יום רביעי, 13 במרץ 2024

מתתיהו, אפיקו-מן, אלכס קלייר - במושב האחורי של העגלה (Back of the Wagon)

לקפוץ לעגלה: הכוכבים הבינלאומיים מתתיהו ואלכס קלייר בסינגל חדש ומלהיב - במושב האחורי של העגלה

צוות הארגון 'תודה לך השם' מגישים סינגל חדש בשיתוף פעולה עם כוכבי הזמר הבינלאומיים מתתיהו מילר, אלכס קלייר ואפיקו-מן, שיר מחזק ומלהיב בעבודת ה' - "במושב האחורי של העגלה" (Back of the Wagon).

היכנסו לעגלה, חיו את חיי הבעש"ט.

הבעל שם טוב נודע במסעותיו בהן ביקר יהודים בכפרים רחוקים ברחבי אוקראינה. לעתים הוא היה מזמין חלק מתלמידיו להצטרף אליו למסע כדי לקרב יהודים ולהגביה ניצוצות, באמצעות מסעות מדהימים בעגלתו הקדושה, שהונחתה יותר על ידי ההשגחה העליונה, מאשר על ידי העגלון הנאמן אלכסי.

האמת היא, שכולנו יכולים להיות שותפים לנסיעה "במושב האחורי שֶׁל העגלה של הבעל שם טוב!".

הדרך נמשכת קדימה, מארג רחב של אירועים בלתי צפויים, אך בליבו של החסיד, אין פחד. רק הידיעה שהוא במסע המונחה על ידי משהו גדול יותר ממנו. אנו נוסעים בעגלת הבעל שם טוב, שם היעד קיים בכל צעד שבדרך, שם כל רגע ניסי שזור עם הגשמי.

הבעל שם טוב לימד אותנו שחלק אלוק חי בתוכנו. הוא הראה לנו שדרכו של ה', הפרושה מראשית הבריאה, עוברת בכל רגע ורגע מחיינו. לחיות חיי הבעש"ט, פירושו לצעוד אל אחורי אותה עגלה, לוותר על השליטה, ולמצוא חירות במסע המתגלה מאליו.

אנו נישאים תמיד על ידי לימודיהם של הצדיקים, על כנפי אהבתו של ה'. כשאנו מאוחדים יחד, מחוברים לאמונה, אנו עומדים בפני כל סערה. הרים מזדקרים ועמקים משתפלים, הנוף משתנה עם הרוחות - זוהי עבודתנו הקדושה. הגשר השבור, החום הלוהט, הגשם המטפטף - הם מעצבים אותנו ומזכירים לנו, שאנו לעולם לא באמת לבד.

עגלה זו, המסמלת את כנפי הנשרים של המשיח, מביאה אותנו במהירות אל הגאולה הסופית. אך הגאולה מתחילה כאן ועכשיו, על ידי שנעריך את רצונו של ה', ובהפנמת הכוונה האלוקית לחיינו.

חיי הבעש"ט הם החיים הטובים ביותר. חיים של אמון, שמחה ומציאת הקדושה בכל פיתול בדרכנו.

אז בואו, עלו על העגלה! הניחו לתורת ה' להיות המצפן, והניחו לחכמת הבעל שם טוב לפנות את דרככם. חבקו את המסע, כי הוא היעד. חבקו את הבלתי צפוי, כי שם תמצאו את ה'. חיו חיי הבעש"ט - חיים מלאים באמונה, אהבה, והפוטנציאל האינסופי הממתין בעגלה המופלאה הזו.

פארברנגבל סטודיו - מנדי פורטנוי.
שירה: מתתיהו, אפיקו-מן ואלכס קלייר (Matisyahu, Afiko.man & Alex Clare).
הקלטות, עיבוד והפקה מוזיקלית: מנדי פורטנוי.
גיטרות, יוקלילי (Ukulele): נועם בורג חרגול.
עריכת קליפ: MatiSHRIKI סטודיו.
עיצוב עטיפה: שבתאי אוביצקי.
תודה רבה לאחים בלומשטיין, מנדי פורטנוי, איזי דריהם, ר"מ, יעקב וואלגלערנטער, יעקב יוספי.

קישור לקליפ מילים ביוטיוב

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.