ה'בא לי גם' שמשתלטת על כולנו.

"הרצון התמידי הזה לעוד ועוד, גורם לאנשים לעיוורון מוחלט. ואנחנו צריכים לזכור ולהבין שבורא עולם כבר נתן לנו את כל מה שאנחנו צריכים... אז הגיע הזמן להפסיק עם כל הבא לי גם".

הסינגל מלווה כרגיל בוידאו קליפ מיוחד. ויש עוד הפתעה, כשהפעם שרולי האמון על העיבודים, חובר אל נתנאל במיקרופון ונותן קטע ראפ כפול.

מילים ולחן: שרולי ברונכר ונתנאל ישראל.
עיבוד תכנותים ומיקס: שרולי ברונכר.
קולות: יונתן לברון.
הוקלט ובושל באולפן של שרולי.



לצפיה בקליפ:


291 תגובות:

  1. תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. למה השיר לא עובד אאווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףף ףףףףףףףףףףףףףףףףףף(נטפרי)

      מחק
    3. מההההההה עווווווווווובבבבבבררררררררררר??.???? בכלל לא יפה❌❌🆗😞😭😕😕👎👎

      מחק
  2. בדרך כלל אני לא אוהבת לכתוב תגובות לא טובות אבל עכשו הגזמתם מה זה מוזיקה חילונית אני לא יתן לילדי לשמוע כזה שיר סליחה אם פגתי אבל זאת האמת

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הכבוד כל מילה פנינה מחזיק לך אצבעות

      מחק
  3. אחלה שיר כל הכבוד אין עליכם

    השבמחק
  4. ממש חבל שהמוסיקה היהודית יורדת לרמות כאלו

    השבמחק
  5. שיר מטורף פשוט כל שיר יותר יפה מהשני
    אג"ב יותר יפה השירים שלכם מאשר קאברים
    בהצלחה לכם

    השבמחק
  6. וואי וואיי
    הגזמתםם!!!
    סורי אבל זה נשמע חילוניי לגמריי
    אני ממש אוהבת את השירים שלכם אחד אחד אבל עד כאן

    השבמחק

  7. באמת לא מתאים
    זה שירים יפים למועדונים לא לציבור שלנו
    אני אוהב מוזיקה חדשה ורעננה
    אבל באמת כמו שאמרתם עד כאן
    זה מחלחל לנשמה שלנו
    הם זוג חמוד אבל שיתאימו את עצמם לציבור החרדי
    אתם מדמיינים את השיר הזה בקול חי מיוזיק.... חח
    בחיים לא
    אז נשמח מאד באמת! לשירים חדשים!! מחכים
    אבל קצת שונים

    השבמחק
    תשובות
    1. אחמד-לך-תעשה-חמוצים-ותשמע-את-לואי-עלי-אחיך

      מחק
    2. צריך שהיה את כל הסגנונות אי אפשר להתחשב בכולם

      מחק
  8. אני רוצה שתגיעו למקנה שתפסיקו לרשום שהם לא מתאימים לציבור שלנו אין על זה בכלל שאלה כי הם לא שייכים למגזר שלנו סוף פסוק נקודה...........

    השבמחק
  9. אני אוהב מוזיקה כזאת אבל אפשר להכניס תוכן קצת יותר יהודי לא על שמש ושטויות בתקווה להבנה

    השבמחק
  10. שימו לב שתגובות לא ראויות ימחקו.
    אפשר וניתן לכתוב ביקורת אבל שזה יהיה בצורה מכובדת, ומכבדת הן את הזמרים והיוצרים והן את האתר.
    תודה.

    השבמחק
  11. שיר ממש לא יפה ולא מתאים בכלל לציבור החרדי יש לכם שירים יותר יפים וחבלללל.....

    השבמחק
  12. שיר מאוד יפה וכן הקליפ מיוחד הדור הבא!!

    השבמחק
  13. זה באמת נכון השיר פחות מתאים לציבור אבל שכל אחד ישמע מה בלו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך אבל שיר ממש יפה וגם קליפ סטייליסט.
      נ.ב.למי שלא מבין.
      ושרולי ונתנאל עדיף שתוציאו שירים כאלה במקום
      שכל הסתומים האלו ישמעו היפ הופ גויי.

      מחק
    2. סוף סוף מעלים כאן טענות נכונות והגיוניית .
      הי חברים לא להסתער עלי זו דעתי ...

      מחק
    3. שכל אחד ישמע מה שבא לו אי אפשר לומר לכל אחד מה לשיר
      כולם צודקים מי שזה מתאים לו שישמע מי שלא שלא ישמע וכל אחד עם הדרך שלו
      צריך לכבד כל אחד

      מחק
  14. לא מצליח להוריד גם בשלוש נקודות

    השבמחק
    תשובות
    1. תפעיל את השיר חכה שהוא יתנגן ואז תוריד.

      מחק
  15. לא יודע מה אתם מדברים זה שיר מאוד יפה ולמי שיש בעיות שלא ישמע👍
    %💯🎶🎵🔊🎧🎹🎻🥉

    השבמחק
  16. שרולי נתנאל אין עליכם אחלה של שיר שרולי הראפר הבא של הדור חבל שאתה נזכר עכשיו תוציאו עוד שירים עם קטעי ראפ מטורפים שכאלו אההה ואם מישהו יודע אם מה שרואים בקליפ שהם קופצים לתוך בור אם זה אמיתי או לא אשמח אם ישאיר תשובה תודה רבה ואין כאלה שירים של החיים בוא נראה מה יהיה לפני פורים נראה לכם שיש למה לצפות????

    השבמחק
  17. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף למה נט פרי חוסמים את הצפייה של הקליפ הזה בא לי לראות אותו מי עוזר לי פליזזזזזזזזזז

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. אני יכולה לשלוח לןך את הקליפ אם עדיין לא השגת

      מחק
    3. איך תשלחו לי אני התייאשתי כבר
      חחחחח
      הוא שווה את זה כי בדרך כלל הקליפים להם משעממים שרולי עומד ומתופף ונתנאל צורח

      מחק
    4. גם-לי-יש-נטפרי-והם-פשוט-חונקים

      מחק
  18. מה המשמעות של השיר שילך לים

    השבמחק
  19. מה הסיפור של שני ה'חרדים' שרוצים להראות חילונים תרתי משמע- גם בביגוד וגם בשיר זה המתיימר להיות חילוני.
    חלאס!

    השבמחק
  20. למה נתנאל מגמגם בגם גם

    השבמחק
  21. שרולי ונתנאל היקרים אם אתם עכשיו קוראים את זה אז תידעו לכם שאין עליכם פשוט כל שיר שלכם שיוצא אני בין הראשונים שידע לשיר אותו חולה עליכם

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזקאי מקצועי17 במאי 2020 בשעה 7:37

      אני ממש דמעות אל תגזים זה רק שיר אבל לא אומנות אומנים הם לא יהיו אין להם את זה

      מחק
  22. אין עליכם תידעו שהמנגינות שלי בפלאפון זה שירים שלכם אל תיחסו לכול המשועממים שרושמים שתתחילו להוציא שירים משלכם

    השבמחק
    תשובות
    1. חולה על התגובה שלך אפילו שאני כתבתי אותה

      מחק
  23. משעמם לי ואין לי תגובה לכתוב

    השבמחק
  24. יש לי כמעט את כל השירים שלכם אין עליכם

    השבמחק
  25. לכל הבכיינים זה סבבה של שיר ואם אתם יותר טובים אז בבקשה תוציאו שירים ונראה כמה צפיות...

    השבמחק
  26. גם אני מסכים עם האנונימי

    השבמחק
  27. התחלתם אם שירים על רמה על שבת על שמחה אבל עד כאן זה כבר תת רמה

    השבמחק
  28. הי אנונימי אני לא יודע לשיר אבל גם לא מנסה לעלות שירים עם הם לא יודעים לשיר אז שבבקשה יפסיק

    השבמחק
  29. בבקשה תעלו רמה !!!!
    ודחוף
    מה זה השיר החילוני הזה

    השבמחק
  30. מנסים להכניס בכחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לאנשים מוזיקה חילונית
    נמאס!!!!!!!!!

    השבמחק
  31. "טוב" שהצלחתם לקשר את השיר גימגום הזה לבורא עולם

    השבמחק
  32. איזה ראפ מגניייייייייייייייייייייייייייייייייב!
    תמשיך כך, שרולי, יש לך עתיד גדול!
    LOVE YOU!

    השבמחק
  33. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  34. רציתי להגיד לכם שהפעם ממש הגזמתם השיר מתחת לכל ביקורת אני א מבין למה כל הזמן אנחנו אלה שצריכים לחכות את החילונים שגם כך צוחקים עלינו שכל שיר חילוני מחליפים לו כמה מילים והופכים אותו ל"חרדי" השיר חסר ערך
    רק שתדעו שכל שיר שהיה יוצא לכם אנחנו הראשונים שהיינו שומעים בדרך כלל השירים שלכם יפים מה שבטוח שאחרי השיר הזה שנשמע חילוני לגמרי שאת השירים שלכם לא נשמע יותר!
    מקווים שזו היתה מעידה חד פעמית!

    השבמחק
  35. סוף סוף שהצמד יקראו את כל זה ויתחילו להוציא שירים יפים עם תכלית ומשמעות

    השבמחק
  36. שיר בלי טעם, בלי ריח, ירדתם רמה לגמרי!!!
    שיר ששואף לאפס!

    השבמחק
  37. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  38. זה נישמע מוזיקה של כושים!

    השבמחק
  39. מושלם אהבתי תשירו שני משוגים

    השבמחק
  40. מה נסגר אן שום בהיא עם השיר הזה

    השבמחק
  41. וואו שיר מגניב זה אין על השירים שלכם כל פעם שאתם מוצאים שיר אני מחכה להבא

    השבמחק
  42. כבר שעתים לא הוצאתם שיר חדש זה הרבה זמן

    השבמחק
  43. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  44. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  45. דוד
    כל הכבוד שהסרת תתגובה
    אין עליך!

    השבמחק
  46. שיר יפה, אבל לא מתאים למוזיקה היהודית, מחכים למשהו יותר יפה, ולכל הפוגעים נא להעיר יותר באופטימיות

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן . אז נסכם בשתי מילים -אחלה צמד

      מחק
  47. לא פלא למה נט פריי חוסם הוא לא פותח סירטונים עם בנות
    והוא כנראה התבלבל וחשב ששרולי הוא בת..
    אפשר להבין אותו....

    השבמחק
    תשובות
    1. ילדה חמודה עעלק ילדה סתומה
      זה לא יפה לומר כך גם אני מבקר קצת את השירים שלהם אבל הם עושים שמח לאנשים
      ואם זה מה שאת חושבת עליו תדעי לך
      ש"כל הפוסל במומו הוא פוסל"
      והמבין יבין...

      מחק
    2. מה שנכון נכון! הוא ממש נראה בת

      מחק
  48. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

    השבמחק
  49. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם התגובה הוסרה על ידי המחבר אז למה היא נכתבה בכלל?

      מחק
    2. כי-יש-לו-פיצול-אישיות

      מחק
  50. מי פסל סהכ הסברתי לו מדוע נט פריי לא פותח לו זה הכל

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה לעשות אני ראיתי אצל בני דודים שלי ואין שום נשים למה אים חושמים

      מחק
  51. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. השיר קצבי ויפה אבל את מי הם מנסים לחכות????
      אני גם ספציפית חושבת שהשיר פחות מתאים לציבור החרדי אבל מי שרוצה שישמע ומי שלא אז לא וסהכ הם עושים קצב ושמח

      מחק
  52. סוף סוף הוצאתם עוד שירים שיר מושששששששששששששששששששששששששששש

    השבמחק
  53. אני עוד זוכר כששרולי ונתנאל הוציאו שיר היה כאן שתים או שלוש תגובות הפעם זה עלה במדרגה

    השבמחק
  54. פשוט סטטיק ובן אל הדתיים...מתפתחים של החיים

    השבמחק
  55. מה שבטוח הקצב פה יפה

    השבמחק
  56. מה נטרק עם אנשים לאיזה רמה אםשר כבר לרדת אני מתנצל אבל הם פשוט שרים שטויות מוזיקה יהודית זה ממש לא!!!!!!!

    השבמחק
  57. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  58. זוועה שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתת

    השבמחק
  59. מהה זה ? גם במקום שירים לועזיים לא הייתי שומעת את זה ל. לא מקפיץ,לא מענין,שיר עם בדיוק 2 מילים "שמש" וים חבל שאתם מתרחקים מהציבור החרדי אין לכם מקום אחר ללכת....

    השבמחק
  60. ותסתכלו על העיצוב הגרפי של השיר. ואאי איך שחבל עליכם, מאכזבים כל פעם מחדש

    השבמחק
  61. תראו קצת מוזיקליות
    כולם יודעים לעשות בומבות!!!!

    השבמחק
  62. בואו תסבירו לי מה הבעיה מי שרוצה להתלונן שישמור את התונות שלו בבטן זה אחלה שיר וגמרנו

    השבמחק
  63. איזה קנאים שיר נדירררררררררררררררר

    השבמחק
  64. ממש זוועהההה🤐🤐🤐🤐🤐

    השבמחק
  65. באמת, מה עבר עליהם, שהם החליטו להוציא כזה שיר מפגר?
    (סורי על המילה)
    מתפתחים, בסדר, אבל למה להפוך גם אותנו לכאלה עם השירים ה'יפים' האלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לאלמונית שכתבה תגובה זו אנחנו יודעים שאת בעצמך מתפתחת ועל תנסי להאשים בזה את נתנאל ושרולי סבבה מתפתחת?

      מחק
    2. איזה שטויות, שרוט ומתפתח אחד, אתה לא תגיד לי אם אני מתפתחת, שמעת מתפתח אחד שעף על עצמו ?

      מחק
  66. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  67. ואווו שיר שעושה שמח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  68. תשובות
    1. מה אתה מקנאה יא טמבל בוא נשמע אותך שר ונראה מה היו התגובות שיכתבו לך

      מחק
  69. נתנאל ישראל הוא אלוף העולם

    השבמחק
  70. אין על הקול של נתנאל ולמי שיש בעיה אם זה שיקפוץ לי הופ הופ...

    השבמחק
  71. בכל שיר שמוציאים צמד זה רואים אנו כמה לא ישיבישרע'ס הצמד הלז הזה, חבל הייתי שולח אותם לכמה שנים שילמדו את הניאואנסיים , שיבינו שזה לא מדבר אלינו המוזיקת פופ הזאת, ולא בגלל דת או משהו מהזן הזה, אלא פשוט בגלל שאנו רואים עצמינו ברמה אחרת, כלומר - מעדיף אני לשמוע קונצרט יווני של יאני או של ריצ'ארד מאשר המוזיקת דרבוקות הזו, ולא מגיזענות אני אומר זאת אלא מרחמנות, הכל אופן שרולי ונתנאל אני חושב שאתם צמד מוזיקאלי נדיר, אז אנא נצלו זאת,
    ודעו לכם שאני עוקב אחרי כל שיר שאתם מוציאים כי אני אוהב אתכם, שיהיה לכם אזייגיזונט.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה כתבתה מגילת אסתר

      מחק
    2. חחזק מאוד
      ומה אכפת לך שכתב מגילה לא רוצה אל תקרא

      מחק
  72. פיצוץ הפיצוצים!!!

    שיר מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    כל הדוסים שמתלוננים איך יש לכם מחשב בכלל
    סתומים

    השבמחק
  73. 👎👎👎👎👎👎!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  74. שיר מטורף!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    בגלל ששרולי סןף סוף שר אבל בלי נתנאל זה לא היה "שרולי ונתנאל"

    השבמחק
  75. חסר-שירים-נורמאלים

    השבמחק
  76. במקום להגיב תגובות לא יפות תציעו להם שירים והם יתחשבו בכם ויוציאו שירים יפים שאתם אוהבים אבל למה אתם מגיבים כאלה תגובות לא יפות קצת טקטטטטטטטט תכלס אני אהבתי מאד את השיר ואת הקולות שלהם אני לא יודעת מה איתכם!!!.....

    השבמחק
  77. שרולי כולם מסתלבטים עליך אבל תאמת אל תיתיחס אליהם................

    השבמחק
  78. בלי נתנאל השיר לא הלך בטוב

    השבמחק
  79. גם שאני כותבת תגובות אני שומעת את השיר ברקע אין התאבתייייי

    השבמחק
  80. זה השיר הכי נדיר שהוצאתם עד עכשיו

    השבמחק
  81. המחשב שלי מפוצץ בשירים שלכם ושל עידן בקשי שלושת הזמרים האלופים בעולם עידן בקשי,נתנאל ישראל ושרולי ברונכר

    השבמחק
    תשובות
    1. וגם רג'ה למרות שהוא שר בראפ ...
      זה גם סוג של מוזיקה יהודית טהורה .

      מחק
  82. מה הרמה של ההתכתבויות פה??????????????

    השבמחק
  83. חוסר רמההה.
    ממש אהבתי את המגילת אסתר!!
    כמה שאתה צודק! מי שפיספס שיקרא למעלה^^

    השבמחק
  84. גועל נפש!!!!
    משיר לשיר זה נהיה יותר רע
    :(

    השבמחק
  85. מתים עליהם!!!!
    אוהבים המווווווווווווון!!!

    השבמחק
  86. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  87. איזה קנאים יש פה
    נוטפת לכם הקינאה מהפה קחו טישו-תנגבו...
    מי שחי על סטיגמות בבקשה שישאר עם השירים של רבי אלטער וקרליבאך וגם-אם אתם כל כך צדיקים אז איך אתם מגיבים לשירים באינטרנט ה' ישמור-דפוקים
    כל מי שחי על סטיגמות תדעו שהילדים שלכם יהיו מסכנים ולא יסבלו אותכם גם אני גדלתי על זה ואני ממש לא רוצה להיזכר בדרך הגרועה הזאת...

    השבמחק
  88. פשוט אחלה של שיר מי שמבין את המילים של השיר לא יאמר כך על השיר אין כמוכם שרולי ונתנאל תמשיכו כך

    השבמחק
  89. למנהלי האתר היפה הזה תודה רבה מראש
    יש לי שאלה אם אפשר לענות לי עליה בהקדם
    האם מותר הילכתית להוריד באם פי 3 שירים מאתר זה אשמח לתשובה ותודה על הכלללל
    חסויהה

    השבמחק
  90. אריאל ברודמן מת עליהם

    השבמחק
  91. הזה מעצבן שנטפרי חוסם את הקליפ

    השבמחק
  92. למה נטפרי לא מורידים את זההההההההההההה

    השבמחק
  93. ואי מנהל האתר אתה מה זה צודק נרשמתי לקבלת תגובות לצייל וקבלתי תגובות מה זה גסות קללות וכו'

    השבמחק
  94. פשוט קורע לראות את התגובות חחחחחחחח

    השבמחק
  95. למה אני לא מצליח להתחבר בנטפרי?

    השבמחק
  96. אני לא מאמין עד איפה הדרדרתם

    השבמחק
    תשובות
    1. שירה אור שרגא24 במאי 2020 בשעה 7:47

      איזה רע אתה אגון אנומימי נסה לפרגן אחי זה בחינם 😃😃😃

      מחק
  97. הגזמתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    השבמחק
  98. מזה צריך להיות? ממש מוגזם!!!

    השבמחק
  99. שרולי אתה אלוף כמה עולה לעשות איתך שיר

    השבמחק
  100. נתנאל מאמי שלי אין עליך הקול שלך תותח
    ואלה שמנסים לכתוב עליך שטויות אל תתיחס אליהם
    אוהבים אותך ואת שרולי

    השבמחק
  101. מעצבןןןןןן! אי אפשר להוריד! "כשל רשת"! תעשו משהו!

    השבמחק
  102. כמה תגובות! זה באמת שיר יפה אבל-הגזמתם!!!!!!!

    השבמחק
  103. קליפ יפה שרולי ביצועים מגניבים וגרפיקה טובה

    השבמחק
  104. חחח
    לא נרגענו
    שיר עתיק
    מה נזכרתם??

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.