יום שני, 10 בפברואר 2020

אברהם שלום - עד אליך


טקסס, ירושלים, ומאדים.
הזמר והיוצר אברהם שלום סוגר ופותח מעגל בסינגל ביכורים – "עד אליך".

הוא כותב ומלחין בעצמו, ואת הקליפ המרהיב והמושקע יצר בחברת המשפחה. ואיך ישי ריבו ואהרן רזאל קשורים?! הכירו את אברהם שלום, הקול החדש במוזיקה היהודית-ישראלית.

הוא נולד ביוסטון טקסס שבארצות-הברית, ועלה לישראל בגיל צעיר. הוא החל לכתוב ולנגן דרך החיפוש והשיטוט בתפר בין ירושלים של מעלה לבין ירושלים של מטה וכיכר החתולות. הוא חמוש בקול חם ובאישיות מלאת חן ובסגנון מוזיקלי חוצה מגזרים.

"עד אליך" - הוא סינגל הביכורים של אברהם שלום, שיר בו הוא מנסה לתאר את תחושותיו של האדם המחפש, התוהה והמשווע למקום השלם שלו בעולם, חיפוש שתמיד יוביל לחיפוש נוסף ומעמיק יותר בדרך לחקר האמת.

לאברהם חבר המעבד והמפיק המוסיקלי מאור שושן שהפליא בעיבוד והפקה מוסיקלית אשר גורמים למילים לשייט, לחדור ולהתנחל בלבבות. כשמי שליווה את ההפקה המוסיקלית מתחילתה ולכל אורכה ביעוץ ובהכוונה הינו חברו הקרוב של אברהם, ישי ריבו שאף משתתף בקליפ לצד אמנים מפורסמים נוספים.



לצפיה בקליפ:

13 תגובות:

  1. שיר מושלםםםם!!!
    וגם הקליפפ יואווו...
    אין דברים כאלה!!!!!

    השבמחק
  2. שיר יפה מאוד עם מסרחזקקק שכוייח
    תמשיך כך אני אוהבת

    השבמחק
  3. מצטרפת
    מאד נהניתי
    a103shapiro

    השבמחק
  4. איזזה קליף אבל אין על ישי ריבו

    השבמחק
  5. איזה יופי של שיר
    שיר מקסים

    השבמחק
  6. יואוו@
    איזה שיר אמאלה
    אני שומעת ברצף מהבוקר
    מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם
    תוציא עוד!!!!
    מתאים כלכך לימים האלו
    נופלים עלינו טילים והשם שומררררררררררר
    תודה לך!!!

    השבמחק
  7. שלום "שלום" !!!
    קוראים לי מני גרין -
    ואין לי הרבה מה לומר נוכח שיר כזה, דע לך שאני מבחינתי הייתי מדרג שיר כזה בשיר השנה, ומניח אותו במקום ראשון לפני "הלב שלי" , ודע, כי יותר ממה שנהנתי מקולך הערב נהנתי מהכתיבה של המילים כי אני רואה שהכותה עבר תחושה שהשרתה עליו השראה מהפנטת שהצליחה להוליד את השיר הזה, ואני רואה אותך אני רואה את ההשראה הזאת, כי אני בעצמי גם מרגיש תחושות קרובות לאלו, ורואה אני שאתה שותף לחוויות אלו,
    אשריך אברהם , אני חייב לומר לך שהתחלת את העולם המוזיקלי שלך ברגל ימין ענקית.
    כל טוב

    השבמחק
  8. שלום "שלום" !!!
    זה מני גרין,
    אני לאחרונה כתבתי שיר שבעיניי הוא מפעים ומדהים, והשיר מדבר על חיפוש האדם את עצמו, ואשמח מאד אם זמר ואמן כמוך יבצע אותו, אשמח מאד אם תיצור איתי קשר דרך הפורום הזה כך שאני יצור איתך קשר בהקדם

    השבמחק
  9. שיר מהמם בטרוף אין עליך מחכים לעוד אחד

    השבמחק
  10. שומעים שהשיר נכתב ברגש, מתוך הלב! מחכים לעוד שירים כאלו!!!

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.