יום ראשון, 31 במרץ 2024

יוסי צוקר - ג' תמוז

'פרויקט אייכה' באלבום EP חדש ומרגש מתוכו יוצא השיר - ג' תמוז

"פרויקט אייכה" היא להקה מוזיקלית מברוקלין, ניו יורק, שמטרתה לשלב בין רוחניות יהודית למוזיקה. השם "אייכה" נגזר מהמילה העברית "אייכה" שמשמעותה "היכן אתה", והוא משקף את שליחותה של הלהקה לסייע לאנשים ליצור קשר עם הפנימיות שלהם עצמם ועם בורא עולם. המוזיקה של "פרויקט אייכה" כולל מסורות יהודיות שונות ומשלב אלמנטים של רוק, פולק ומוזיקת עולם.

המוזיקה של הלהקה לרוב היא רוחנית ופנימית מטבעה, כאשר המילים עוסקות בנושאים כגון גילוי עצמי, צמיחה אישית והחיפוש אחר משמעות ותכלית בחיים.

האלבום הראשון שלהם, "ג' תמוז", בהפקתו של המעבד המוכשר מנדי פורטנוי, עוסק את ההשפעה הנצחית של הצדיקים גם לאחר פטירתם. הרצועה השנייה, "מחרוזת שבת", מחדשת קלאסיקה של קרליבך, חוגגת את שלהבת השבת הנצחית עם קולו היוצא מן הלב של הזמר יוסי צוקר, בליווי גיטרות וחצוצרות. השיר השלישי, "אני יודע שאתה אוהב אותי", מכיר באהבת ה' גם ברגעים של ניתוק וכעס. גם בשיר זה תורם הזמר יוסי צוקר את קולו המרגש המשתלב עם צלילי גיטרות חמות ובעלות קצב, בדומה לקומזיץ חסידי.

הפרויקט "אייכה" הוקדש בין היתר לעילוי נשמת דוד מיכאל בן הרב שלמה צבי מרדכי קאופלר, שחי בשכונת הר נוף בירושלים. ניתן לתאר אותו במילים "הולך תמים...דובר אמת בלבבו, לא רגל על לשונו" ו"הווי מקבל את כל האדם בסבר פנים יפות".

עם צאת האלבום משוחרר מתוכו השיר "ג' תמוז".

לחן ושירה: יוסי צוקר.
הפקה ועיבוד: מנדי פורטנוי - @Farbrengable Studios.
הקלטת שירה: איצי ברי.
מיקס ומאסטרינג: שי סיון.
וידאו: מתי שריקי.
חסות הפרויקט: Ayeka Projects.

קישור לקובץ בגוגל דרייב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תפורסם רק לאחר שתעבור בדיקה ותאושר לפרסום, תגובות לא ראויות לא יפורסמו.

לא להגיב עם רצף ארוך מידיי של תווים או אותיות. זה מפריע למבנה של האתר, ולא נאשר תגובות כאלו.