יום ראשון, 31 במרץ 2024

יוסי גלנץ - תחזור אלי

רגע עם הקדוש ברוך הוא: יוסי גלנץ בסינגל חדש ומרגש - תחזור אלי

הזמר והיוצר יוסי גלנץ משחרר סינגל חדש בשם "תחזור אלי", שיר מרגש אותו הוא גם כתב והלחין בעקבות משבר רוחני שעבר, משבר שממנו הוא יצא בזכות התפילה וכח הרצון.

יוסי מספר על מה שהוביל לכתיבת השיר: חברים יקרים, רציתי לשתף אתכם במשהו אישי. במהלך תקופת חנוכה, חשתי קצת אבוד בדרכי הרוחנית.

למרות כל המאמץ שהשקעתי בקשר וחיבור עם הקדוש ברוך הוא, מצאתי את עצמי חש מנותק במידת מה ממנו, וחסר את המהות הרוחנית שכה כמהתי לה. היה זה זמן מאתגר, מלא רגעים של ספקות ושאלות. הרגשתי כאילו אני משקיע את המאמץ, אך איני מצליח למצוא את החיבור העמוק עם הקב"ה שאליו התגעגעתי.

באחד הרגעים הקשים ביותר, מצאתי את עצמי פונה אל הקב"ה, מתחנן לסימן, לחיבור, למשהו שיבעיר מחדש את שלהבת האמונה בתוכי. שפכתי את ליבי, ובטאתי את משאלתי הכנה לחוש שוב את נוכחותו ואהבתו.

אני זוכר בוקר אחד בתפילת ותיקין, כשמצאתי את עצמי מביט בברכת "השיבנו", ומשהו השתנה בתוכי. ברגע זה, חשתי תחושה עמוקה של בהירות שמילאה אותי. הבנתי שאולי הגיע הזמן שאבקש ברצינות מהקב"ה לשוב אלי.

נתתי את כל מה שיכולתי, אך בלעדיך איני יכול להמשיך. "עכשיו תורך לשוב אלי".

היה זה ברגע מכונן זה שחלקו הראשון של השיר החל להיווצר בתוכי. זו הייתה אמירה על כמיהתי, רצוני לגשר על הפער ביני לבין הקב"ה.

במהלך השבועות הבאים, דברים החלו להשתנות. כשהיחסים ביני ובינו התחזקו ומצאתי את עצמי במקום טוב יותר רוחנית. היה זה כאילו הקב"ה הגיב לתחינתי, לוחש "הנני". ואז נוצר בתוכי חלקו השני של השיר.

זו הייתה עדות לאמונה שהקב"ה תמיד נוכח, ממתין לנו לפתוח את ליבנו ומוחנו לנוכחותו.

אני אסיר תודה על ההשראה, האהבה והתמיכה של ידידי היקר, פיני פלברבאום, לאורך המסע הזה. מסירותו והשראתו לפרויקט זה היו מקור חוזק ועידוד, וזכות גדולה היא בשבילי לצעוד לצידו.

לסיום, ברצוני להביע את תודתי הכנה על האהבה והתמיכה של כל מי שהיה חלק ממסע זה איתי. אנו נמשיך לחפש ולמצוא את החיבורים הרוחניים שאנו זקוקים להם כל כך, והם יקרבו אותנו אל הקב"ה.
מעומק הלב
יוסי גלנץ

מילים ולחן: יוסי גלנץ.
הפקה: מוטי גנץ.
עיבוד מוזיקלי: שמעון סטרולי.
הפקת שירה: MG Studio's Staten Island NY.
מיקס ומאסטרינג: אביב ירימי.
עיצוב והגהה: Triangle Media.
שיווק דיגיטלי: מוטי קליין.
בהשראה ובהפקת פיני פלברבאום.

קישור לקובץ בגוגל דרייב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.