יום שני, 10 בפברואר 2020

ייטב דאלי - סדקים


אחרי סינגל בכורה מוצלח שזכה להשמעות רבות, ממשיך הזמר ייטב דאלי עם סינגל שני בדרך לאלבום בכורה.

"סדקים" - בלדה שקטה אותה כתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקאלית המוזיקאי דור ברין.

פסנתר, קלידים ותכנותים: דור ברין.
גיטרות, בס: מיקי אביעוז.
תופים: ניר סגל.
מיקס ומאסטרינג: jordan Schultz.
הוקלט באולפני דור ברין.
צילום Liran Maimon – photographer.
עיצוב עטיפה וקליפ מילים: - More מור לחיאני.
להזמנות אירועים ומופעים: 058-732-8388



מילים:

אתה יודע כבר ניסיתי את הכל
וקצת פחדתי אם ללכת
שנים שקצת עטפו את הכאב
זה מה שעושה הזמן.

אז בוא תגיד לי מה נשאר
רק סדקים מהעבר
ששוברים לי את הלב בלילה
שכבר אין כאן אף אחד.

אז בוא תראה עבר קצת זמן
זה אני שהשתנתי בשבילך כל פעם
אל תגיד כבר מאוחר
לא רוצה יותר לחשוב על העבר
שברים שברים על הרצפה
עוד שניה הלילה יורד עלינו
אז בוא תגיד לי שנגמר, בוא תגיד
בוא תגיד לי שנגמר.

וכמו תמיד הזמן כיסה את העצבות
כמעט כמו השלכת
גם הילדות הרחוקה זאת שברחה
תפסה אצלי מקום בלב
אז בוא תגיד לי מה נשאר
רק זכרונות מהעבר ששורפים לי את הלב
בלילה שכבר אין כאן אף אחד.

10 תגובות:

  1. שיר מושלם
    זה לא שיר חילוני הוא מוכר לי זה של מור

    השבמחק
  2. שיר עם מנגינה מאלפת והקול מושלם
    לא מובן על מה השיר מדבר

    השבמחק
  3. יש משהו בתחילת הפזמון שמזכיר את מור אבל רק הקטע הזה... וזה שיר שמדבר על הקשיים שלו ומדבר עם השםם...

    השבמחק
  4. אתה אלוף איןעליך שירים מהממים

    השבמחק
  5. שומעים אליך רק בגלל גיסך

    השבמחק
  6. הקול שלך מהמם!!!!!!! אין דברים כאלה!!!!!!!
    מתנה משמיים והמקצועיות מדהימה.
    מה הקשר גיסו?????
    מחכים לעודדדדדדד

    השבמחק
  7. זמר טוב והשיר ממש יפה
    זה המושיקו מור החרדי
    בקיצור זמר טוב

    השבמחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.