יום רביעי, 5 בפברואר 2020

יעקב קליין - מודה אני


ר' יעקב קליין - סופר, מוזיקאי ומחנך, הוציא ספרים, ומוסר שיעורים בענייני חסידות, מאמריו ושיריו, מתפרסמים במגוון פלטפורמות באתרים, עיתונים ועלונים שונים. במקור התגורר בשיקגו וכעת בירושלים.

"מודה אני" - סינגל חדש אותו הלחין וכתב ר' יעקב בהשראת הסברו של בעל האוהב ישראל מאפטא (ר' אברהם יהושע העשיל מאפטא זיע"א) למילות התפילה "מודה אני".
כשהרבי מאפטא היה אומר מודה אני, זה לקח זמן רב כיון שכשאמר את המילים 'מודה אני' היה מתבונן שעה ארוכה ושואל את עצמו - מי זה 'אני'?, וכשהגיע למילה 'לפניך' היה מתבונן עוד שעה ארוכה וחושב מי זה 'לפניך'? ולא היה זז ממקומו עד שהרגיש שהבין והחדיר לעצמו את המשמעות של המילים.

עיבוד והפקה מוזיקאלית: מנדי פורטנוי.
מיקס: מנדי פורטנוי ובן וואליק.


להורדה משרת גוגל דרייב לחץ כאן

תגובה 1:

  1. יייייפפפפפפפפהההההההההההההההה😍😍😍😋😋😋

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.