יום רביעי, 26 בפברואר 2020

שרולי ברונכר & נתנאל ישראל - תפילין


בעקבות סערת התפילין שטלטלה את המדינה בשבועות האחרונים, צצו אינספור יוזמות וקריאות מבורכות לחיזוק המצווה.

צמד הפופ היהודי שרולי ונתנאל, החליטו לחבור לפרויקט התפילין המיוחד שמריץ שדרן הרדיו עמירם בן לולו, ולכתוב שיר מקפיץ ומרגש בו זמנית על התפילין, ועל הקשר המיוחד שהן מביאות לכל יהודי עם בוראו.

אבל זו רק ההתחלה.
כדי להגיע באמת לליבו של כל יהודי, הם ביקשו מהציבור הרחב לשלוח סרטונים קצרים שלהם מניחים תפילין.
"זה בעצם הרגע הכי אינטימי ואמיתי בינך לבין אבא שבשמיים" מסבירים הצמד "קיבלנו מאות סרטונים מכל הגילאים, וביניהם לא מעט סלבריטאים מהמגזר הדתי והחילוני כאחד"
את כל הסרטונים הם צירפו יחד לקליפ אחד מרגש ומלא באהבת ישראל ואהבת הבורא.

מילים ולחן: שרולי ברונכר ונתנאל ישראל.
עיבוד תכנותים ומיקס: שרולי ברונכר.
קולות: יונתן לברון.
עריכת וידאו קליפ: שרולי ברונכר.
ניהול מדיה: אסתי אדרי.



לצפיה בקליפ:


67 תגובות:

  1. פישששששששששש איזה שיר אני רואה שהתגובות שלנו בשירים הקודמים השפיעו על השיר שפו שרולי ונתנאל
    תמשיכו כך ותיישמו את השיר לא לשכוח להניח תפילין

    השבמחק
    תשובות
    1. אוווווווווףףףףףףףףףף הנטפרי חוסם את הקליפ😡😡😡😡😡
      אבל השיר מהמםםםםםםםםם😄😄🤣🤣👌👍👏👏 תמשיכו להעלות שירים יפים🎹🎙🎤🎧🎷🎺🎻🎸📯🎶🎵🥁

      מחק
  2. נכון.
    דוקא רואים אותם בקליפ מניחים תפילין.
    נו, לפחות זה שיר יותר נורמטיבי מהשיר הקודם.
    כל הכבוד, צמד!
    אם תמשיכו בשירים מהסוג הזה, יהיו לכם פי 2 מעריצים!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון!!!!!!!
      פתאום אני מתחילה להעריך!!!
      חבלזז
      כל הכבוד!!
      התגובות שלנו אכן הועילו
      אין עליכם

      מחק
    2. סוף סוף שיר יפה...

      מחק
  3. אחלה שיר מקפיץ וזורם תמשיכו להצליח!!!

    השבמחק
  4. לא אהבתי בכלל.
    לפעמים זה נראה שהם ממציאים מילים כדי להוציא מזה שיר
    רק הטרקים שבאמצע יפים

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. איש "חמוד" אם יש לך טיפה של טאקט אז אל תגיד כזה דבר וחוץ מיזה שזה שיר מההההההמם!!!!!!!!!

      מחק
    3. נכון דוד כהן טועה ובגדול!!!

      מחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. איזה שיר טיל שרולי ונתנאל יא תותחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תותחים הם שרים כמו מלפפונים

      מחק
  7. איזה גברים התגובות כאן גרמו לכם משהו י,אלופים

    השבמחק
  8. פתוח בנטפרי ? יאלה תפיצו במיילים מגיע להם טיפה הערכה אז לפחות זה .

    השבמחק
  9. למה תמיד הקליפים שלהם בנט פרי חסומיםםםם
    מעצבןןןןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
  10. איזה שיר מווווווווווווווווווווווווווווווווווששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  11. נח......מד
    לאחרונה השירים שלהם לא משהו😒😒😒😒

    השבמחק
  12. עצה קטנה לי אליכם תרשמו לפני מילים ,ותרחיבו את המילים בשיר
    לא רק לחזור על הפזמון כל הזמן ...
    שיהיה קטע מענין .

    השבמחק
  13. לדוג'
    שאם אני הייתי מוציא שיר, על תרבות הבא לי גם .זה היה הולך ככה
    אני כל הזמן מחפש ולא מוצא
    כל הזמן רוצה
    מה יהיה עם זה
    אנא אבי עזור לי
    לא יודע
    איך יוצאים מהמבוך הזה
    בין קודש לחול אני חי
    וזה קורה
    שקצב כאן עולה -אתה חי על הקצה..
    אז נרקוד פה כל הלילה לילה לילה לילה
    כמעט סימנו לבלבל את השכל
    כמעט סימנו לתת
    איך אומר שוקי סלומון-טוב חייב לזוז ...






    השבמחק
  14. איזה גברברים שווים

    השבמחק
  15. השתפרתם פלאים מאז השיר בא לי גם...
    השיר קרוב לאלוקים ואם מסר שמועבר...
    תצליחו

    השבמחק
  16. באמת התגובות הזיזו משהו
    טוב שהישתפרתם
    תמשיכו להוציא כאלו שירים

    השבמחק
  17. שלום צדיקים ותודה על השיר. אפשר את המילים? רוצה לפתוח בזה בשיעור בכיתה

    השבמחק
  18. אין עליכם שרולי ונתנאל תמשיכו להוציא עוד שירים ואני מקווה שתוציאו שיר לפורים

    השבמחק
  19. שלום מדבר אני מני גרין , ואני כתבתי כמה שירים , והייתי שמח אם מישהו היה מבצע אותם, ובוודאי הייתי שמח שצמד כמוכם היה מבצע את שיריי, אמנם שירים אלו הם פחות מהז'אנר הקופצני אלא הוא יותר עדין, וחושבני ששירים אלו יותר מתאימים ללחן ישראלי [קלאסי], ולכן אם בא לכם על זה תיצרו איתי קשר דרך הפורום הזה וכך אני אתקשר אליכם בהקדם האפשרי.
    ואני מדגיש שוב ששירים אלו הם לא מתאימים ללחן קופצני וכ"ש שלא לטראנסים, [זה יותר כמו השיר של עידן רייכל ששרתם - הכל עובר].

    השבמחק
  20. נטפרי המפגרים חוסמים את הקליפ 🖓😠😠

    השבמחק
  21. אין עליכם מטורף אוף זה חסום
    סוף סוף משהו יותר יהודי

    השבמחק
  22. השיר מדהים... והמילים עשר!!!

    השבמחק
  23. לפחות משהוא של יהדות

    השבמחק
  24. לפחות הם מניחים תפילין מה אתה רוצה

    השבמחק
  25. ניראה לי שגם זה לא

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שראיתי את הקליפ אני יכול להיות רגוע שלפחות פעם אחת בחיים הם הניחו תפילין...

      מחק
  26. סוף סוף שיר בלי גימגומים(בלי גם גם גם גם גםגםגםגם בבבבבלי גם)

    השבמחק
  27. אחלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  28. שיר טוב!!!!
    השיר הקודםם היה תותחחח
    ברור שמסוג אחר.....

    השבמחק
  29. איזה התקדמות!! עליתם דרגה...;
    שתמשיכו לעלות בדרגות..;)
    אוהבים אותכם ככה!

    השבמחק
  30. דרך אגב אנשים אוהבים שירים עם משמהות. והנשמה שלהם מתחברת יותר לשירים האלה שמתם לב?

    השבמחק
  31. יפה אבל מה זאת הגאוה הזאת

    השבמחק
  32. כל פעם בתחילת השיר שרולנתנל

    השבמחק
  33. חברה דיי עם הביקורות, אתם מגזימים יותר מידי, אןלי לא שמתם לב אבל מצב הקורונה מעדכן אותנו ברמת בן אדם לחבירו שלנו, אז מה זה כל היחס לצמד הנפלא הזה??

    השבמחק
  34. שיר מטורף אין עליכם אלופים!!!

    השבמחק
  35. שיר יפה אבל למה נטפרי חסמו את השיר יש שם נשים?

    השבמחק
  36. אתם מניחים תפילין כל הכבוד אוהב אתכם מאת מנחם מנדל החבדניק

    השבמחק
  37. שיררררר אלוףףףףףףףףףף מטורףףףףףף אין מילים תוציאו עוד מלאאא שירים כאלה כמעט לא שומעים את הקול של שרולי חבל על הקול שלך הוא פשוט שלמותתת תשתמש בוווווו אני אשמח לשמוע אתם אלופים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  38. נטפרי חוסם את הסרטון באסההההההההה

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.