יום רביעי, 20 במרץ 2024

שלומי קאופמן, אפיקו-מן ודיג'יי פאברנג - פורים אפ-מיקס

מעיפים גבוה: דיג'יי פאברנג יחד עם שלומי קאופמן ואפיקו-מן בשמחה אמיתית של פורים עם אפ-מיקס תוסס במיוחד

לקראת פורים, חברי הארגון 'תודה לך השם' מגישים מחרוזת שירי פורים ייחודית ומקפיצה במיוחד בשם "פורים אפ-מיקס" (Purim Upmix), עם מוזיקה של דיג'יי פאברנג וביצוע של הזמר שלומי קאופמן יחד עם אפיקו-מן.

כל חג מכיל אנרגיה רוחנית ייחודית, אור, שאותו אנו יכולים לקלוט כדי להתעלות לאורך כל השנה. אנרגיה זו מחזקת אותנו להפנים לקחים שמקרבים אותנו לה'.

פורים חושף את האמיתות העמוקות ביותר: גם ללא ניסים גלויים, הקב"ה ניצח על התזמורת. בניגוד לאירועים ניסיים אחרים בהם ה' חורג מחוקי הטבע, סיפור פורים התגלגל בתוך "כללים" אלה! זה מלמד אותנו שגם בדרך הטבע בעולם הרגיל לכאורה הוא כלי לביצוע רצונו של ה'. בפורים, המסכה מוסרת, ואנו יכולים לחוות אמת זו בבהירות - להרגיש אותה, לנשום אותה, לחיות אותה, לשיר אותה!

השתמשו בבהירות זו להגיע לשמחה פנימית טהורה! הפנימו את הידיעה שכל אירוע בחייכם, כל אינטראקציה, אתגר ושמחה, מגיעים ישירות מהכוונתו של ה'. אהבתו אליכם היא אהבה אין-סופית, כמו אהבת הורה לילדו.

שירו יחד עם ההכרה שכשם שהקב"ה ניהל את אירועי פורים, הוא נוכח איתכם, תמיד. גם כשאינכם רואים את האור בקצה המנהרה, תוכלו למצוא שלווה ושמחה, בידיעה שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

חוו את השמחה האמיתית של פורים - השלווה של הידיעה שאוהבים אתכם אהבה עמוקה ואתם מונחים תמיד בהדרכה אלוקית.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.