יום שלישי, 19 במרץ 2024

אהרל'ה סמט וצביקי לוין - מיקסאמעט

אהרל'ה סמט וצביקי לוין ממקסמים לכם את הפורים עם - 'מיקסאמעט'!

אחרי שנים ארוכות של שירה על במות, באלבומים ובחתונות משחרר הזמר אהרל'ה סמט יחד עם אמן הקלידים צביקי לוין, מחרוזת ייחודית בת רבע שעה העונה לשם - "מיקסאמעט".

ב"מיקסאמעט" תמצאו את מיטב השירים והלהיטים, חדשים לצד ישנים, קצביים לצד שקטים, שזורים זה בזה בתפירה מיוחדת במינה בניצוחם של איש המוזיקה דוד קליגר לצד אהרל'ה חריטן הממחישה עד כמה הרבה מהשירים שאנחנו מכירים דומים אחד לשני.

גם את כלי הנשיפה של שלמה מינצברג והגיטרות של איציק עקשטיין תוכלו לשמוע ב"מיקסאמעט" המשובח הזה שאיך שהוא הגיע לאפם של אנשי ה"מסעדה היהודית" שגם הם חברו לקלחת ולצלחת ומאחלים לכם 'פורים שמח' אמיתי לצלילי ה"מיקסאמעט"!

הפקה, תפירה וייזום: דוד קליגר ואהרל'ה חַריטן.
שירה: אהרל'ה סמט.
קלידים והפקה מוזיקלית: צביקי לוין.
כלי נשיפה: שלמה מיצנברג.
גיטרות: איציק עקשטיין.
הקלטת שירה: איצי ברי.
תכנותים אלקטרוניים: מיילך אורלנצ'יק.
טכנאי הקלטה: אלחנן אדלר.
טכנאי הקלטה: חנוך מנלה - אולפני פאר.
הנפשה: שניאור אייזנבך.
גרפיקה ועיצוב: שמעון רוכמן - sdr.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


רשימת השירים והמילים במיקסאמט:

 ימים על ימי מלך תוסיף, שנותיו כמו דור ודור, ימים על ימי מלך תוסיף בזכרון קדוש, ימח שמו וזכרו ונימח זכורו מלהזכירו שנותיו כמו דור ודור, ימים על ימי מלך תוסיף בזכרון קדוש.

מצווה גדולה להיות בשמחה להיות בשמחה תמיד, עד כי לבדו לבדו, עד כי לבדו ימלוך מלך, לאורו לאורו לאורו להיות בשמחה, עד כי לבדו לבדו לבדו ימלוך מלך.

ואני לא נקראתי לבוא אל המלך, זיי בעסער צופרידן לייז אונז אויס אלס אידן, משכני משכני אחריך נרוצה משכני אחריך נרוצה. אויב גוט איז גוט אויב גוט איז גוט איז גוט, איז בעסער נישט בעסער, נישט בעסער.

ווען משיח וועט קומען וועט ער ווייזן מיט די פינגער זה שלושים יום זה שלושים יום. יידאלאך שרייט האב שוין רחמנות, יידאלאך שרייט נועם הנשמות, יידאלאך שרייט שאבעס, ווי וואנט ווי וואנט משיח נאו.

עוז והדר לבושה לא מפחד מדרך ארוכה, עם הנצח לא מפחד ותשחק ליום אחרון, אב הרחמים ירחם עם עמוסים, בימים ההם בזמן הזה, שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה, ויציל נפשותינו מן השעות הרעות ויגער ביצר הרע מן הנשואין, עם הנצח לא מפחד ותשחק ליום אחרון.

אם אמרתי מטה רגלי, כל עדת עדת ישראל יעשו אותו, כל עדת עדת ישראל, חסדך ה' יסעדני, ברוב שרעפי ברוב שרעפי בקרבי, ולב בנים על אבותם, ליהודים היתה אורה אורה ושמחה וששון ויקר.

סיני סיני לו נקרא ארי שבחבורה ארי שבחבורה, מעין עולם הבא יום שבת מנוחה. מעין עולם הבא מעין עולם הבא, ממנו תצא תורה אדונינו בר יוחאי. רבי שמעון בן יוחאי אומר רבי שמעון בן יוחאי אומר, חס חס חס ושלום שתשתכח תורה תורה תורה מישראל, לכבוד שבת קודש לכבוד שבת קודש ולא אפחד, הנה קל ישועתי אבטח, לכבוד שבת.

וזכנו לקבל שבתות, נעשה ונשמע אמרו כאחד, ובאו כולם בברית יחד, מתוך רוב שמחה מתוך רוב שמחה מתוך עושר וכבוד ומתוך מיעוט עוונות, דרור יקרא לבן עם בת, מתוך עושר וכבוד, נעים שמכם ולא יושבת, מתוך מיעוט עוונות.

ובאו האובדים בארץ אשור, קה זכות אבות יגן עלינו יגן עלינו, קה זכות אבות יגן עלינו קה זכות אבות יגן עלינו, והנידחים בארץ מצרים. ועמך כולם צדיקים, למה עזבתני, קלי קלי למה, ועמך כולם צדיקים, נח איז א ביג צדיק נח איז א ביג צדיק, סוכת רחמים וחיים וחיים ושלום. כי אנו עמך ואתה אלוקינו, כלה קרואה בנעימה, אנו עבדיך ואתה אדוננו, ביד השם.

כי בי ירבו ירבו ימיך, שימו לב שימו לב אל הנשמה, שימו לב שימו לב אל הנשמה, יוסיפו לך שנות חיים, צועק בקול גדול מי להשם אלי, נמשיך ולא ניפול עם ישראל חי, אל ההרים אשא עיני, ויוסיפו לך שנות חיים, ארך ימים בימינה - אורה, בשמאלה עשר וכבוד- תורה, כי בי ירבו ימיך, ירבו ירבו ימיך ויוסיפו לך שנות חיים.

יהא שמה רבא מברך לעלם, תתעורר חבצלת השרון ועל ידי אמירת תהלים ולעלמי עלמיא יתברך. ה' ילחם לכם אבטח ולא אפחד, ואריה אם ישאג מי לא יירא מי לא יירא, לנר ולבשמים ואתם תחרישון, ה' ילחם לכם, ויהי לי לישועה.

אי לאו האי יומא, ברכו את השם, הקהל עונה, איכא בשוקא, החזן אומר ברכו את השם, כמה יוסף איכא בשוקא.

ואני ואני קרבת אלוקים קרבת אלוקים לי טוב, אכן אכן שמע אלוקים הקשיב בקול תפילתי. וייל מיר זענען דיינע קינדער דו ביסט אונזער טאטע, ותן טל ומטר לברכה, משיב הרוח ומוריד הגשם, ולב בנים על אבותם.

כי שימחתני שימחתני, כי שימחתני ה' בפעלך, ולעולמי עד תמלוך בכבוד תמלוך בכבוד. אשריכם שזכיתם אשריכם, הלא תשאלי לשלום אסירייך, ציון ציון ציון הלא תשאלי, לשמח חתן כלה אשריכם, באמצע הדרך עומד המלאך והנה הוא רואה יהודי משולח, הלא תשאלי לשלום אסירייך.

בכל צער וצער שיש לישראל, רחום ברחמיך הרבים, אנא רחום אנא רחום, חידוש כמוני לא היה מעולם. גם ציפור מצאה בית מצאה בית, מאך א עק נעם א וועק אלע צרות אלע הסתרות, פתח לי שער זעה מיין צער ר' שמעון הייליגער ר' שמעון, ודרור קן לה. פתח פתח פתח אתה קודש קודשים, יהודי יהודי יהודי פתח לנו שער.

וזכנו לראות בנים, ומלוא כל הארץ כבודו, ואפיק ית עמך ואפיק ית עמך, אם עובדו כראוי, והנה ה' ניצב עליו, מלפניך, ורוח קדשך, שיאמר לצרותינו די. מה מה מה תשתוחחי נפשי, על עמך צורינו, על ציון משכן כבודך, אלוקי ארוממך, קולי שמע וראה דמע וראה דמע עיני, פתח להם נועם ורצון לפתוח שערי רצונך.

ותערב ותערב לפניך, ענני במרחב קה, ענני רחם עלן, השתא בעגלא ובזמן קריב, המקום ירחם, ממקומך, גשר צר מאוד, בן דוד עבדך, שלא שלא יתפחד כלל, והכלל והעיקר, משיח משיח ה'.

חכה חכה חכה חכה חכה לו כי בוא יבוא, חכה חכה חכה חכה חכה לו, צווה ישועות יעקב, צווה צווה צווה צווה צווה ישועות יעקב, צווה צווה צווה צווה, כי בוא יבוא, טאטאלע קום שוין אהיים, והראינו בבניינו, טאטאלע קום שוין אהיים, ושמחנו בתיקונו, והראנו, טאטאלע קום שוין אהיים, ושמחנו, אהיים אהיים אהיים אהיים

ויהי בימי אחשורוש הוא אחשורוש, ויהי בימי אחשורוש הוא אחשורוש, האסט געפוילט אלעס גוט אלעס גוט, האסט געפוילט אלעס גוט. קול צהלה ורינה, לשנה הבאה בירושלים הבנויה, לשנה הבאה בירושלים שפתינו אז תרננה.

2 תגובות:

  1. ממש ממש יפה הלוואי והיו עושים עוד מחרוזות כאלה (אבי מילר עשה פעם כמו זה).

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק מה שאמרתי לחבר שלי

      מחק

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.